Filtros : "Toledo, Geraldo Luciano" "2000" Removido: "INTERNET" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Abstracts. Conference titles: Conference on Time and Management. Unidade: FEA

    Assunto: ADMINISTRAÇÃO FINANCEIRA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e GOUVÊA, Maria Aparecida e RODRIGUES FILHO, Lino Nogueira. The sensitivity to prices in function of the delivery time of services of a post office company. 2000, Anais.. Palermo: ISIDA, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., Gouvêa, M. A., & Rodrigues Filho, L. N. (2000). The sensitivity to prices in function of the delivery time of services of a post office company. In Abstracts. Palermo: ISIDA.
    • NLM

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. The sensitivity to prices in function of the delivery time of services of a post office company. Abstracts. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. The sensitivity to prices in function of the delivery time of services of a post office company. Abstracts. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Source: Management of integrated markets : one America?. Conference titles: BALAS 2000. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e GOUVÊA, Maria Aparecida e RODRIGUES FILHO, Lino Nogueira. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. 2000, Anais.. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., Gouvêa, M. A., & Rodrigues Filho, L. N. (2000). Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. In Management of integrated markets : one America?. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración.
    • NLM

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Unidade: FEA

    Assunto: VENDAS A VAREJO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AKEL SOBRINHO, Zaki. Orientação para o mercado: uma proposta teórica e um estudo de caso no varejo brasileiro. 2000. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2000. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-20092023-112737/. Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Akel Sobrinho, Z. (2000). Orientação para o mercado: uma proposta teórica e um estudo de caso no varejo brasileiro (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-20092023-112737/
    • NLM

      Akel Sobrinho Z. Orientação para o mercado: uma proposta teórica e um estudo de caso no varejo brasileiro [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-20092023-112737/
    • Vancouver

      Akel Sobrinho Z. Orientação para o mercado: uma proposta teórica e um estudo de caso no varejo brasileiro [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-20092023-112737/
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, PREÇOS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Aurelio Antonio Mendes e TOLEDO, Geraldo Luciano. Estratégias de "pricing" no mercado empresarial: um. 2000. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2000. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01092023-150048/. Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Ferreira, A. A. M., & Toledo, G. L. (2000). Estratégias de "pricing" no mercado empresarial: um: estudo de caso dentro de um mercado em processo de desregulamentação (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01092023-150048/
    • NLM

      Ferreira AAM, Toledo GL. Estratégias de "pricing" no mercado empresarial: um: estudo de caso dentro de um mercado em processo de desregulamentação [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01092023-150048/
    • Vancouver

      Ferreira AAM, Toledo GL. Estratégias de "pricing" no mercado empresarial: um: estudo de caso dentro de um mercado em processo de desregulamentação [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01092023-150048/
  • Source: Proceedings. Conference titles: High-Technology Small Firms Conference. Unidade: FEA

    Subjects: BANCOS, MARKETING, MARKETING BANCÁRIO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOUVÊA, Maria Aparecida e TOLEDO, Geraldo Luciano. An analysis of competition between banks: identification of the competitive advantages in bank positioning. 2000, Anais.. Enschede: University of Twente, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Gouvêa, M. A., & Toledo, G. L. (2000). An analysis of competition between banks: identification of the competitive advantages in bank positioning. In Proceedings. Enschede: University of Twente.
    • NLM

      Gouvêa MA, Toledo GL. An analysis of competition between banks: identification of the competitive advantages in bank positioning. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Gouvêa MA, Toledo GL. An analysis of competition between banks: identification of the competitive advantages in bank positioning. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, MARKETING INDUSTRIAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      APARICIO ATAUJE , Ruth Noemi. O processo de posicionamento de marketing: estudo de caso junto a uma empresa de automação industrial. 2000. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2000. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01122022-124034/. Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Aparicio Atauje , R. N. (2000). O processo de posicionamento de marketing: estudo de caso junto a uma empresa de automação industrial (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01122022-124034/
    • NLM

      Aparicio Atauje RN. O processo de posicionamento de marketing: estudo de caso junto a uma empresa de automação industrial [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01122022-124034/
    • Vancouver

      Aparicio Atauje RN. O processo de posicionamento de marketing: estudo de caso junto a uma empresa de automação industrial [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-01122022-124034/
  • Source: Management of integrated markets : one America?. Conference titles: BALAS 2000. Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e OLIVEIRA JUNIOR, Moacir de Miranda. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. 2000, Anais.. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., & Oliveira Junior, M. de M. (2000). Market orientation and core competences: towards an integrative approach. In Management of integrated markets : one America?. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración.
    • NLM

      Toledo GL, Oliveira Junior M de M. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Oliveira Junior M de M. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Source: Abstracts. Conference titles: Conference on Time and Management. Unidade: FEA

    Assunto: MARKETING

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e GOUVÊA, Maria Aparecida e RODRIGUES FILHO, Lino Nogueira. Market segmentation: the case of a service company. 2000, Anais.. Palermo: ISIDA, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., Gouvêa, M. A., & Rodrigues Filho, L. N. (2000). Market segmentation: the case of a service company. In Abstracts. Palermo: ISIDA.
    • NLM

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Market segmentation: the case of a service company. Abstracts. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Market segmentation: the case of a service company. Abstracts. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Source: Proceedings. Conference titles: High-Technology Small Firms Conference. Unidade: FEA

    Subjects: BANCOS, MARKETING, MARKETING BANCÁRIO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e GOUVÊA, Maria Aparecida e RODRIGUES FILHO, Lino Nogueira. The role of innovations in bank competitive environment. 2000, Anais.. Enschede: University of Twente, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., Gouvêa, M. A., & Rodrigues Filho, L. N. (2000). The role of innovations in bank competitive environment. In Proceedings. Enschede: University of Twente.
    • NLM

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. The role of innovations in bank competitive environment. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. The role of innovations in bank competitive environment. Proceedings. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Unidade: FEA

    Subjects: MARKETING, VALOR (ADMINISTRAÇÃO), COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SZAFIR-GOLDSTEIN, Cláudia. O conceito de valor percebido: um estudo de caso na indústria de papel e celulose sobre a utilização da percepção dos clientes sobre o produto. 2000. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2000. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12131/tde-14092022-095117/. Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Szafir-Goldstein, C. (2000). O conceito de valor percebido: um estudo de caso na indústria de papel e celulose sobre a utilização da percepção dos clientes sobre o produto (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12131/tde-14092022-095117/
    • NLM

      Szafir-Goldstein C. O conceito de valor percebido: um estudo de caso na indústria de papel e celulose sobre a utilização da percepção dos clientes sobre o produto [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12131/tde-14092022-095117/
    • Vancouver

      Szafir-Goldstein C. O conceito de valor percebido: um estudo de caso na indústria de papel e celulose sobre a utilização da percepção dos clientes sobre o produto [Internet]. 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12131/tde-14092022-095117/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024