A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
MOSAIYEBZADEH, Fatemeh et al. Privacy-enhancing technologies in federated learning for the internet of healthcare things: a survey. Electronics, v. 12, n. 12, p. 1-28, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3390/electronics12122703. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Mosaiyebzadeh, F., Pouriyeh, S., Parizi, R. M., Sheng, Q. Z., Han, M., Zhao, L., et al. (2023). Privacy-enhancing technologies in federated learning for the internet of healthcare things: a survey. Electronics, 12( 12), 1-28. doi:10.3390/electronics12122703
NLM
Mosaiyebzadeh F, Pouriyeh S, Parizi RM, Sheng QZ, Han M, Zhao L, Sannino G, Ranieri CM, Ueyama J, Batista DM. Privacy-enhancing technologies in federated learning for the internet of healthcare things: a survey [Internet]. Electronics. 2023 ; 12( 12): 1-28.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/electronics12122703
Vancouver
Mosaiyebzadeh F, Pouriyeh S, Parizi RM, Sheng QZ, Han M, Zhao L, Sannino G, Ranieri CM, Ueyama J, Batista DM. Privacy-enhancing technologies in federated learning for the internet of healthcare things: a survey [Internet]. Electronics. 2023 ; 12( 12): 1-28.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/electronics12122703
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
SOARES, Filipi Miranda et al. Building a community-based FAIR metadata schema for Brazilian agriculture and livestock trading data. 2022, Anais.. Aachen: CEUR-WS, 2022. Disponível em: http://ceur-ws.org/Vol-3235/paper26.pdf. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Soares, F. M., Correa, F. E., Pires, L. F., Santos, L. O. B. da S., Drucker, D. P., Braghetto, K. R., et al. (2022). Building a community-based FAIR metadata schema for Brazilian agriculture and livestock trading data. In Proceedings. Aachen: CEUR-WS. Recuperado de http://ceur-ws.org/Vol-3235/paper26.pdf
NLM
Soares FM, Correa FE, Pires LF, Santos LOB da S, Drucker DP, Braghetto KR, Moreira D de A, Delbem ACB, Silva RF da, Lopes CO da S, Saraiva AM. Building a community-based FAIR metadata schema for Brazilian agriculture and livestock trading data [Internet]. Proceedings. 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://ceur-ws.org/Vol-3235/paper26.pdf
Vancouver
Soares FM, Correa FE, Pires LF, Santos LOB da S, Drucker DP, Braghetto KR, Moreira D de A, Delbem ACB, Silva RF da, Lopes CO da S, Saraiva AM. Building a community-based FAIR metadata schema for Brazilian agriculture and livestock trading data [Internet]. Proceedings. 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://ceur-ws.org/Vol-3235/paper26.pdf
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
GOLDMAN, Alfredo e TERRA, Vitor e BRUSCHI, Sarita Mazzini. Coisas para fazer antes de paralelizar. 2022, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2022. Disponível em: https://doi.org/10.5753/sbc.10915.8.3. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Goldman, A., Terra, V., & Bruschi, S. M. (2022). Coisas para fazer antes de paralelizar. In Minicursos do XXIII Simpósio em Sistemas Computacionais de Alto Desempenho. Porto Alegre: SBC. doi:10.5753/sbc.10915.8.3
NLM
Goldman A, Terra V, Bruschi SM. Coisas para fazer antes de paralelizar [Internet]. Minicursos do XXIII Simpósio em Sistemas Computacionais de Alto Desempenho. 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbc.10915.8.3
Vancouver
Goldman A, Terra V, Bruschi SM. Coisas para fazer antes de paralelizar [Internet]. Minicursos do XXIII Simpósio em Sistemas Computacionais de Alto Desempenho. 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbc.10915.8.3
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
GOLDMAN, Alfredo e UHURA, Elisa e BRUSCHI, Sarita Mazzini. Coisas para saber antes de fazer o seu próprio benchmarks game. 2022, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2022. Disponível em: https://doi.org/10.5753/sbc.8387.0.4. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Goldman, A., Uhura, E., & Bruschi, S. M. (2022). Coisas para saber antes de fazer o seu próprio benchmarks game. In Minicursos da XXII Escola Regional de de Alto Desempenho da Região Sul -RAD-RS 2022). Porto Alegre: SBC. doi:10.5753/sbc.8387.0.4
NLM
Goldman A, Uhura E, Bruschi SM. Coisas para saber antes de fazer o seu próprio benchmarks game [Internet]. Minicursos da XXII Escola Regional de de Alto Desempenho da Região Sul -RAD-RS 2022). 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbc.8387.0.4
Vancouver
Goldman A, Uhura E, Bruschi SM. Coisas para saber antes de fazer o seu próprio benchmarks game [Internet]. Minicursos da XXII Escola Regional de de Alto Desempenho da Região Sul -RAD-RS 2022). 2022 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbc.8387.0.4
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ISOTANI, Seiji et al. A DGS gesture dictionary for modelling on mobile devices. Interactive Learning Environments, v. 26, n. 3, p. 320-336, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/10494820.2017.1325377. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Isotani, S., Reis, H. M., Alvares, D., Brandão, A. A. F., & Brandão, L. de O. (2018). A DGS gesture dictionary for modelling on mobile devices. Interactive Learning Environments, 26( 3), 320-336. doi:10.1080/10494820.2017.1325377
NLM
Isotani S, Reis HM, Alvares D, Brandão AAF, Brandão L de O. A DGS gesture dictionary for modelling on mobile devices [Internet]. Interactive Learning Environments. 2018 ; 26( 3): 320-336.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10494820.2017.1325377
Vancouver
