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  • Unidade: EESC

    Assuntos: VEÍCULOS, VEÍCULOS ELÉTRICOS, SUSTENTABILIDADE, MOBILIDADE URBANA, SISTEMAS DINÂMICOS

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    • ABNT

      GORTAIRE, Camila Andrade. Potential impacts of automated vehicles, electric vehicles, and shared mobility on sustainable urban mobility. 2025. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2025. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-26052025-113721/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Gortaire, C. A. (2025). Potential impacts of automated vehicles, electric vehicles, and shared mobility on sustainable urban mobility (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-26052025-113721/
    • NLM

      Gortaire CA. Potential impacts of automated vehicles, electric vehicles, and shared mobility on sustainable urban mobility [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-26052025-113721/
    • Vancouver

      Gortaire CA. Potential impacts of automated vehicles, electric vehicles, and shared mobility on sustainable urban mobility [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-26052025-113721/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: FOTOGRAMETRIA, VISÃO COMPUTACIONAL, PROCESSAMENTO DE IMAGENS

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    • ABNT

      MORAES, Francisco Roza de. High-precision 3D modeling from close-range imagery for laboratory structural testing. 2025. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2025. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-31072025-135640/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Moraes, F. R. de. (2025). High-precision 3D modeling from close-range imagery for laboratory structural testing (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-31072025-135640/
    • NLM

      Moraes FR de. High-precision 3D modeling from close-range imagery for laboratory structural testing [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-31072025-135640/
    • Vancouver

      Moraes FR de. High-precision 3D modeling from close-range imagery for laboratory structural testing [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-31072025-135640/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: LIGANTES, PAVIMENTAÇÃO ASFÁLTICA, REOLOGIA, DESGASTE

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    • ABNT

      CARVALHO, Talita de Souza. Validation of the USAT (Universal Simple Aging Test) procedure to simulate the short and long-term aging of Brazilian asphalts. 2025. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2025. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-08102025-152923/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Carvalho, T. de S. (2025). Validation of the USAT (Universal Simple Aging Test) procedure to simulate the short and long-term aging of Brazilian asphalts (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-08102025-152923/
    • NLM

      Carvalho T de S. Validation of the USAT (Universal Simple Aging Test) procedure to simulate the short and long-term aging of Brazilian asphalts [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-08102025-152923/
    • Vancouver

      Carvalho T de S. Validation of the USAT (Universal Simple Aging Test) procedure to simulate the short and long-term aging of Brazilian asphalts [Internet]. 2025 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-08102025-152923/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: CICLO DE VIDA, PAVIMENTOS FLEXÍVEIS

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    • ABNT

      WINTRUFF, Natalia Cavero. Environmental impact and performance evaluation of asphalt pavements: integrating life cycle assessment and the international roughness index. 2024. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2024. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-04022025-111658/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Wintruff, N. C. (2024). Environmental impact and performance evaluation of asphalt pavements: integrating life cycle assessment and the international roughness index (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-04022025-111658/
    • NLM

      Wintruff NC. Environmental impact and performance evaluation of asphalt pavements: integrating life cycle assessment and the international roughness index [Internet]. 2024 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-04022025-111658/
    • Vancouver

      Wintruff NC. Environmental impact and performance evaluation of asphalt pavements: integrating life cycle assessment and the international roughness index [Internet]. 2024 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-04022025-111658/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: TRANSPORTE PÚBLICO, ÔNIBUS, KRIGAGEM, DADOS DE CONTAGEM

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    • ABNT

      MARQUES, Samuel de França. Travel demand modeling in a bus transit network: an approach focusing on spatially dependent data. 2023. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-06082024-120025/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Marques, S. de F. (2023). Travel demand modeling in a bus transit network: an approach focusing on spatially dependent data (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-06082024-120025/
    • NLM

      Marques S de F. Travel demand modeling in a bus transit network: an approach focusing on spatially dependent data [Internet]. 2023 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-06082024-120025/
    • Vancouver

      Marques S de F. Travel demand modeling in a bus transit network: an approach focusing on spatially dependent data [Internet]. 2023 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-06082024-120025/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: ACIDENTES DE TRÂNSITO, SEGURANÇA DE TRÁFEGO, RODOVIAS

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    • ABNT

      MENDES, Olga Beatriz Barbosa. Assessing the transferability of the Highway Safety Manual crash prediction model for divided rural multilane highways in Brazil. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-19092023-101215/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Mendes, O. B. B. (2023). Assessing the transferability of the Highway Safety Manual crash prediction model for divided rural multilane highways in Brazil (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-19092023-101215/
    • NLM

      Mendes OBB. Assessing the transferability of the Highway Safety Manual crash prediction model for divided rural multilane highways in Brazil [Internet]. 2023 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-19092023-101215/
    • Vancouver

      Mendes OBB. Assessing the transferability of the Highway Safety Manual crash prediction model for divided rural multilane highways in Brazil [Internet]. 2023 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-19092023-101215/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: SIMULAÇÃO (APRENDIZAGEM), MOTORISTAS, VELOCIDADE, TRAJETÓRIA

