Filtros : "EACH" "FE" Removidos: "DESEMPENHO DO PROFESSOR" "Universidade Federal do Maranhão (UFMA)" "UFG-Goiânia" "Brasil" "Lituânia" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, VALORES, ÉTICA, CIDADANIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de e PÁTARO, Cristina Satiê de Oliveira. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Araujo, V. A. A. de, & Pátaro, C. S. de O. (2022). How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, CURRÍCULO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, & Araujo, V. A. A. de. (2022). Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
  • Source: Educational Gerontology: an international journal. Unidades: EACH, FE

    Assunto: IDOSOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FLAUZINO, Karina de Lima et al. Lifelong learning activities for older adults: a scoping review. Educational Gerontology: an international journal, v. 48, n. 11, p. 497–510, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/03601277.2022.2052507. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Flauzino, K. de L., Gil, H. M. P. T., Batistoni, S. S. T., Costa, M. O., & Cachioni, M. (2022). Lifelong learning activities for older adults: a scoping review. Educational Gerontology: an international journal, 48( 11), 497–510. doi:10.1080/03601277.2022.2052507
    • NLM

      Flauzino K de L, Gil HMPT, Batistoni SST, Costa MO, Cachioni M. Lifelong learning activities for older adults: a scoping review [Internet]. Educational Gerontology: an international journal. 2022 ; 48( 11): 497–510.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03601277.2022.2052507
    • Vancouver

      Flauzino K de L, Gil HMPT, Batistoni SST, Costa MO, Cachioni M. Lifelong learning activities for older adults: a scoping review [Internet]. Educational Gerontology: an international journal. 2022 ; 48( 11): 497–510.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03601277.2022.2052507
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES DE ENSINO FUNDAMENTAL, PROFESSORES DE ENSINO MÉDIO, ESCOLA PÚBLICA, VALORES

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de et al. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araujo, V. A. A. de, Seixas, B. G., Biazotti, R. S. B., Pátaro, C. S. de O., Araújo, U. F. de, & Pinheiro, V. P. G. (2022). What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • NLM

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • Vancouver

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
  • Source: Nutrients. Unidades: FCF, FE, EACH

    Subjects: LEITE MATERNO, BACTÉRIAS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PADILHA, Marina et al. Response of the human milk microbiota to a maternal prebiotic intervention is individual and influenced by maternal age. Nutrients, v. 12, p. 1-16 art. 1081, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3390/nu12041081. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Padilha, M., Brejnrod, A., Samsøe, N. B. D., Hoffmann, C., Iaucci, J. de M., Cabral, V. P., et al. (2020). Response of the human milk microbiota to a maternal prebiotic intervention is individual and influenced by maternal age. Nutrients, 12, 1-16 art. 1081. doi:10.3390/nu12041081
    • NLM

      Padilha M, Brejnrod A, Samsøe NBD, Hoffmann C, Iaucci J de M, Cabral VP, Santos DX dos, Taddei CR, Kristiansen K, Saad SMI. Response of the human milk microbiota to a maternal prebiotic intervention is individual and influenced by maternal age [Internet]. Nutrients. 2020 ; 12 1-16 art. 1081.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.3390/nu12041081
    • Vancouver

      Padilha M, Brejnrod A, Samsøe NBD, Hoffmann C, Iaucci J de M, Cabral VP, Santos DX dos, Taddei CR, Kristiansen K, Saad SMI. Response of the human milk microbiota to a maternal prebiotic intervention is individual and influenced by maternal age [Internet]. Nutrients. 2020 ; 12 1-16 art. 1081.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.3390/nu12041081
  • Source: Journal for Educators, Teachers and Trainers. Unidades: EACH, FE

    Subjects: MAPAS CONCEITUAIS, ENSINO SUPERIOR

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CORREIA, Paulo Rogério Miranda e AGUIAR, Joana Guilares de. The role of worked examples to teach concept mapping. Journal for Educators, Teachers and Trainers, v. 10, p. 67-83, 2019Tradução . . Disponível em: https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/327. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Correia, P. R. M., & Aguiar, J. G. de. (2019). The role of worked examples to teach concept mapping. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 10, 67-83. Recuperado de https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/327
    • NLM

      Correia PRM, Aguiar JG de. The role of worked examples to teach concept mapping [Internet]. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2019 ; 10 67-83.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/327
    • Vancouver

