A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
NETA, Stella Jorge de Carvalho et al. Growth-promoting bacteria and arbuscular mycorrhizal fungus enhance maize tolerance to saline stress. Microbiological Research, v. 284, p. 1-9, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.micres.2024.127708. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Neta, S. J. de C., Araújo, V. L. V. P., Fracetto, F. J. C., Silva, C. C. G. da, Souza, E. R. de, Silva, W. R., et al. (2024). Growth-promoting bacteria and arbuscular mycorrhizal fungus enhance maize tolerance to saline stress. Microbiological Research, 284, 1-9. doi:10.1016/j.micres.2024.127708
NLM
Neta SJ de C, Araújo VLVP, Fracetto FJC, Silva CCG da, Souza ER de, Silva WR, Lumini E, Fracetto GGM. Growth-promoting bacteria and arbuscular mycorrhizal fungus enhance maize tolerance to saline stress [Internet]. Microbiological Research. 2024 ; 284 1-9.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.micres.2024.127708
Vancouver
Neta SJ de C, Araújo VLVP, Fracetto FJC, Silva CCG da, Souza ER de, Silva WR, Lumini E, Fracetto GGM. Growth-promoting bacteria and arbuscular mycorrhizal fungus enhance maize tolerance to saline stress [Internet]. Microbiological Research. 2024 ; 284 1-9.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.micres.2024.127708
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
FRACETTO, Felipe José Cury et al. Carbon pools and microbial indicators in vineyard soils under organic and conventional fertilization in the São Francisco Valley, in a semi-arid tropical climate. Journal of Environmental Management, v. 370, p. 1-10, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jenvman.2024.122993. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Fracetto, F. J. C., Ferreira, A. de O., Silva, W. R. da, Silva, C. C. G. da, Silva, G. de M., Camargo, P. B. de, et al. (2024). Carbon pools and microbial indicators in vineyard soils under organic and conventional fertilization in the São Francisco Valley, in a semi-arid tropical climate. Journal of Environmental Management, 370, 1-10. doi:10.1016/j.jenvman.2024.122993
NLM
Fracetto FJC, Ferreira A de O, Silva WR da, Silva CCG da, Silva G de M, Camargo PB de, Santana M de B, Araújo VLVP de, Fracetto GGM. Carbon pools and microbial indicators in vineyard soils under organic and conventional fertilization in the São Francisco Valley, in a semi-arid tropical climate [Internet]. Journal of Environmental Management. 2024 ; 370 1-10.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jenvman.2024.122993
Vancouver
Fracetto FJC, Ferreira A de O, Silva WR da, Silva CCG da, Silva G de M, Camargo PB de, Santana M de B, Araújo VLVP de, Fracetto GGM. Carbon pools and microbial indicators in vineyard soils under organic and conventional fertilization in the São Francisco Valley, in a semi-arid tropical climate [Internet]. Journal of Environmental Management. 2024 ; 370 1-10.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jenvman.2024.122993
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
RIBEIRO, Cintya Regina e AQUINO, Julio Groppa. Virtualizações da pesquisa foucaultiana sobre o cuidado de si: o humano na berlinda. Praxis & Saber, v. 14, n. 37, p. 1-16, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.19053/22160159.v14.n37.2023.14656. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Ribeiro, C. R., & Aquino, J. G. (2023). Virtualizações da pesquisa foucaultiana sobre o cuidado de si: o humano na berlinda. Praxis & Saber, 14( 37), 1-16. doi:10.19053/22160159.v14.n37.2023.14656
NLM
Ribeiro CR, Aquino JG. Virtualizações da pesquisa foucaultiana sobre o cuidado de si: o humano na berlinda [Internet]. Praxis & Saber. 2023 ; 14( 37): 1-16.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.19053/22160159.v14.n37.2023.14656
Vancouver
Ribeiro CR, Aquino JG. Virtualizações da pesquisa foucaultiana sobre o cuidado de si: o humano na berlinda [Internet]. Praxis & Saber. 2023 ; 14( 37): 1-16.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.19053/22160159.v14.n37.2023.14656
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
SMOLKA, Ana Luiza Bustamante e BRAGA, Elizabeth dos Santos e DAINEZ, Débora. Perezhivanie: intentos de comprensión y elaboración de un concepto. Perezhivanie: la potencia de un concepto vigotskiano. Tradução . Buenos Aires: Noveduc, 2023. p. 173 . . Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Smolka, A. L. B., Braga, E. dos S., & Dainez, D. (2023). Perezhivanie: intentos de comprensión y elaboración de un concepto. In Perezhivanie: la potencia de un concepto vigotskiano (p. 173 ). Buenos Aires: Noveduc.
