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  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, REALIDADE VIRTUAL

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    • ABNT

      MUNAIER, Christian Gomes e Souza e MAZZON, José Afonso. Metaverse disconnected?: the lack of research on value co-creation and triadic relationships in three dimensional brand communities. 2023, Anais.. Sâo Paulo: EAD/FEA/USP, 2023. Disponível em: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1412.pdf? Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Munaier, C. G. e S., & Mazzon, J. A. (2023). Metaverse disconnected?: the lack of research on value co-creation and triadic relationships in three dimensional brand communities. In Anais. Sâo Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1412.pdf?
    • NLM

      Munaier CG e S, Mazzon JA. Metaverse disconnected?: the lack of research on value co-creation and triadic relationships in three dimensional brand communities [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1412.pdf?
    • Vancouver

      Munaier CG e S, Mazzon JA. Metaverse disconnected?: the lack of research on value co-creation and triadic relationships in three dimensional brand communities [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1412.pdf?
  • Source: Revista de Saúde Pública. Unidade: FSP

    Subjects: ALIMENTOS INDUSTRIALIZADOS, MARKETING, RÓTULOS, EMBALAGENS DE ALIMENTOS, PROMOÇÃO DE VENDAS, BRASIL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      ANDRADE, Giovanna Calixto et al. Promotion of ultra-processed foods in Brazil: combined use of claims and promotional features on packaging. Revista de Saúde Pública, v. 57, p. [15], 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2023057004410. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Andrade, G. C., Mais, L. A., Ricardo, C. Z., Duran, A. C., & Martins, A. P. B. (2023). Promotion of ultra-processed foods in Brazil: combined use of claims and promotional features on packaging. Revista de Saúde Pública, 57, [15]. doi:10.11606/s1518-8787.2023057004410
    • NLM

      Andrade GC, Mais LA, Ricardo CZ, Duran AC, Martins APB. Promotion of ultra-processed foods in Brazil: combined use of claims and promotional features on packaging [Internet]. Revista de Saúde Pública. 2023 ;57 [15].[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2023057004410
    • Vancouver

      Andrade GC, Mais LA, Ricardo CZ, Duran AC, Martins APB. Promotion of ultra-processed foods in Brazil: combined use of claims and promotional features on packaging [Internet]. Revista de Saúde Pública. 2023 ;57 [15].[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2023057004410
  • Source: REGE - Revista de Gestão. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, MÍDIAS SOCIAIS, MARCAS COMERCIAIS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FAGUNDES, Ligia e MUNAIER, Christian Gomes e Souza e CRESCITELLI, Edson. The influence of social media and brand equity on business-to-business marketing. REGE - Revista de Gestão, v. 30, n. 3, p. 299-313, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/REGE-07-2021-0114. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Fagundes, L., Munaier, C. G. e S., & Crescitelli, E. (2023). The influence of social media and brand equity on business-to-business marketing. REGE - Revista de Gestão, 30( 3), 299-313. doi:10.1108/REGE-07-2021-0114
    • NLM

      Fagundes L, Munaier CG e S, Crescitelli E. The influence of social media and brand equity on business-to-business marketing [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2023 ; 30( 3): 299-313.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-07-2021-0114
    • Vancouver

      Fagundes L, Munaier CG e S, Crescitelli E. The influence of social media and brand equity on business-to-business marketing [Internet]. REGE - Revista de Gestão. 2023 ; 30( 3): 299-313.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/REGE-07-2021-0114
  • Source: Circular Economy and Sustainability. Unidade: EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, CONSUMIDOR, MARKETING, ENGENHARIA DE PRODUÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro e MOREIRA, Natalia e OMETTO, Aldo Roberto. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies. Circular Economy and Sustainability, p. 1-21, 2023Tradução . . Disponível em: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Gomes, G. M., Moreira, N., & Ometto, A. R. (2023). Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies. Circular Economy and Sustainability, 1-21. doi:10.1007/s43615-023-00332-8
    • NLM

      Gomes GM, Moreira N, Ometto AR. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies [Internet]. Circular Economy and Sustainability. 2023 ; 1-21.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8
    • Vancouver