      Correia PRM, Aguiar JG de. The role of worked examples to teach concept mapping [Internet]. Journal for Educators, Teachers and Trainers. 2019 ; 10 67-83.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://jett.labosfor.com/index.php/jett/article/view/327
  • Source: Conservation Biology. Unidades: FE, EACH, IB

    Subjects: POLÍTICA AMBIENTAL, TOMADA DE DECISÃO, CONSERVAÇÃO BIOLÓGICA, PESQUISA CIENTÍFICA, ECOLOGIA, CIÊNCIA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERTUOL-GARCIA, Diana et al. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation. Conservation Biology, p. 1-13, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/cobi.13242. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Bertuol-Garcia, D., Morsello, C., El-Hani, C. N., & Pardini, R. (2018). Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation. Conservation Biology, 1-13. doi:10.1111/cobi.13242
    • NLM

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation [Internet]. Conservation Biology. 2018 ; 1-13.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1111/cobi.13242
    • Vancouver

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. Shared ways of thinking in Brazil about the science–practice interface in ecology and conservation [Internet]. Conservation Biology. 2018 ; 1-13.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1111/cobi.13242
  • Source: Biological Reviews. Unidades: FE, EACH, IB

    Subjects: ECOLOGIA, GESTÃO AMBIENTAL, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA, CIÊNCIA, TECNOLOGIA, SOCIEDADE, SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERTUOL-GARCIA, Diana et al. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, v. No 2017, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/brv.12385. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Bertuol-Garcia, D., Morsello, C., El-Hani, C. N., & Pardini, R. (2017). A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, No 2017. doi:10.1111/brv.12385
    • NLM

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1111/brv.12385
    • Vancouver

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1111/brv.12385
  • Source: Journal of Moral Education. Unidades: EACH, FE

    Subjects: PENSAMENTO, RACIOCÍNIO, COGNIÇÃO, EDUCAÇÃO MORAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de et al. Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking. Journal of Moral Education, v. 46, n. 3, p. 245-257, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araujo, V. A. A. de, Araujo, U. F. de, Pinheiro, V. P. G., Moreno, M., & Sastre, G.  . (2017). Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking. Journal of Moral Education, 46( 3), 245-257. doi:10.1080/03057240.2017.1345725
    • NLM

      Araujo VAA de, Araujo UF de, Pinheiro VPG, Moreno M, Sastre G . Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking [Internet]. Journal of Moral Education. 2017 ; 46( 3): 245-257.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725
    • Vancouver

      Araujo VAA de, Araujo UF de, Pinheiro VPG, Moreno M, Sastre G . Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking [Internet]. Journal of Moral Education. 2017 ; 46( 3): 245-257.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725
  • Source: DisP: the planning review. Unidades: EACH, FE

    Subjects: ESPAÇO URBANO, MEIO AMBIENTE URBANO, ÁREAS METROPOLITANAS, SUSTENTABILIDADE, GESTÃO AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e PERES, Ursula Dias. Guest Editorial. DisP: the planning review. Abingdon: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572. Acesso em: 06 nov. 2024. , 2016
    • APA

      Jacobi, P. R., & Peres, U. D. (2016). Guest Editorial. DisP: the planning review. Abingdon: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/02513625.2016.1195572
    • NLM

      Jacobi PR, Peres UD. Guest Editorial [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 14-16.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572
    • Vancouver

      Jacobi PR, Peres UD. Guest Editorial [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 14-16.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572
  • Source: DisP: the planning review. Unidades: EACH, FE

    Subjects: GESTÃO AMBIENTAL, SUSTENTABILIDADE, ESPAÇO URBANO, POLÍTICA AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e PERES, Ursula Dias. Urban environmental management and governance. DisP: the planning review, v. 52, n. 2, p. 30-38, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R., & Peres, U. D. (2016). Urban environmental management and governance. DisP: the planning review, 52( 2), 30-38. doi:10.1080/02513625.2016.1195580
    • NLM

      Jacobi PR, Peres UD. Urban environmental management and governance [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 30-38.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580
    • Vancouver

      Jacobi PR, Peres UD. Urban environmental management and governance [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 30-38.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580
  • Source: Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. Unidades: EACH, FE

