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  • Source: RAUSP Management Journal. Unidade: FEA

    Subjects: INTELIGÊNCIA ARTIFICIAL, GESTÃO DO CONHECIMENTO, ARTIGO CIENTÍFICO, ADMINISTRAÇÃO

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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e ALMEIDA, Marcos Inácio Severo de e MAZZON, José Afonso. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, v. 58, n. 3, p. 249-255, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Almeida, M. I. S. de, & Mazzon, J. A. (2023). One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management. RAUSP Management Journal, 58( 3), 249-255. doi:10.1108/RAUSP-07-2023-273
    • NLM

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
    • Vancouver

      Isabella G, Almeida MIS de, Mazzon JA. One-way road: the impact of artificial intelligence on the development of knowledge in management [Internet]. RAUSP Management Journal. 2023 ; 58( 3): 249-255.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/RAUSP-07-2023-273/full/html
  • Source: RAE - Revista de Administração de Empresas. Unidade: FEA

    Subjects: TEORIA DE RESPOSTA AO ITEM, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR

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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana et al. Efeito da atribuição de causa em um modelo de falha de serviço. RAE - Revista de Administração de Empresas, v. no/dez. 2022, n. 6, p. 1-22, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0034-759020220601. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Hernani-Merino, M., Mazzon, J. A., Tarazona, E., & Kusters, D. (2022). Efeito da atribuição de causa em um modelo de falha de serviço. RAE - Revista de Administração de Empresas, no/dez. 2022( 6), 1-22. doi:10.1590/S0034-759020220601
    • NLM

      Isabella G, Hernani-Merino M, Mazzon JA, Tarazona E, Kusters D. Efeito da atribuição de causa em um modelo de falha de serviço [Internet]. RAE - Revista de Administração de Empresas. 2022 ; no/dez. 2022( 6): 1-22.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-759020220601
    • Vancouver

      Isabella G, Hernani-Merino M, Mazzon JA, Tarazona E, Kusters D. Efeito da atribuição de causa em um modelo de falha de serviço [Internet]. RAE - Revista de Administração de Empresas. 2022 ; no/dez. 2022( 6): 1-22.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0034-759020220601
  • Source: Journal of Business. Unidade: FEA

    Subjects: TEORIA DE RESPOSTA AO ITEM, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR

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    • ABNT

      HERNANI-MERINO, Martin Nelson et al. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory. Journal of Business, v. 11, n. 1, p. 2-13, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Hernani-Merino, M. N., Isabella, G., Tarazona Vargas, E. G., & Mazzon, J. A. (2019). Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory. Journal of Business, 11( 1), 2-13. doi:10.21678/jb.2019.1137
    • NLM

      Hernani-Merino MN, Isabella G, Tarazona Vargas EG, Mazzon JA. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory [Internet]. Journal of Business. 2019 ; 11( 1): 2-13.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137
    • Vancouver

      Hernani-Merino MN, Isabella G, Tarazona Vargas EG, Mazzon JA. Recovery satisfaction construct and construct-related: assessment measurement from item response theory [Internet]. Journal of Business. 2019 ; 11( 1): 2-13.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.21678/jb.2019.1137
  • Source: BAR - Brazilian Administration Review. Unidade: FEA

    Subjects: PROGRAMAS E POLÍTICAS DE NUTRIÇÃO E ALIMENTAÇÃO, TRABALHADORES

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    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy. BAR - Brazilian Administration Review, v. 16, n. 3, p. 1-22, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2019). Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy. BAR - Brazilian Administration Review, 16( 3), 1-22. doi:10.1590/1807-7692bar2019180106
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2019 ; 16( 3): 1-22.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Thresholds are everywhere: a systems approach to public policy [Internet]. BAR - Brazilian Administration Review. 2019 ; 16( 3): 1-22.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2019180106
  • Source: Proceedings. Conference titles: AMA Winter Marketing Educators' Conference. Unidade: FEA

    Subjects: SHOPPING CENTERS, VAREJO

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    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. 2018, Anais.. New Orleans: American Marketing Association, 2018. . Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2018). An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. In Proceedings. New Orleans: American Marketing Association.
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. Proceedings. 2018 ;[citado 2024 out. 08 ]
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. An earthquake in the making: survival of shopping malls in developing countries. Proceedings. 2018 ;[citado 2024 out. 08 ]
  • Source: Bridging borders for peace and prosperity. Conference titles: BALAS Annual Conference 2018. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING DE SERVIÇO, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana et al. My problem, your solution: a study of customer causal attributions in product or service failure. 2018, Anais.. Seattle: Business Association of Latin American Studies, 2018. . Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Hemani-Merino, M., Chácon, J. E. D., & Mazzon, J. A. (2018). My problem, your solution: a study of customer causal attributions in product or service failure. In Bridging borders for peace and prosperity. Seattle: Business Association of Latin American Studies.
    • NLM