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    • ABNT

      RONDORA, Maria Emília Schio. Driver behavioral classification on curves based on the relationship between speed, trajectories, and eye movements: a driving simulator study. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17052023-145001/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Rondora, M. E. S. (2022). Driver behavioral classification on curves based on the relationship between speed, trajectories, and eye movements: a driving simulator study (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17052023-145001/
    • NLM

      Rondora MES. Driver behavioral classification on curves based on the relationship between speed, trajectories, and eye movements: a driving simulator study [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17052023-145001/
    • Vancouver

      Rondora MES. Driver behavioral classification on curves based on the relationship between speed, trajectories, and eye movements: a driving simulator study [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17052023-145001/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: SIMULAÇÃO (APRENDIZAGEM), RASTREAMENTO, NEBULOSIDADE, MOTORISTAS

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    • ABNT

      CALSAVARA, Felipe. A driving simulator experiment towards contributions to studies on driver behaviour under foggy conditions. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22052023-105037/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Calsavara, F. (2022). A driving simulator experiment towards contributions to studies on driver behaviour under foggy conditions (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22052023-105037/
    • NLM

      Calsavara F. A driving simulator experiment towards contributions to studies on driver behaviour under foggy conditions [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22052023-105037/
    • Vancouver

      Calsavara F. A driving simulator experiment towards contributions to studies on driver behaviour under foggy conditions [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22052023-105037/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: OPERAÇÕES DE TRANSPORTES, RODOVIAS, SERVIÇO AO CLIENTE

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    • ABNT

      PIVA, Fernando José. Freeway level of service criteria based on travelers perception. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-10012023-155328/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Piva, F. J. (2022). Freeway level of service criteria based on travelers perception (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-10012023-155328/
    • NLM

      Piva FJ. Freeway level of service criteria based on travelers perception [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-10012023-155328/
    • Vancouver

      Piva FJ. Freeway level of service criteria based on travelers perception [Internet]. 2022 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-10012023-155328/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: ESTABILIZAÇÃO DOS SOLOS, CIMENTO PORTLAND

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    • ABNT

      VALOURA, Luíza Rijo. Study on factors affecting the mechanical behavior of soil-aggregate-cement mixtures. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-12112021-095527/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Valoura, L. R. (2021). Study on factors affecting the mechanical behavior of soil-aggregate-cement mixtures (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-12112021-095527/
    • NLM

      Valoura LR. Study on factors affecting the mechanical behavior of soil-aggregate-cement mixtures [Internet]. 2021 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-12112021-095527/
    • Vancouver

      Valoura LR. Study on factors affecting the mechanical behavior of soil-aggregate-cement mixtures [Internet]. 2021 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-12112021-095527/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: PAVIMENTOS FLEXÍVEIS, PROBABILIDADE, IMPERFEIÇÕES E FALHAS DOS MATERIAIS, CARGA

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    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANCHEZ, Loana Henriquez. Probability of failure analysis in flexible pavements through the reliability concept. 2021. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-01102021-180342/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Sanchez, L. H. (2021). Probability of failure analysis in flexible pavements through the reliability concept (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-01102021-180342/
    • NLM

      Sanchez LH. Probability of failure analysis in flexible pavements through the reliability concept [Internet]. 2021 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-01102021-180342/
    • Vancouver

      Sanchez LH. Probability of failure analysis in flexible pavements through the reliability concept [Internet]. 2021 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-01102021-180342/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: SISTEMA DE INFORMAÇÃO GEOGRÁFICA, CENSOS, MOBILIDADE URBANA, PLANEJAMENTO DE TRANSPORTES, CIRCULAÇÃO DE PEDESTRES, EQUIDADE

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LARA, Daniela Vanessa Rodriguez. Community severance and vertical equity assessment with spatially aggregated data. 2019. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2019. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17012020-175219. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Lara, D. V. R. (2019). Community severance and vertical equity assessment with spatially aggregated data (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17012020-175219
    • NLM

      Lara DVR. Community severance and vertical equity assessment with spatially aggregated data [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17012020-175219
    • Vancouver

      Lara DVR. Community severance and vertical equity assessment with spatially aggregated data [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-17012020-175219
  • Unidade: EESC

    Assuntos: PAVIMENTAÇÃO, AEROPORTOS, AERONAVES

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSSÍO DURÁN, Jorge Braulio. Airport pavement roughness evaluation through aircraft dynamic response. 2019. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2019. Disponível em: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22042019-135018/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Cossío Durán, J. B. (2019). Airport pavement roughness evaluation through aircraft dynamic response (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22042019-135018/
    • NLM

      Cossío Durán JB. Airport pavement roughness evaluation through aircraft dynamic response [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22042019-135018/
    • Vancouver

      Cossío Durán JB. Airport pavement roughness evaluation through aircraft dynamic response [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22042019-135018/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: ASFALTO, FADIGA DOS MATERIAIS