      Gomes GM, Moreira N, Ometto AR. Consumer engagement in circular consumption systems: a roadmap structure for apparel retail companies [Internet]. Circular Economy and Sustainability. 2023 ; 1-21.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: http://dx.doi.org/10.1007/s43615-023-00332-8
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

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    • ABNT

      MUNAIER, Christian Gomes e Souza e MAZZON, José Afonso. Fostering actional self for value co-creation and customer loyalty: unveiling triadic cogenetic relationships. 2023, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2023. Disponível em: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1474.pdf? Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Munaier, C. G. e S., & Mazzon, J. A. (2023). Fostering actional self for value co-creation and customer loyalty: unveiling triadic cogenetic relationships. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1474.pdf?
    • NLM

      Munaier CG e S, Mazzon JA. Fostering actional self for value co-creation and customer loyalty: unveiling triadic cogenetic relationships [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1474.pdf?
    • Vancouver

      Munaier CG e S, Mazzon JA. Fostering actional self for value co-creation and customer loyalty: unveiling triadic cogenetic relationships [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://login.semead.com.br/26semead/anais/arquivos/1474.pdf?
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, ESTIGMA

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    • ABNT

      ROCHA, Rodolfo Rodrigues. Stigma in the marketplace. 2023. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-14122023-191903/. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Rocha, R. R. (2023). Stigma in the marketplace (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-14122023-191903/
    • NLM

      Rocha RR. Stigma in the marketplace [Internet]. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-14122023-191903/
    • Vancouver

      Rocha RR. Stigma in the marketplace [Internet]. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-14122023-191903/
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, ECONOMETRIA, ADMINISTRAÇÃO, PRIVACIDADE

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      CARDOSO, Eduardo Ogawa. Privacy-by-design attribution model: a relative weight and spillover effect approach. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-11042024-191247/. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Cardoso, E. O. (2023). Privacy-by-design attribution model: a relative weight and spillover effect approach (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-11042024-191247/
    • NLM

      Cardoso EO. Privacy-by-design attribution model: a relative weight and spillover effect approach [Internet]. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-11042024-191247/
    • Vancouver

      Cardoso EO. Privacy-by-design attribution model: a relative weight and spillover effect approach [Internet]. 2023 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-11042024-191247/
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PROMOÇÃO DE VENDAS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GUERRA, Alberto Alexandre Carreras e FOUTO, Nuno Manoel Martins Dias. Is there a moderating effect of black friday on deal proneness? 2022, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2022. Disponível em: https://submissao.semead.com.br/25semead/anais/arquivos/219.pdf? Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Guerra, A. A. C., & Fouto, N. M. M. D. (2022). Is there a moderating effect of black friday on deal proneness? In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://submissao.semead.com.br/25semead/anais/arquivos/219.pdf?
    • NLM

      Guerra AAC, Fouto NMMD. Is there a moderating effect of black friday on deal proneness? [Internet]. Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://submissao.semead.com.br/25semead/anais/arquivos/219.pdf?
    • Vancouver

      Guerra AAC, Fouto NMMD. Is there a moderating effect of black friday on deal proneness? [Internet]. Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://submissao.semead.com.br/25semead/anais/arquivos/219.pdf?
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, MARCAS COMERCIAIS, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MUNAIER, Christian Gomes e Souza e MIYAZAKI, Fernando Rejani e MAZZON, José Afonso. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? 2022, Anais.. Maringá: ANPAD, 2022. . Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Munaier, C. G. e S., Miyazaki, F. R., & Mazzon, J. A. (2022). Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? In Anais. Maringá: ANPAD.
    • NLM

      Munaier CG e S, Miyazaki FR, Mazzon JA. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ]
    • Vancouver

      Munaier CG e S, Miyazaki FR, Mazzon JA. Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust? Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ]
  • Source: Brazilian Journal of Veterinary Research and Animal Science. Unidade: FZEA

    Subjects: ALIMENTOS FUNCIONAIS, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, MARKETING, LEITE