    Subjects: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, PRÁTICA DE ENSINO, EDUCAÇÃO, EDUCAÇÃO MORAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de et al. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy, p. on-line, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Arantes, V. A., Danza, H. C., Pinheiro, V. P. G., & Garbin, M. (2016). Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy, on-line. doi:10.1080/02607476.2016.1226554
    • NLM

      Araújo UF de, Arantes VA, Danza HC, Pinheiro VPG, Garbin M. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience [Internet]. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. 2016 ; on-line.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554
    • Vancouver

      Araújo UF de, Arantes VA, Danza HC, Pinheiro VPG, Garbin M. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience [Internet]. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. 2016 ; on-line.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554
  • Source: America Latina Hoy. Unidades: FE, EACH

    Subjects: RECURSOS HÍDRICOS (GERENCIAMENTO), POLÍTICA AMBIENTAL, PLANEJAMENTO TERRITORIAL URBANO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e SILVA-SÁNCHEZ, Solange Santos e FRACALANZA, Ana Paula. Gobernanza del agua en la ciudad de São Paulo: actores sociales, degradación socioambiental Y acciones públicas innovadoras. America Latina Hoy, v. 69, p. 35-51, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14201/alh2015693551. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R., Silva-Sánchez, S. S., & Fracalanza, A. P. (2015). Gobernanza del agua en la ciudad de São Paulo: actores sociales, degradación socioambiental Y acciones públicas innovadoras. America Latina Hoy, 69, 35-51. doi:10.14201/alh2015693551
    • NLM

      Jacobi PR, Silva-Sánchez SS, Fracalanza AP. Gobernanza del agua en la ciudad de São Paulo: actores sociales, degradación socioambiental Y acciones públicas innovadoras [Internet]. America Latina Hoy. 2015 ; 69 35-51.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.14201/alh2015693551
    • Vancouver

      Jacobi PR, Silva-Sánchez SS, Fracalanza AP. Gobernanza del agua en la ciudad de São Paulo: actores sociales, degradación socioambiental Y acciones públicas innovadoras [Internet]. America Latina Hoy. 2015 ; 69 35-51.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.14201/alh2015693551
  • Source: Revista Internacional d'Humanitats. Unidades: EACH, FE

    Subjects: EDUCAÇÃO MORAL, JOVENS, INTEGRAÇÃO SOCIAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Ulisses Ferreira de et al. Youth purpose and life goals of students engaged in community and social activities. Revista Internacional d'Humanitats, v. 17, n. ja/abr. 2014, p. 119-128, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.hottopos.com/rih30/119-128UlVetal.pdf. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araujo, U. F. de, Arantes, V. A., Klein, A. M., & Grandino, P. J. (2014). Youth purpose and life goals of students engaged in community and social activities. Revista Internacional d'Humanitats, 17( ja/abr. 2014), 119-128. Recuperado de http://www.hottopos.com/rih30/119-128UlVetal.pdf
    • NLM

      Araujo UF de, Arantes VA, Klein AM, Grandino PJ. Youth purpose and life goals of students engaged in community and social activities [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2014 ; 17( ja/abr. 2014): 119-128.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: http://www.hottopos.com/rih30/119-128UlVetal.pdf
    • Vancouver

      Araujo UF de, Arantes VA, Klein AM, Grandino PJ. Youth purpose and life goals of students engaged in community and social activities [Internet]. Revista Internacional d'Humanitats. 2014 ; 17( ja/abr. 2014): 119-128.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: http://www.hottopos.com/rih30/119-128UlVetal.pdf
  • Source: Journal of Moral Education. Unidades: EACH, FE

    Subjects: EDUCAÇÃO MORAL, EDUCAÇÃO, ÉTICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Ulisses Ferreira de e ARANTES, Valéria Amorim. The Ethics and Citizenship Program: a Brazilian experience in moral education. Journal of Moral Education, v. 38, n. 4, p. 489-511, 2009Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/03057240903321956. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araujo, U. F. de, & Arantes, V. A. (2009). The Ethics and Citizenship Program: a Brazilian experience in moral education. Journal of Moral Education, 38( 4), 489-511. doi:10.1080/03057240903321956
    • NLM

      Araujo UF de, Arantes VA. The Ethics and Citizenship Program: a Brazilian experience in moral education [Internet]. Journal of Moral Education. 2009 ; 38( 4): 489-511.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240903321956
    • Vancouver

