Filtros : "Inglês" "FE" Removidos: "C" "2015" "ARTIGO DE PERIODICO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht: Springer. . Acesso em: 19 ago. 2024. , 2024
    • APA

      Science and Education. (2024). Science and Education. Dordrecht: Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2024 ;[citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2024 ;[citado 2024 ago. 19 ]
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 19 ago. 2024. , 2023
    • APA

      Science and Education. (2023). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2023 ;[citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2023 ;[citado 2024 ago. 19 ]
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Assunto: ARTE-EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa e BERNARDES NETO, Pedro. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R., & Bernardes Neto, P. (2022). Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, VALORES, ÉTICA, CIDADANIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de e PÁTARO, Cristina Satiê de Oliveira. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Araujo, V. A. A. de, & Pátaro, C. S. de O. (2022). How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, CURRÍCULO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, & Araujo, V. A. A. de. (2022). Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, IGREJA E ESTADO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Religion, education and public sphere in Brazil. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2022). Religion, education and public sphere in Brazil. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Fischmann R. Religion, education and public sphere in Brazil [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. Religion, education and public sphere in Brazil [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, EXPERIÊNCIAS DE VIDA, ADULTOS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MACHADO, Vanessa Araújo e PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães. Emergent adult purposes and educational experiences in life. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Machado, V. A., & Pinheiro, V. P. G. (2022). Emergent adult purposes and educational experiences in life. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
    • NLM

      Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
    • Vancouver

      Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, ENSINO MÉDIO, ESCOLA PÚBLICA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães e OCHIAI, Alexandre Takao. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Pinheiro, V. P. G., & Ochiai, A. T. (2022). Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
    • NLM

      Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
    • Vancouver

      Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: PEDAGOGIA, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, AUTORIDADE

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRANCISCO, Maria de Fátima Simões. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 3. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Francisco, M. de F. S. (2022). The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 3). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • NLM

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • Vancouver

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
  • Source: Security, Ethnography and Discourse. Unidade: FE

    Subjects: CONFLITOS INTERNACIONAIS, SEGURANÇA HUMANA, EDUCAÇÃO, SILÊNCIO, LINGUAGEM, CROÁCIA, BÓSNIA-HERZEGÓVINA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SUMMA, Renata de Figueiredo e PUH, Milan. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. Security, Ethnography and Discourse. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003080909. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Summa, R. de F., & Puh, M. (2022). Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. In Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge. doi:10.4324/9781003080909
    • NLM

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
    • Vancouver

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: ARTE, MODERNISMO, ARTE-EDUCAÇÃO, ARTE INFANTIL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 3. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R. (2022). Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 3). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • NLM

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, IGREJA E ESTADO, POLÍTICA EDUCACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2022). State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, EDUCAÇÃO INFANTIL, EDUCAÇÃO MORAL, CURRÍCULO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Marília Ortiz Amando de. Moral Education through projects: integrating learning and values. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Barros, M. O. A. de. (2022). Moral Education through projects: integrating learning and values. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
    • NLM

      Barros MOA de. Moral Education through projects: integrating learning and values [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
    • Vancouver

      Barros MOA de. Moral Education through projects: integrating learning and values [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
  • Source: History of Education. Unidade: FE

    Subjects: HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO, JESUÍTAS, MISSÕES RELIGIOSAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BOTO, Carlota. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923. Acesso em: 19 ago. 2024. , 2022
    • APA

      Boto, C. (2022). Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/0046760X.2022.2044923
    • NLM

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
    • Vancouver

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 19 ago. 2024. , 2022
    • APA

      Science and Education. (2022). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ]
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES DE ENSINO FUNDAMENTAL, PROFESSORES DE ENSINO MÉDIO, ESCOLA PÚBLICA, VALORES

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de et al. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Araujo, V. A. A. de, Seixas, B. G., Biazotti, R. S. B., Pátaro, C. S. de O., Araújo, U. F. de, & Pinheiro, V. P. G. (2022). What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • NLM

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • Vancouver

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
  • Source: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO INFANTIL, ENSINO FUNDAMENTAL

    Versão AceitaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PRADO, Patrícia Dias e MERLI, Angélica de Almeida. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Tradução . Dordrecht: Springer, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Prado, P. D., & Merli, A. de A. (2022). The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? In Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer. doi:10.1007/978-3-030-98935-4
    • NLM

      Prado PD, Merli A de A. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? [Internet]. In: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4
    • Vancouver

      Prado PD, Merli A de A. The Transition from Early Childhood Education to Fundamental Education in São Paulo, Brazil: formatives and political (dis)agreements? [Internet]. In: Transitions to School: Perspectives and Experiences from Latin America. Dordrecht: Springer; 2022. [citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-030-98935-4
  • Unidades: FFCLRP, FE, IB, IFSC

    Subjects: CIÊNCIA, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Science and Education. . Dordrecht : Springer. . Acesso em: 19 ago. 2024. , 2021
    • APA

      Science and Education. (2021). Science and Education. Dordrecht : Springer.
    • NLM

      Science and Education. 2021 ;[citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Science and Education. 2021 ;[citado 2024 ago. 19 ]
  • Source: Science education research in Latin America. Unidade: FE

    Assunto: CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIETROCOLA, Maurício e RICARDO, Elio Carlos e FORATO, Thaís Cyrino de Mello. History, didactics, and the transformation os scientific content: epistemological surveillance and science education commitments. Science education research in Latin America. Tradução . Leiden,: Brill Sense, 2020. . . Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Pietrocola, M., Ricardo, E. C., & Forato, T. C. de M. (2020). History, didactics, and the transformation os scientific content: epistemological surveillance and science education commitments. In Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense.
    • NLM

      Pietrocola M, Ricardo EC, Forato TC de M. History, didactics, and the transformation os scientific content: epistemological surveillance and science education commitments. In: Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense; 2020. [citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Pietrocola M, Ricardo EC, Forato TC de M. History, didactics, and the transformation os scientific content: epistemological surveillance and science education commitments. In: Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense; 2020. [citado 2024 ago. 19 ]
  • Source: Science education research in Latin America. Unidade: FE

    Subjects: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, CIÊNCIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Anna Maria Pessoa de e VIANNA, Deise Miranda e SASSERON, Lúcia Helena. Studies of the production of innovative: educational materials throught teacher education in Brazil. Science education research in Latin America. Tradução . Leiden,: Brill Sense, 2020. . . Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Carvalho, A. M. P. de, Vianna, D. M., & Sasseron, L. H. (2020). Studies of the production of innovative: educational materials throught teacher education in Brazil. In Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense.
    • NLM

      Carvalho AMP de, Vianna DM, Sasseron LH. Studies of the production of innovative: educational materials throught teacher education in Brazil. In: Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense; 2020. [citado 2024 ago. 19 ]
    • Vancouver

      Carvalho AMP de, Vianna DM, Sasseron LH. Studies of the production of innovative: educational materials throught teacher education in Brazil. In: Science education research in Latin America. Leiden,: Brill Sense; 2020. [citado 2024 ago. 19 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024