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Rodolfo Olinto Rotoli Garcia et al. Profile of milk consumers and determinants of A2A2 milk consumption in the Tocantins State. Brazilian Journal of Veterinary Research and Animal Science, v. 59, p. 1-8, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.11606/issn.1678-4456.bjvras.2022.193432. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Oliveira, R. O. R. G., Souza, A. B. B., Folhas, R. D., Silva, M. C. da, Sobreira, I. R. M., Pereira, M. S., et al. (2022). Profile of milk consumers and determinants of A2A2 milk consumption in the Tocantins State. Brazilian Journal of Veterinary Research and Animal Science, 59, 1-8. doi:10.11606/issn.1678-4456.bjvras.2022.193432
    • NLM

      Oliveira RORG, Souza ABB, Folhas RD, Silva MC da, Sobreira IRM, Pereira MS, Ferraz JBS, Carvalho ME, Nepomuceno LL, Santos HD, Garcia JAS, Ferreira JL. Profile of milk consumers and determinants of A2A2 milk consumption in the Tocantins State [Internet]. Brazilian Journal of Veterinary Research and Animal Science. 2022 ; 59 1-8.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.1678-4456.bjvras.2022.193432
    • Vancouver

      Oliveira RORG, Souza ABB, Folhas RD, Silva MC da, Sobreira IRM, Pereira MS, Ferraz JBS, Carvalho ME, Nepomuceno LL, Santos HD, Garcia JAS, Ferreira JL. Profile of milk consumers and determinants of A2A2 milk consumption in the Tocantins State [Internet]. Brazilian Journal of Veterinary Research and Animal Science. 2022 ; 59 1-8.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/issn.1678-4456.bjvras.2022.193432
  • Source: Journal of Cleaner Production. Unidades: FAU, EACH, EP

    Assunto: MARKETING

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DUARTE, Larissa Oliveira et al. From fashion to farm: green marketing innovation strategies in the Brazilian organic cotton ecosystem. Journal of Cleaner Production, v. 360, p. 01-12, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.132196. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Duarte, L. O., Vasques, R. A., Fonseca Filho, H., Baruque Ramos, J., & Nakano, D. N. (2022). From fashion to farm: green marketing innovation strategies in the Brazilian organic cotton ecosystem. Journal of Cleaner Production, 360, 01-12. doi:10.1016/j.jclepro.2022.132196
    • NLM

      Duarte LO, Vasques RA, Fonseca Filho H, Baruque Ramos J, Nakano DN. From fashion to farm: green marketing innovation strategies in the Brazilian organic cotton ecosystem [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2022 ; 360 01-12.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.132196
    • Vancouver

      Duarte LO, Vasques RA, Fonseca Filho H, Baruque Ramos J, Nakano DN. From fashion to farm: green marketing innovation strategies in the Brazilian organic cotton ecosystem [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2022 ; 360 01-12.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.132196
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, GÊNEROS (GRUPOS SOCIAIS), REPRESENTAÇÕES SOCIAIS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LOPES, Lealis Vaz Meleiro e VELOSO, Andres Rodriguez e FERRAZ, Sofia Batista. Spatial vulnerabilities and children's consumption of gendered products. 2022, Anais.. Maringá: ANPAD, 2022. . Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Lopes, L. V. M., Veloso, A. R., & Ferraz, S. B. (2022). Spatial vulnerabilities and children's consumption of gendered products. In Anais. Maringá: ANPAD.
    • NLM

      Lopes LVM, Veloso AR, Ferraz SB. Spatial vulnerabilities and children's consumption of gendered products. Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ]
    • Vancouver

      Lopes LVM, Veloso AR, Ferraz SB. Spatial vulnerabilities and children's consumption of gendered products. Anais. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ]
  • Unidade: EESC

    Subjects: ECONOMIA CIRCULAR, INDÚSTRIA TÊXTIL, CONSUMIDOR, MODELO DE NEGÓCIO, COMUNICAÇÃO, MARKETING

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Giovana Monteiro. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Gomes, G. M. (2022). A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
    • NLM

      Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
    • Vancouver

      Gomes GM. A roadmap structure to integrate consumer behaviour for circular economy in apparel retail companies [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/18/18156/tde-01092022-085345/
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. Unidades: EACH, ESALQ