      Isabella G, Hemani-Merino M, Chácon JED, Mazzon JA. My problem, your solution: a study of customer causal attributions in product or service failure. Bridging borders for peace and prosperity. 2018 ;[citado 2024 out. 08 ]
    • Vancouver

      Isabella G, Hemani-Merino M, Chácon JED, Mazzon JA. My problem, your solution: a study of customer causal attributions in product or service failure. Bridging borders for peace and prosperity. 2018 ;[citado 2024 out. 08 ]
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: DESENVOLVIMENTO SOCIAL, GOVERNANÇA CORPORATIVA

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    • ABNT

      MASCENA, Keysa Manuela Cunha de et al. Corporate social performance and its relationship to board structure and ownership concentration. 2017, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2017. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM0NTQ=. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Mascena, K. M. C. de, Barakat, S. R., Isabella, G., & Fischmann, A. A. (2017). Corporate social performance and its relationship to board structure and ownership concentration. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM0NTQ=
    • NLM

      Mascena KMC de, Barakat SR, Isabella G, Fischmann AA. Corporate social performance and its relationship to board structure and ownership concentration [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM0NTQ=
    • Vancouver

      Mascena KMC de, Barakat SR, Isabella G, Fischmann AA. Corporate social performance and its relationship to board structure and ownership concentration [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM0NTQ=
  • Source: Revista de Administração - RAUSP. Unidade: FEA

    Subjects: ETANOL, FONTES ALTERNATIVAS DE ENERGIA, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, CADEIA DE SUPRIMENTOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana et al. Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers' preferences. Revista de Administração - RAUSP, v. 52, n. 3, p. 304-316, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.rausp.2017.05.003. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Yu, A. S. O., Silva, A. M. da, & Pegetti, A. L. (2017). Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers' preferences. Revista de Administração - RAUSP, 52( 3), 304-316. doi:10.1016/j.rausp.2017.05.003
    • NLM

      Isabella G, Yu ASO, Silva AM da, Pegetti AL. Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers' preferences [Internet]. Revista de Administração - RAUSP. 2017 ; 52( 3): 304-316.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.rausp.2017.05.003
    • Vancouver

      Isabella G, Yu ASO, Silva AM da, Pegetti AL. Another driver of the Brazilian fuel ethanol supply chain: the consumers' preferences [Internet]. Revista de Administração - RAUSP. 2017 ; 52( 3): 304-316.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.rausp.2017.05.003
  • Source: Journal of Business Research. Unidade: FEA

    Subjects: PREÇO AO CONSUMIDOR, ECONOMIA POLÍTICA

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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso e DIMOKA, Angelika. Impacts of product type and representation type on the perception of justice and price fairness. Journal of Business Research, v. 81, p. 203-211, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Mazzon, J. A., & Dimoka, A. (2017). Impacts of product type and representation type on the perception of justice and price fairness. Journal of Business Research, 81, 203-211. doi:10.1016/j.jbusres.2016.10.031
    • NLM

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Impacts of product type and representation type on the perception of justice and price fairness [Internet]. Journal of Business Research. 2017 ; 81 203-211.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031
    • Vancouver

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Impacts of product type and representation type on the perception of justice and price fairness [Internet]. Journal of Business Research. 2017 ; 81 203-211.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031
  • Source: Big data & applied retail analytics. Conference titles: Congresso Latino-Americano de Varejo - CLAV. Unidade: FEA

    Subjects: SHOPPING CENTERS, VAREJO

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    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? 2017, Anais.. São Paulo: FGV/EAESP/GV, 2017. Disponível em: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2017). Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? In Big data & applied retail analytics. São Paulo: FGV/EAESP/GV. Recuperado de http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? [Internet]. Big data & applied retail analytics. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Mall sweet Mall: are we witnessing the death of an icon? [Internet]. Big data & applied retail analytics. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://bibliotecadigital.fgv.br/ocs/index.php/clav/clav2017/paper/view/6029/1751
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: TRABALHADORES, PROGRAMAS E POLÍTICAS DE NUTRIÇÃO E ALIMENTAÇÃO

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    • ABNT

      CARVALHO, Hamilton Coimbra e ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program. 2017, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2017. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Carvalho, H. C., Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2017). Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
    • NLM

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
    • Vancouver

      Carvalho HC, Isabella G, Mazzon JA. Overcoming the challenges in the Brazilian Worker Food Program [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjI5NzI=
  • Unidade: FEA