Isotani S, Reis HM, Alvares D, Brandão AAF, Brandão L de O. A DGS gesture dictionary for modelling on mobile devices [Internet]. Interactive Learning Environments. 2018 ; 26( 3): 320-336.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10494820.2017.1325377
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
COSTA JÚNIOR, Misael et al. Feature-based test oracles to categorize synthetic 3D and 2D images of blood vessels. 2017, Anais.. New York, NY: ACM, 2017. Disponível em: https://doi.org/10.1145/3128473.3128484. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Costa Júnior, M., Oliveira, R. A. P., Valverde, M. A. G., Jackowski, M. P., Marques, F. de L. dos S. N., & Delamaro, M. E. (2017). Feature-based test oracles to categorize synthetic 3D and 2D images of blood vessels. In Proceedings. New York, NY: ACM. doi:10.1145/3128473.3128484
NLM
Costa Júnior M, Oliveira RAP, Valverde MAG, Jackowski MP, Marques F de L dos SN, Delamaro ME. Feature-based test oracles to categorize synthetic 3D and 2D images of blood vessels [Internet]. Proceedings. 2017 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3128473.3128484
Vancouver
Costa Júnior M, Oliveira RAP, Valverde MAG, Jackowski MP, Marques F de L dos SN, Delamaro ME. Feature-based test oracles to categorize synthetic 3D and 2D images of blood vessels [Internet]. Proceedings. 2017 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3128473.3128484
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
REIS, Helena Macedo et al. Interaction interfaces in interactive geometry software: are we exploring new devices and possibilities?. International Journal of Learning Technology, v. 11, n. 4, p. 285-301, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/IJLT.2016.081712. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Reis, H. M., Brandão, A. A. F., Brandão, L. de O., & Isotani, S. (2016). Interaction interfaces in interactive geometry software: are we exploring new devices and possibilities? International Journal of Learning Technology, 11( 4), 285-301. doi:10.1504/IJLT.2016.081712
NLM
Reis HM, Brandão AAF, Brandão L de O, Isotani S. Interaction interfaces in interactive geometry software: are we exploring new devices and possibilities? [Internet]. International Journal of Learning Technology. 2016 ; 11( 4): 285-301.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJLT.2016.081712
Vancouver
Reis HM, Brandão AAF, Brandão L de O, Isotani S. Interaction interfaces in interactive geometry software: are we exploring new devices and possibilities? [Internet]. International Journal of Learning Technology. 2016 ; 11( 4): 285-301.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJLT.2016.081712
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
REIS, Helena Macedo et al. Concepção de uma família de gestos para construção de objetos geométricos e sua utilização em um sistema de geometria interativa para dispositivos móveis: GeoTouch. Revista Brasileira de Informática na Educação, v. 23, n. 2, p. 206-224, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5753/RBIE.2015.23.02.206. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Reis, H. M., Isotani, S., Brandão, L. de O., Cruz, W. M., Brandão, A. A. F., & Reis Filho, R. R. (2015). Concepção de uma família de gestos para construção de objetos geométricos e sua utilização em um sistema de geometria interativa para dispositivos móveis: GeoTouch. Revista Brasileira de Informática na Educação, 23( 2), 206-224. doi:10.5753/RBIE.2015.23.02.206
NLM
Reis HM, Isotani S, Brandão L de O, Cruz WM, Brandão AAF, Reis Filho RR. Concepção de uma família de gestos para construção de objetos geométricos e sua utilização em um sistema de geometria interativa para dispositivos móveis: GeoTouch [Internet]. Revista Brasileira de Informática na Educação. 2015 ; 23( 2): 206-224.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/RBIE.2015.23.02.206
Vancouver
Reis HM, Isotani S, Brandão L de O, Cruz WM, Brandão AAF, Reis Filho RR. Concepção de uma família de gestos para construção de objetos geométricos e sua utilização em um sistema de geometria interativa para dispositivos móveis: GeoTouch [Internet]. Revista Brasileira de Informática na Educação. 2015 ; 23( 2): 206-224.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.5753/RBIE.2015.23.02.206
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ISOTANI, Seiji et al. Interactive geometry goes mobile with GeoTouch. 2014, Anais.. Los Alamitos, CA: IEEE, 2014. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ICALT.2014.60. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Isotani, S., Pedro, L. Z., Reis, H. M., Borges, S. S., Lopes, A. M. Z., Souza, J. P. T., et al. (2014). Interactive geometry goes mobile with GeoTouch. In Proceedings. Los Alamitos, CA: IEEE. doi:10.1109/ICALT.2014.60
NLM
Isotani S, Pedro LZ, Reis HM, Borges SS, Lopes AMZ, Souza JPT, Brandão AAF, Brandão L de O. Interactive geometry goes mobile with GeoTouch [Internet]. Proceedings. 2014 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICALT.2014.60
Vancouver
Isotani S, Pedro LZ, Reis HM, Borges SS, Lopes AMZ, Souza JPT, Brandão AAF, Brandão L de O. Interactive geometry goes mobile with GeoTouch [Internet]. Proceedings. 2014 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICALT.2014.60
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
CHALLCO, Geiser Chalco et al. Automated instructional design for CSCL: a hierarchical task network planning approach. Expert Systems with Applications, v. 41, n. 8, p. 3777-3798, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2013.12.016. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Challco, G. C., Gerosa, M. A., Bittencourt, I. I., & Isotani, S. (2014). Automated instructional design for CSCL: a hierarchical task network planning approach. