Assunto: VAREJO
ABNT
YOJO, Angela Satiko. Customer value creation in an omnichannel environment: a study in the intimate apparel industry. 2019. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2019. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-19122019-152058/. Acesso em: 16 out. 2024.APA
Yojo, A. S. (2019). Customer value creation in an omnichannel environment: a study in the intimate apparel industry (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-19122019-152058/NLM
Yojo AS. Customer value creation in an omnichannel environment: a study in the intimate apparel industry [Internet]. 2019 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-19122019-152058/Vancouver
Yojo AS. Customer value creation in an omnichannel environment: a study in the intimate apparel industry [Internet]. 2019 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-19122019-152058/