NLM
Smolka ALB, Braga E dos S, Dainez D. Perezhivanie: intentos de comprensión y elaboración de un concepto. In: Perezhivanie: la potencia de un concepto vigotskiano. Buenos Aires: Noveduc; 2023. p. 173 .[citado 2024 nov. 04 ]
Vancouver
Smolka ALB, Braga E dos S, Dainez D. Perezhivanie: intentos de comprensión y elaboración de un concepto. In: Perezhivanie: la potencia de un concepto vigotskiano. Buenos Aires: Noveduc; 2023. p. 173 .[citado 2024 nov. 04 ]
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PEREZ, Carlos Rey e RUBIO, Katia. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives. Retos, v. 48, p. 827-834, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Perez, C. R., & Rubio, K. (2023). Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives. Retos, 48, 827-834. doi:10.47197/retos.v48.95851
NLM
Perez CR, Rubio K. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives [Internet]. Retos. 2023 ; 48 827-834.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851
Vancouver
Perez CR, Rubio K. Is a cyberathlete an athlete?: Brazilian athlete perspectives [Internet]. Retos. 2023 ; 48 827-834.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.47197/retos.v48.95851
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
VIDAL, Diana Gonçalves e ALMEIDA FILHO, Naomar de. Introduction to The Thematic Section 'State, Democracy, and Education in Brazil: The Trajectory of Anísio Teixeira'. Encounters in Theory and History of Education, v. 23, p. 1-4, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.24908/encounters.v23i0.16152. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Vidal, D. G., & Almeida Filho, N. de. (2022). Introduction to The Thematic Section 'State, Democracy, and Education in Brazil: The Trajectory of Anísio Teixeira'. Encounters in Theory and History of Education, 23, 1-4. doi:10.24908/encounters.v23i0.16152
NLM
Vidal DG, Almeida Filho N de. Introduction to The Thematic Section 'State, Democracy, and Education in Brazil: The Trajectory of Anísio Teixeira' [Internet]. Encounters in Theory and History of Education. 2022 ; 23 1-4.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.24908/encounters.v23i0.16152
Vancouver
Vidal DG, Almeida Filho N de. Introduction to The Thematic Section 'State, Democracy, and Education in Brazil: The Trajectory of Anísio Teixeira' [Internet]. Encounters in Theory and History of Education. 2022 ; 23 1-4.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.24908/encounters.v23i0.16152
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de e PÁTARO, Cristina Satiê de Oliveira. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Araújo, U. F. de, Araujo, V. A. A. de, & Pátaro, C. S. de O. (2022). How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
NLM
Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
Vancouver
Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Araújo, U. F. de, & Araujo, V. A. A. de. (2022). Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
NLM
Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
Vancouver
Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
TEBET, Gabriela e ABRAMOWICZ, Anete e LOPES, Jader. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, v. 20, n. 4, p. 421–426, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Tebet, G., Abramowicz, A., & Lopes, J. (2022). A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, 20( 4), 421–426. doi:10.1080/14733285.2021.1928602
NLM
Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
Vancouver
Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
MACHADO, Vanessa Araújo e PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães. Emergent adult purposes and educational experiences in life. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Machado, V. A., & Pinheiro, V. P. G. (2022). Emergent adult purposes and educational experiences in life. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
NLM
Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
Vancouver
Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães e OCHIAI, Alexandre Takao. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Pinheiro, V. P. G., & Ochiai, A. T. (2022). Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
NLM
Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
Vancouver
Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
MASSARANI, Luisa et al. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil. Science Education, v. 106, n. 6, p. 1605-1630, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1002/sce.21764. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Massarani, L., Aguiar, B. I., Araujo, J. M. D., Scalfi, G., Kauano, R., & Bizerra, A. (2022). Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil. Science Education, 106( 6), 1605-1630. doi:10.1002/sce.21764
NLM
Massarani L, Aguiar BI, Araujo JMD, Scalfi G, Kauano R, Bizerra A. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil [Internet]. Science Education. 2022 ; 106( 6): 1605-1630.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1002/sce.21764
