Filtros : "FE-EDM" Removidos: "1999" "Português" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht: Springer. . Acesso em: 01 nov. 2024. , 2024
    • APA

      Science and Education. (2024). Science and Education. Dordrecht: Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2024 ;[citado 2024 nov. 01 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2024 ;[citado 2024 nov. 01 ]
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 01 nov. 2024. , 2023
    • APA

      Science and Education. (2023). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2023 ;[citado 2024 nov. 01 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2023 ;[citado 2024 nov. 01 ]
  • Source: Retos. Unidades: FE, FFLCH

    Subjects: JOGOS OLÍMPICOS, ESPORTES, JOGOS ELETRÔNICOS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREZ, Carlos Rey e RUBIO, Katia. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives. Retos, v. 48, p. 827-834, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Perez, C. R., & Rubio, K. (2023). Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives. Retos, 48, 827-834. doi:10.47197/retos.v48.95851
    • NLM

      Perez CR, Rubio K. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives [Internet]. Retos. 2023 ; 48 827-834.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851
    • Vancouver

      Perez CR, Rubio K. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives [Internet]. Retos. 2023 ; 48 827-834.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Assunto: ARTE-EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa e BERNARDES NETO, Pedro. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R., & Bernardes Neto, P. (2022). Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Source: Children’s Geographies. Unidade: FE

    Subjects: CRIANÇAS, EDUCAÇÃO INFANTIL, COVID-19

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEBET, Gabriela e ABRAMOWICZ, Anete e LOPES, Jader. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, v. 20, n. 4, p. 421–426, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Tebet, G., Abramowicz, A., & Lopes, J. (2022). A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, 20( 4), 421–426. doi:10.1080/14733285.2021.1928602
    • NLM

      Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
    • Vancouver

      Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
  • Source: Science Education. Unidades: FE, IB

    Subjects: AQUÁRIOS, RELAÇÕES FAMILIARES, OCEANOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MASSARANI, Luisa et al. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil. Science Education, v. 106, n. 6, p. 1605-1630, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1002/sce.21764. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Massarani, L., Aguiar, B. I., Araujo, J. M. D., Scalfi, G., Kauano, R., & Bizerra, A. (2022). Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil. Science Education, 106( 6), 1605-1630. doi:10.1002/sce.21764
    • NLM

      Massarani L, Aguiar BI, Araujo JMD, Scalfi G, Kauano R, Bizerra A. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil [Internet]. Science Education. 2022 ; 106( 6): 1605-1630.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1002/sce.21764
    • Vancouver

      Massarani L, Aguiar BI, Araujo JMD, Scalfi G, Kauano R, Bizerra A. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil [Internet]. Science Education. 2022 ; 106( 6): 1605-1630.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1002/sce.21764
  • Source: Security, Ethnography and Discourse. Unidade: FE

    Subjects: CONFLITOS INTERNACIONAIS, SEGURANÇA HUMANA, EDUCAÇÃO, SILÊNCIO, LINGUAGEM, CROÁCIA, BÓSNIA-HERZEGÓVINA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SUMMA, Renata de Figueiredo e PUH, Milan. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. Security, Ethnography and Discourse. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003080909. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Summa, R. de F., & Puh, M. (2022). Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. In Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge. doi:10.4324/9781003080909
    • NLM

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
    • Vancouver

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: ARTE, MODERNISMO, ARTE-EDUCAÇÃO, ARTE INFANTIL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 3. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R. (2022). Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 3). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • NLM

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Subjects: MUSEUS DE CIÊNCIA E TECNOLOGIA, EDUCAÇÃO EM MUSEUS, APRENDIZAGEM, EDUCAÇÃO INFORMAL, RELAÇÕES FAMILIARES

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCALFI, Graziele et al. A study of the interactions and conversations of families visiting the museum of microbiology of the Butantan institute, São Paulo, Brazil. Journal of Biological Education, v. 56, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2030388. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Scalfi, G., Massarani, L., Marandino, M., Gonçalves, W., & Rocha, J. N. (2022). A study of the interactions and conversations of families visiting the museum of microbiology of the Butantan institute, São Paulo, Brazil. Journal of Biological Education, 56. doi:10.1080/00219266.2022.2030388
    • NLM

      Scalfi G, Massarani L, Marandino M, Gonçalves W, Rocha JN. A study of the interactions and conversations of families visiting the museum of microbiology of the Butantan institute, São Paulo, Brazil [Internet]. Journal of Biological Education. 2022 ; 56[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2030388
    • Vancouver