    Subjects: TRABALHADORES, NUTRIÇÃO

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    • ABNT

      BARROS, Fábio Meletti de Oliveira et al. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. . São Paulo: Blucher. . Acesso em: 08 out. 2024. , 2016
    • APA

      Barros, F. M. de O., Zilveti, F. A., Isabella, G., Carvalho, H. C., Marques, J. A., & Guilhoto, J. J. M. (2016). 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. São Paulo: Blucher.
    • NLM

      Barros FM de O, Zilveti FA, Isabella G, Carvalho HC, Marques JA, Guilhoto JJM. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ]
    • Vancouver

      Barros FM de O, Zilveti FA, Isabella G, Carvalho HC, Marques JA, Guilhoto JJM. 40 anos do PAT - Programa de Alimentação do Trabalhador: conquistas e desafios da política nutricional com foco em desenvolvimento econômico e social. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ]
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, CONSUMO

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    • ABNT

      HERNANI-MERINO, Martín et al. Validação do modelo de suscetibilidade da cultura de consumo global e comparação em diversos países. 2016, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2016. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjE5MjM=. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Hernani-Merino, M., Mazzon, J. A., Bazán Guzmán, J. L., & Isabella, G. (2016). Validação do modelo de suscetibilidade da cultura de consumo global e comparação em diversos países. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjE5MjM=
    • NLM

      Hernani-Merino M, Mazzon JA, Bazán Guzmán JL, Isabella G. Validação do modelo de suscetibilidade da cultura de consumo global e comparação em diversos países [Internet]. Anais. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjE5MjM=
    • Vancouver

      Hernani-Merino M, Mazzon JA, Bazán Guzmán JL, Isabella G. Validação do modelo de suscetibilidade da cultura de consumo global e comparação em diversos países [Internet]. Anais. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjE5MjM=
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro de Marketing - EMA. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING ESPORTIVO, IDENTIDADE SOCIAL, PATROCÍNIO ESPORTIVO

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    • ABNT

      FLEURY, Fernando A et al. Um campo de oportunidade para o patrocinador: um estudo sob a perspectiva da identidade social. 2016, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2016. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/eventos.php?cod_evento=2&cod_evento_edicao=81&cod_edicao_subsecao=1286&cod_edicao_trabalho=20595. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Fleury, F. A., Corat, P., Araujo, A. C. de, Isabella, G., Feldmann, P. R., & Cruz, A. C. C. (2016). Um campo de oportunidade para o patrocinador: um estudo sob a perspectiva da identidade social. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/eventos.php?cod_evento=2&cod_evento_edicao=81&cod_edicao_subsecao=1286&cod_edicao_trabalho=20595
    • NLM

      Fleury FA, Corat P, Araujo AC de, Isabella G, Feldmann PR, Cruz ACC. Um campo de oportunidade para o patrocinador: um estudo sob a perspectiva da identidade social [Internet]. Anais. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/eventos.php?cod_evento=2&cod_evento_edicao=81&cod_edicao_subsecao=1286&cod_edicao_trabalho=20595
    • Vancouver

      Fleury FA, Corat P, Araujo AC de, Isabella G, Feldmann PR, Cruz ACC. Um campo de oportunidade para o patrocinador: um estudo sob a perspectiva da identidade social [Internet]. Anais. 2016 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/eventos.php?cod_evento=2&cod_evento_edicao=81&cod_edicao_subsecao=1286&cod_edicao_trabalho=20595
  • Source: Management Decision. Unidade: FEA

    Subjects: SATISFAÇÃO NO TRABALHO, RESPONSABILIDADE SOCIAL

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARAKAT, Simone R. et al. The influence of corporate social responsibility on employee satisfaction. Management Decision, v. 54, n. 9, p. 2325-2339, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/md-05-2016-0308. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Barakat, S. R., Isabella, G., Boaventura, J. M. G., & Mazzon, J. A. (2016). The influence of corporate social responsibility on employee satisfaction. Management Decision, 54( 9), 2325-2339. doi:10.1108/md-05-2016-0308
    • NLM

      Barakat SR, Isabella G, Boaventura JMG, Mazzon JA. The influence of corporate social responsibility on employee satisfaction [Internet]. Management Decision. 2016 ; 54( 9): 2325-2339.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1108/md-05-2016-0308
    • Vancouver

      Barakat SR, Isabella G, Boaventura JMG, Mazzon JA. The influence of corporate social responsibility on employee satisfaction [Internet]. Management Decision. 2016 ; 54( 9): 2325-2339.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1108/md-05-2016-0308
  • Source: Marketing in a global, digital and connected world. Conference titles: AMA Winter Marketing Educators' Conference. Unidade: FEA