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GRASSON FILHO, Adrian. Evaluation of the specific surface method as a tool to determine the asphalt content of fine aggregate matrices (FAM). 2019. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2019. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-16122019-141054/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Grasson Filho, A. (2019). Evaluation of the specific surface method as a tool to determine the asphalt content of fine aggregate matrices (FAM) (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-16122019-141054/
    • NLM

      Grasson Filho A. Evaluation of the specific surface method as a tool to determine the asphalt content of fine aggregate matrices (FAM) [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-16122019-141054/
    • Vancouver

      Grasson Filho A. Evaluation of the specific surface method as a tool to determine the asphalt content of fine aggregate matrices (FAM) [Internet]. 2019 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-16122019-141054/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: ACIDENTES DE TRÂNSITO, GEOESTATÍSTICA, SEGURANÇA NO TRÂNSITO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Monique Martins. Spatial crash prediction models: an evaluation of the impacts of enriched information on model performance and the suitability of different spatial modeling approaches. 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-18022019-112104/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Gomes, M. M. (2018). Spatial crash prediction models: an evaluation of the impacts of enriched information on model performance and the suitability of different spatial modeling approaches (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-18022019-112104/
    • NLM

      Gomes MM. Spatial crash prediction models: an evaluation of the impacts of enriched information on model performance and the suitability of different spatial modeling approaches [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-18022019-112104/
    • Vancouver

      Gomes MM. Spatial crash prediction models: an evaluation of the impacts of enriched information on model performance and the suitability of different spatial modeling approaches [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-18022019-112104/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: ACIDENTES DE TRÂNSITO, RODOVIAS, SEGURANÇA DE TRÁFEGO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDRADE, Gustavo Riente de. Relationship between traffic operations and road safety. 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-23012019-011508/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Andrade, G. R. de. (2018). Relationship between traffic operations and road safety (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-23012019-011508/
    • NLM

      Andrade GR de. Relationship between traffic operations and road safety [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-23012019-011508/
    • Vancouver

      Andrade GR de. Relationship between traffic operations and road safety [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-23012019-011508/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: CICLOVIAS, SENSORIAMENTO REMOTO, MINERAÇÃO DE DADOS, CONFORTO ACÚSTICO, RUÍDO DOS TRANSPORTES

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MAHECHA NUÑEZ, Javier Yesid. Cyclists' physiological stress and network planning and evaluation. 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04122018-151933/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Mahecha Nuñez, J. Y. (2018). Cyclists' physiological stress and network planning and evaluation (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04122018-151933/
    • NLM

      Mahecha Nuñez JY. Cyclists' physiological stress and network planning and evaluation [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04122018-151933/
    • Vancouver

      Mahecha Nuñez JY. Cyclists' physiological stress and network planning and evaluation [Internet]. 2018 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04122018-151933/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: HOSPITAIS, REOLOGIA, ASFALTO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIComo citar
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    • ABNT

      DOMINGOS, Matheus David Inocente. The importance of the creep and recovery times on the rheological behavior and the susceptibility of modified asphalt binders to rutting. 2017. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2017. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22122022-182306/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Domingos, M. D. I. (2017). The importance of the creep and recovery times on the rheological behavior and the susceptibility of modified asphalt binders to rutting (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22122022-182306/
    • NLM

      Domingos MDI. The importance of the creep and recovery times on the rheological behavior and the susceptibility of modified asphalt binders to rutting [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22122022-182306/
    • Vancouver

      Domingos MDI. The importance of the creep and recovery times on the rheological behavior and the susceptibility of modified asphalt binders to rutting [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-22122022-182306/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: SEGURANÇA DE TRÁFEGO, SIMULAÇÃO, ACIDENTES DE TRÂNSITO

    Acesso à fonteComo citar
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    • ABNT

      SANTOS, Maria Izabel dos. Identifying active factors by a fractioned factorial experimental design and simulation in road traffic accidents. 2017. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2017. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-28092017-091715/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Santos, M. I. dos. (2017). Identifying active factors by a fractioned factorial experimental design and simulation in road traffic accidents (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-28092017-091715/
    • NLM

      Santos MI dos. Identifying active factors by a fractioned factorial experimental design and simulation in road traffic accidents [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-28092017-091715/
    • Vancouver

      Santos MI dos. Identifying active factors by a fractioned factorial experimental design and simulation in road traffic accidents [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18143/tde-28092017-091715/
  • Unidade: EESC

    Assuntos: SEGURANÇA NOS TRANSPORTES, TRANSPORTE URBANO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Denise Capasso da. Violence, security perception and mode choice on trips to and from a university campus. 2017. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2017. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04102017-153723/. Acesso em: 04 dez. 2025.
    • APA

      Silva, D. C. da. (2017). Violence, security perception and mode choice on trips to and from a university campus (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04102017-153723/
    • NLM

      Silva DC da. Violence, security perception and mode choice on trips to and from a university campus [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04102017-153723/
    • Vancouver

      Silva DC da. Violence, security perception and mode choice on trips to and from a university campus [Internet]. 2017 ;[citado 2025 dez. 04 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18144/tde-04102017-153723/

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