    Subjects: MARKETING, SERVIÇO AO CLIENTE, FISIOTERAPIA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HEMZO, Liliana Fusco e MENDONÇA, Márcia Regis de e HEMZO, Miguel Angelo. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services. Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2022. p. 116-134. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Hemzo, L. F., Mendonça, M. R. de, & Hemzo, M. A. (2022). An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 2 (p. 116-134). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503232
    • NLM

      Hemzo LF, Mendonça MR de, Hemzo MA. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. São Paulo: Edições EACH; 2022. p. 116-134.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Hemzo LF, Mendonça MR de, Hemzo MA. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. São Paulo: Edições EACH; 2022. p. 116-134.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
  • Source: Benchmarking: An International Journal. Unidade: FEARP

    Subjects: MARCAS, MARCAS DE IDENTIFICAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, MARKETING

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CALDANA, Adriana Cristina Ferreira et al. Development of a sustainable brand identity model: fostering the implementation of SDGs in the Brazilian power sector. Benchmarking: An International Journal, v. 29, n. 9, p. 3008-3029, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2021-0363. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Caldana, A. C. F., Lourenção, M., Krüger, C., Pennabel, A. F., & Santos, N. M. B. F. dos. (2022). Development of a sustainable brand identity model: fostering the implementation of SDGs in the Brazilian power sector. Benchmarking: An International Journal, 29( 9), 3008-3029. doi:10.1108/BIJ-06-2021-0363
    • NLM

      Caldana ACF, Lourenção M, Krüger C, Pennabel AF, Santos NMBF dos. Development of a sustainable brand identity model: fostering the implementation of SDGs in the Brazilian power sector [Internet]. Benchmarking: An International Journal. 2022 ; 29( 9): 3008-3029.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2021-0363
    • Vancouver

      Caldana ACF, Lourenção M, Krüger C, Pennabel AF, Santos NMBF dos. Development of a sustainable brand identity model: fostering the implementation of SDGs in the Brazilian power sector [Internet]. Benchmarking: An International Journal. 2022 ; 29( 9): 3008-3029.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/BIJ-06-2021-0363
  • Source: Recherche et Applications en Marketing (English Edition). Unidade: FEARP

    Subjects: MARCAS COMERCIAIS, FRANQUIA, MARKETING

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FADAIRO, Muriel et al. Brand equity protection and new geographic dynamics evidence from franchising in Brazil. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), v. 36, n. 3, p. 8-24, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1177/2051570720966287. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Fadairo, M., Kaswengi, J., Lanchimba, C., & Bitti, E. J. S. (2021). Brand equity protection and new geographic dynamics evidence from franchising in Brazil. Recherche et Applications en Marketing (English Edition), 36( 3), 8-24. doi:10.1177/2051570720966287
    • NLM

      Fadairo M, Kaswengi J, Lanchimba C, Bitti EJS. Brand equity protection and new geographic dynamics evidence from franchising in Brazil [Internet]. Recherche et Applications en Marketing (English Edition). 2021 ; 36( 3): 8-24.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1177/2051570720966287
    • Vancouver

      Fadairo M, Kaswengi J, Lanchimba C, Bitti EJS. Brand equity protection and new geographic dynamics evidence from franchising in Brazil [Internet]. Recherche et Applications en Marketing (English Edition). 2021 ; 36( 3): 8-24.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1177/2051570720966287
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Unidade: EACH

    Subjects: MARKETING, CONSUMO, PESQUISA DE CONSUMIDOR, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, MARKETING DE LUXO, MARCAS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRAGATTE, Gabriel Domingos e HEMZO, Liliana Fusco e HEMZO, Miguel Angelo. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers. Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2021. p. 110-129. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Bragatte, G. D., Hemzo, L. F., & Hemzo, M. A. (2021). Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 1 (p. 110-129). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503089
    • NLM

      Bragatte GD, Hemzo LF, Hemzo MA. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 110-129.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Bragatte GD, Hemzo LF, Hemzo MA. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 110-129.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
  • Source: Telecommunications Policy. Unidade: FEARP