    Subjects: PREÇOS, JUSTIÇA

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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. It is not fair to pay more! a study of the perception of justice and price fairness in hedonic and utilitarian purchases. 2015, Anais.. Chicago, IL.: American Marketing Association, 2015. . Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2015). It is not fair to pay more! a study of the perception of justice and price fairness in hedonic and utilitarian purchases. In Marketing in a global, digital and connected world. Chicago, IL.: American Marketing Association.
    • NLM

      Isabella G, Mazzon JA. It is not fair to pay more! a study of the perception of justice and price fairness in hedonic and utilitarian purchases. Marketing in a global, digital and connected world. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ]
    • Vancouver

      Isabella G, Mazzon JA. It is not fair to pay more! a study of the perception of justice and price fairness in hedonic and utilitarian purchases. Marketing in a global, digital and connected world. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ]
  • Source: Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. Unidade: FEA

    Assunto: CONSUMO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HERNANI-MERINO, Martín e MAZZON, José Afonso e ISABELLA, Giuliana. Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN, v. 17, n. 57, p. 1212-1227, 2015Tradução . . Disponível em: https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/2434/pdf_1. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Hernani-Merino, M., Mazzon, J. A., & Isabella, G. (2015). Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN, 17( 57), 1212-1227. Recuperado de https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/2434/pdf_1
    • NLM

      Hernani-Merino M, Mazzon JA, Isabella G. Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. 2015 ; 17( 57): 1212-1227.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/2434/pdf_1
    • Vancouver

      Hernani-Merino M, Mazzon JA, Isabella G. Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios - RBGN. 2015 ; 17( 57): 1212-1227.[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://rbgn.fecap.br/RBGN/article/view/2434/pdf_1
  • Source: Journal of International Consumer Marketing. Unidade: FEA

    Subjects: NEUROFISIOLOGIA, NEUROMARKETING

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso e DIMOKA, Angelika. Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing research. Journal of International Consumer Marketing, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/08961530.2015.1038761. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Mazzon, J. A., & Dimoka, A. (2015). Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing research. Journal of International Consumer Marketing. doi:10.1080/08961530.2015.1038761
    • NLM

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing research [Internet]. Journal of International Consumer Marketing. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1080/08961530.2015.1038761
    • Vancouver

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Culture differences, difficulties, and challenges of the neurophysiological methods in marketing research [Internet]. Journal of International Consumer Marketing. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1080/08961530.2015.1038761
  • Source: Entrepreneurship in a diverse world of global initiatives. Conference titles: BALAS Annual Conference 2015. Unidade: FEA

    Subjects: PREÇO AO CONSUMIDOR, ECONOMIA POLÍTICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso e DIMOKA, Angelika. Impacts from product type and representation type on perception of justice and price fairness. Entrepreneurship in a diverse world of global initiatives, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., Mazzon, J. A., & Dimoka, A. (2015). Impacts from product type and representation type on perception of justice and price fairness. Entrepreneurship in a diverse world of global initiatives. doi:10.1016/j.jbusres.2016.10.031
    • NLM

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Impacts from product type and representation type on perception of justice and price fairness [Internet]. Entrepreneurship in a diverse world of global initiatives. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031
    • Vancouver

      Isabella G, Mazzon JA, Dimoka A. Impacts from product type and representation type on perception of justice and price fairness [Internet]. Entrepreneurship in a diverse world of global initiatives. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.10.031
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Marketing Trends Conference. Unidade: FEA

    Assunto: PREÇOS

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    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ISABELLA, Giuliana e MAZZON, José Afonso. Produtos e forma de apresentação de produtos: efeitos na percepção de justiça de preço. 2015, Anais.. Venezia: Università Ca’ Foscari, 2015. Disponível em: http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2015/pages/PDF/045.pdf. Acesso em: 08 out. 2024.
    • APA

      Isabella, G., & Mazzon, J. A. (2015). Produtos e forma de apresentação de produtos: efeitos na percepção de justiça de preço. In Proceedings. Venezia: Università Ca’ Foscari. Recuperado de http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2015/pages/PDF/045.pdf
    • NLM

      Isabella G, Mazzon JA. Produtos e forma de apresentação de produtos: efeitos na percepção de justiça de preço [Internet]. Proceedings. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2015/pages/PDF/045.pdf
    • Vancouver

      Isabella G, Mazzon JA. Produtos e forma de apresentação de produtos: efeitos na percepção de justiça de preço [Internet]. Proceedings. 2015 ;[citado 2024 out. 08 ] Available from: http://www.marketing-trends-congress.com/archives/2015/pages/PDF/045.pdf

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