      Scalfi G, Massarani L, Marandino M, Gonçalves W, Rocha JN. A study of the interactions and conversations of families visiting the museum of microbiology of the Butantan institute, São Paulo, Brazil [Internet]. Journal of Biological Education. 2022 ; 56[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2022.2030388
  • Source: Teachers and Teaching: theory and practice. Unidade: FE

    Subjects: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, LÍNGUA INGLESA, ENSINO DE LÍNGUA ESTRANGEIRA, ENSINO E APRENDIZAGEM, DECOLONIALIDADE, JUSTIÇA SOCIAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RODRIGUES, Lívia de Araújo Donnini e DUBOC, Ana Paula. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil. Teachers and Teaching: theory and practice, p. 1-13, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Rodrigues, L. de A. D., & Duboc, A. P. (2022). Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil. Teachers and Teaching: theory and practice, 1-13. doi:10.1080/13540602.2022.2062719
    • NLM

      Rodrigues L de AD, Duboc AP. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil [Internet]. Teachers and Teaching: theory and practice. 2022 ; 1-13.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719
    • Vancouver

      Rodrigues L de AD, Duboc AP. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil [Internet]. Teachers and Teaching: theory and practice. 2022 ; 1-13.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 01 nov. 2024. , 2022
    • APA

      Science and Education. (2022). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2022 ;[citado 2024 nov. 01 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2022 ;[citado 2024 nov. 01 ]
  • Source: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO INFANTIL, ENSINO FUNDAMENTAL

    Versão AceitaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PRADO, Patrícia Dias e MERLI, Angélica de Almeida. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Tradução . Dordrecht: Springer, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Prado, P. D., & Merli, A. de A. (2022). The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? In Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer. doi:10.1007/978-3-030-98935-4
    • NLM

      Prado PD, Merli A de A. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? [Internet]. In: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4
    • Vancouver

      Prado PD, Merli A de A. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? [Internet]. In: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer; 2022. [citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4
  • Source: Acta Scientiae. Unidades: IME, FE

    Subjects: CURRÍCULOS E PROGRAMAS, EDUCAÇÃO MATEMÁTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VALLE, Júlio César Augusto do e SANTOS, Vinício de Macedo. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo. Acta Scientiae, v. 23, n. 8, p. 262-288, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Valle, J. C. A. do, & Santos, V. de M. (2021). The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo. Acta Scientiae, 23( 8), 262-288. doi:10.17648/acta.scientiae.6477
    • NLM

      Valle JCA do, Santos V de M. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo [Internet]. Acta Scientiae. 2021 ; 23( 8): 262-288.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477
    • Vancouver

      Valle JCA do, Santos V de M. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo [Internet]. Acta Scientiae. 2021 ; 23( 8): 262-288.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477
  • Source: Sociedad e Infancias. Unidade: FE

    Subjects: INFÂNCIA, ENSINO FUNDAMENTAL, FOTOGRAFIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CIARDELLA, Thais e GALIAN, Claudia Valentina Assumpção. Escuchar a los niños em la escuela primaria: el caminho metodológico. Sociedad e Infancias, v. 5 nesp, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5209/soci.71475. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Ciardella, T., & Galian, C. V. A. (2021). Escuchar a los niños em la escuela primaria: el caminho metodológico. Sociedad e Infancias, 5 nesp. doi:10.5209/soci.71475
    • NLM

      Ciardella T, Galian CVA. Escuchar a los niños em la escuela primaria: el caminho metodológico [Internet]. Sociedad e Infancias. 2021 ;5 nesp[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.5209/soci.71475
    • Vancouver

      Ciardella T, Galian CVA. Escuchar a los niños em la escuela primaria: el caminho metodológico [Internet]. Sociedad e Infancias. 2021 ;5 nesp[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.5209/soci.71475
  • Source: Sport, education and society. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO FÍSICA, CURRÍCULO DE ENSINO FUNDAMENTAL, PROFISSÕES, PROFESSORES DE ENSINO FUNDAMENTAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALVIANO JR, Wilson e NEIRA, Marcos Garcia. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions. Sport, education and society, v. 26, n. 7, p. 746-758, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Alviano Jr, W., & Neira, M. G. (2021). Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions. Sport, education and society, 26( 7), 746-758. doi:10.1080/13573322.2021.1878128
    • NLM

      Alviano Jr W, Neira MG. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 746-758.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128
    • Vancouver