    Subjects: PROPAGANDA, PROPAGANDA ONLINE, MARKETING, REVISÃO INTEGRATIVA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FRADE, João Lucas Hana e OLIVEIRA, Jorge Henrique Caldeira de e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Advertising in streaming video: an integrative literature review and research agenda. Telecommunications Policy, v. 45, n. 9, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.telpol.2021.102186. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Frade, J. L. H., Oliveira, J. H. C. de, & Giraldi, J. de M. E. (2021). Advertising in streaming video: an integrative literature review and research agenda. Telecommunications Policy, 45( 9). doi:10.1016/j.telpol.2021.102186
    • NLM

      Frade JLH, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Advertising in streaming video: an integrative literature review and research agenda [Internet]. Telecommunications Policy. 2021 ; 45( 9):[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.telpol.2021.102186
    • Vancouver

      Frade JLH, Oliveira JHC de, Giraldi J de ME. Advertising in streaming video: an integrative literature review and research agenda [Internet]. Telecommunications Policy. 2021 ; 45( 9):[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.telpol.2021.102186
  • Source: International Journal of Wine Business Research. Unidade: FEARP

    Subjects: MARKETING, INDÚSTRIA DE BEBIDAS, VINHO, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PROCESSOS COGNITIVOS, PREFERÊNCIAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      PAGAN, Karina Munari et al. Evaluating cognitive processing and preferences through brain responses towards country of origin for wines: the role of gender and involvement. International Journal of Wine Business Research, v. 33, n. 4, p. 481-501, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/IJWBR-08-2020-0043. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Pagan, K. M., Giraldi, J. de M. E., Maheshwari, V., Paula, A. L. D. de, & Oliveira, J. H. C. de. (2021). Evaluating cognitive processing and preferences through brain responses towards country of origin for wines: the role of gender and involvement. International Journal of Wine Business Research, 33( 4), 481-501. doi:10.1108/IJWBR-08-2020-0043
    • NLM

      Pagan KM, Giraldi J de ME, Maheshwari V, Paula ALD de, Oliveira JHC de. Evaluating cognitive processing and preferences through brain responses towards country of origin for wines: the role of gender and involvement [Internet]. International Journal of Wine Business Research. 2021 ; 33( 4): 481-501.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/IJWBR-08-2020-0043
    • Vancouver

      Pagan KM, Giraldi J de ME, Maheshwari V, Paula ALD de, Oliveira JHC de. Evaluating cognitive processing and preferences through brain responses towards country of origin for wines: the role of gender and involvement [Internet]. International Journal of Wine Business Research. 2021 ; 33( 4): 481-501.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1108/IJWBR-08-2020-0043
  • Source: International Food and Agribusiness Management Review. Unidade: FEARP

    Subjects: INDÚSTRIA DE ALIMENTOS, OVO, MARKETING, NEGÓCIOS, DESENVOLVIMENTO DE PRODUTOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava et al. Mantiqueira: innovating and disrupting in the egg busines. International Food and Agribusiness Management Review, v. 24, n. 1, p. 138-161, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22434/IFAMR2020.0031. Acesso em: 25 ago. 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Gray, A. W., Lourenço, C. E., & Scott, F. A. (2021). Mantiqueira: innovating and disrupting in the egg busines. International Food and Agribusiness Management Review, 24( 1), 138-161. doi:10.22434/IFAMR2020.0031
    • NLM

      Neves MF, Gray AW, Lourenço CE, Scott FA. Mantiqueira: innovating and disrupting in the egg busines [Internet]. International Food and Agribusiness Management Review. 2021 ; 24( 1): 138-161.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.22434/IFAMR2020.0031
    • Vancouver

      Neves MF, Gray AW, Lourenço CE, Scott FA. Mantiqueira: innovating and disrupting in the egg busines [Internet]. International Food and Agribusiness Management Review. 2021 ; 24( 1): 138-161.[citado 2024 ago. 25 ] Available from: https://doi.org/10.22434/IFAMR2020.0031

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