      Araujo UF de, Arantes VA. The Ethics and Citizenship Program: a Brazilian experience in moral education [Internet]. Journal of Moral Education. 2009 ; 38( 4): 489-511.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240903321956
  • Source: Structural Chemistry. Unidades: FE, EACH, IQSC

    Subjects: ESTRUTURA MOLECULAR (QUÍMICA TEÓRICA), ANALGÉSICOS, CANNABIS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARROIO, A. et al. A chemometric study on the analgesic of cannabinoid compounds using SDA, KNN and SIMCA methods. Structural Chemistry, v. 20, n. 4, p. 577-585, 2009Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s11224-009-9437-9. Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Arroio, A., Lima, E. F., Honório, K. M., & Silva, A. B. F. da. (2009). A chemometric study on the analgesic of cannabinoid compounds using SDA, KNN and SIMCA methods. Structural Chemistry, 20( 4), 577-585. doi:10.1007/s11224-009-9437-9
    • NLM

      Arroio A, Lima EF, Honório KM, Silva ABF da. A chemometric study on the analgesic of cannabinoid compounds using SDA, KNN and SIMCA methods [Internet]. Structural Chemistry. 2009 ; 20( 4): 577-585.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11224-009-9437-9
    • Vancouver

      Arroio A, Lima EF, Honório KM, Silva ABF da. A chemometric study on the analgesic of cannabinoid compounds using SDA, KNN and SIMCA methods [Internet]. Structural Chemistry. 2009 ; 20( 4): 577-585.[citado 2024 nov. 06 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11224-009-9437-9
  • Source: Aprendizaje servicio y responsabilidad social de las universidades. Unidades: EACH, FE

    Subjects: SOLUÇÃO DE PROBLEMAS, ENSINO SUPERIOR, MÉTODOS DE ENSINO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Ulisses Ferreira de e ARANTES, Valéria Amorim. Aprendizaje basado en problemas y construcción de ciudadanía: el proyecto de la Universidad de São Paulo. Aprendizaje servicio y responsabilidad social de las universidades. Tradução . Barcelona: Octaedro, 2008. . . Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Araujo, U. F. de, & Arantes, V. A. (2008). Aprendizaje basado en problemas y construcción de ciudadanía: el proyecto de la Universidad de São Paulo. In Aprendizaje servicio y responsabilidad social de las universidades. Barcelona: Octaedro.
    • NLM

      Araujo UF de, Arantes VA. Aprendizaje basado en problemas y construcción de ciudadanía: el proyecto de la Universidad de São Paulo. In: Aprendizaje servicio y responsabilidad social de las universidades. Barcelona: Octaedro; 2008. [citado 2024 nov. 06 ]
    • Vancouver

      Araujo UF de, Arantes VA. Aprendizaje basado en problemas y construcción de ciudadanía: el proyecto de la Universidad de São Paulo. In: Aprendizaje servicio y responsabilidad social de las universidades. Barcelona: Octaedro; 2008. [citado 2024 nov. 06 ]
  • Source: Revista portuguesa de educação. Unidades: EACH, FE

    Subjects: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO), HISTORIA DA EDUCAÇÃO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VIVIANI, Luciana Maria e BUENO, Belmira Oliveira. A biologia educacional nas escolas normais paulistas: uma disciplina da eficiência física e mental. Revista portuguesa de educação, v. 19, n. 1, p. 43-65, 2006Tradução . . Acesso em: 06 nov. 2024.
    • APA

      Viviani, L. M., & Bueno, B. O. (2006). A biologia educacional nas escolas normais paulistas: uma disciplina da eficiência física e mental. Revista portuguesa de educação, 19( 1), 43-65.
    • NLM

      Viviani LM, Bueno BO. A biologia educacional nas escolas normais paulistas: uma disciplina da eficiência física e mental. Revista portuguesa de educação. 2006 ; 19( 1): 43-65.[citado 2024 nov. 06 ]
    • Vancouver

      Viviani LM, Bueno BO. A biologia educacional nas escolas normais paulistas: uma disciplina da eficiência física e mental. Revista portuguesa de educação. 2006 ; 19( 1): 43-65.[citado 2024 nov. 06 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024