      Alviano Jr W, Neira MG. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 746-758.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128
  • Source: Sociedad e Infancias. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO EM MUSEUS, EDUCAÇÃO NÃO FORMAL, PESQUISA EDUCACIONAL, DIVULGAÇÃO CIENTÍFICA, CRIANÇAS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCALFI, Graziele e MARANDINO, Martha. Una propuesta de metodología con la participación de los niños en visitas familiares a museos de ciencia. Sociedad e Infancias, v. 5, n. 1, p. 69-82, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5209/soci.71255. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Scalfi, G., & Marandino, M. (2021). Una propuesta de metodología con la participación de los niños en visitas familiares a museos de ciencia. Sociedad e Infancias, 5( 1), 69-82. doi:10.5209/soci.71255
    • NLM

      Scalfi G, Marandino M. Una propuesta de metodología con la participación de los niños en visitas familiares a museos de ciencia [Internet]. Sociedad e Infancias. 2021 ; 5( 1): 69-82.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.5209/soci.71255
    • Vancouver

      Scalfi G, Marandino M. Una propuesta de metodología con la participación de los niños en visitas familiares a museos de ciencia [Internet]. Sociedad e Infancias. 2021 ; 5( 1): 69-82.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.5209/soci.71255
  • Source: Revista Latinoamericana de Etnomatemática. Unidade: FE

    Subjects: MATEMÁTICA, EDUCAÇÃO MATEMÁTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MILANI, Raquel e MARCONE, Renato. Una mirada a la investigación Colombiana en Educación matemática crítica. Revista Latinoamericana de Etnomatemática, v. 14, n. ja/abr. 2021, p. 35-46, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22267/relatem.21141.77. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Milani, R., & Marcone, R. (2021). Una mirada a la investigación Colombiana en Educación matemática crítica. Revista Latinoamericana de Etnomatemática, 14( ja/abr. 2021), 35-46. doi:10.22267/relatem.21141.77
    • NLM

      Milani R, Marcone R. Una mirada a la investigación Colombiana en Educación matemática crítica [Internet]. Revista Latinoamericana de Etnomatemática. 2021 ; 14( ja/abr. 2021): 35-46.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.22267/relatem.21141.77
    • Vancouver

      Milani R, Marcone R. Una mirada a la investigación Colombiana en Educación matemática crítica [Internet]. Revista Latinoamericana de Etnomatemática. 2021 ; 14( ja/abr. 2021): 35-46.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.22267/relatem.21141.77
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: CIÊNCIA, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 01 nov. 2024. , 2021
    • APA

      Science and Education. (2021). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2021 ;[citado 2024 nov. 01 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2021 ;[citado 2024 nov. 01 ]
  • Source: International Journal of Cartography. Unidades: FE, FFLCH

    Subjects: GEOGRAFIA, CARTOGRAFIA, PENSAMENTO GEOGRÁFICO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CASTELLAR, Sônia Maria Vanzella e JORDÃO, Barbara Gomes Flaire. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren. International Journal of Cartography, v. 7, n. 3, p. 304-316, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Castellar, S. M. V., & Jordão, B. G. F. (2021). Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren. International Journal of Cartography, 7( 3), 304-316. doi:10.1080/23729333.2021.1969716
    • NLM

      Castellar SMV, Jordão BGF. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren [Internet]. International Journal of Cartography. 2021 ;7( 3): 304-316.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716
    • Vancouver

      Castellar SMV, Jordão BGF. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren [Internet]. International Journal of Cartography. 2021 ;7( 3): 304-316.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716
  • Source: Educación Química. Unidade: FE

    Subjects: CIÊNCIA, QUÍMICA, ENSINO E APRENDIZAGEM

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARTINS, Iva e BAPTISTA, Mónica e ARROIO, Agnaldo. Students’ cognitive structures about the copper cycle. Educación Química, v. 32, n. 4, p. 34-44, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22201/fq.18708404e.2021.5.78699. Acesso em: 01 nov. 2024.
    • APA

      Martins, I., Baptista, M., & Arroio, A. (2021). Students’ cognitive structures about the copper cycle. Educación Química, 32( 4), 34-44. doi:10.22201/fq.18708404e.2021.5.78699
    • NLM

      Martins I, Baptista M, Arroio A. Students’ cognitive structures about the copper cycle [Internet]. Educación Química. 2021 ; 32( 4): 34-44.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.22201/fq.18708404e.2021.5.78699
    • Vancouver

      Martins I, Baptista M, Arroio A. Students’ cognitive structures about the copper cycle [Internet]. Educación Química. 2021 ; 32( 4): 34-44.[citado 2024 nov. 01 ] Available from: https://doi.org/10.22201/fq.18708404e.2021.5.78699

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024