Vancouver
Massarani L, Aguiar BI, Araujo JMD, Scalfi G, Kauano R, Bizerra A. Is there room for science at aquariums? An analysis of family conversations and interactions during visits to AquaRio, Rio de Janeiro, Brazil [Internet]. Science Education. 2022 ; 106( 6): 1605-1630.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1002/sce.21764
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
LAJONQUIÈRE, Leandro de. À quoi sert le mot réel chez Lacan ? Psychanalyse, pensée scientifique et scientisme. Analyse Freudienne Presse, n. 29, p. 153-165, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3917/afp.029.0153. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Lajonquière, L. de. (2022). À quoi sert le mot réel chez Lacan ? Psychanalyse, pensée scientifique et scientisme. Analyse Freudienne Presse, ( 29), 153-165. doi:10.3917/afp.029.0153
NLM
Lajonquière L de. À quoi sert le mot réel chez Lacan ? Psychanalyse, pensée scientifique et scientisme [Internet]. Analyse Freudienne Presse. 2022 ;( 29): 153-165.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.3917/afp.029.0153
Vancouver
Lajonquière L de. À quoi sert le mot réel chez Lacan ? Psychanalyse, pensée scientifique et scientisme [Internet]. Analyse Freudienne Presse. 2022 ;( 29): 153-165.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.3917/afp.029.0153
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
VINCI, Christian Fernando Ribeiro Guimarães e RIBEIRO, Cintya Regina. Das missivas aos modos: experimentação e prudência como ethos de pesquisa. Revista Portuguesa de Educação, v. 35, n. 1, p. 189-207, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.21814/rpe.21065. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Vinci, C. F. R. G., & Ribeiro, C. R. (2022). Das missivas aos modos: experimentação e prudência como ethos de pesquisa. Revista Portuguesa de Educação, 35( 1), 189-207. doi:10.21814/rpe.21065
NLM
Vinci CFRG, Ribeiro CR. Das missivas aos modos: experimentação e prudência como ethos de pesquisa [Internet]. Revista Portuguesa de Educação. 2022 ; 35( 1): 189-207.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.21814/rpe.21065
Vancouver
Vinci CFRG, Ribeiro CR. Das missivas aos modos: experimentação e prudência como ethos de pesquisa [Internet]. Revista Portuguesa de Educação. 2022 ; 35( 1): 189-207.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.21814/rpe.21065
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ITO, Eric Sioji e SAURA, Soraia Chung e ZIMMERMANN, Ana Cristina. Between chaos and the cosmos: the imaginary of traditional climbing. World Leisure Journal, v. 64, n. 4, p. 551-567, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/16078055.2022.2125569. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Ito, E. S., Saura, S. C., & Zimmermann, A. C. (2022). Between chaos and the cosmos: the imaginary of traditional climbing. World Leisure Journal, 64( 4), 551-567. doi:10.1080/16078055.2022.2125569
NLM
Ito ES, Saura SC, Zimmermann AC. Between chaos and the cosmos: the imaginary of traditional climbing [Internet]. World Leisure Journal. 2022 ; 64( 4): 551-567.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/16078055.2022.2125569
Vancouver
Ito ES, Saura SC, Zimmermann AC. Between chaos and the cosmos: the imaginary of traditional climbing [Internet]. World Leisure Journal. 2022 ; 64( 4): 551-567.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/16078055.2022.2125569
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
BOTO, Carlota. A universidade e os intelectuais em dias de desencanto. Revista Portuguesa de Pedagogia, v. 56, p. 1-21, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14195/1647-8614_56_07. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Boto, C. (2022). A universidade e os intelectuais em dias de desencanto. Revista Portuguesa de Pedagogia, 56, 1-21. doi:10.14195/1647-8614_56_07
NLM
Boto C. A universidade e os intelectuais em dias de desencanto [Internet]. Revista Portuguesa de Pedagogia. 2022 ; 56 1-21.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.14195/1647-8614_56_07
Vancouver
Boto C. A universidade e os intelectuais em dias de desencanto [Internet]. Revista Portuguesa de Pedagogia. 2022 ; 56 1-21.[citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.14195/1647-8614_56_07
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
SUMMA, Renata de Figueiredo e PUH, Milan. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. Security, Ethnography and Discourse. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003080909. Acesso em: 04 nov. 2024.
APA
Summa, R. de F., & Puh, M. (2022). Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. In Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge. doi:10.4324/9781003080909
NLM
Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
Vancouver
Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 04 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909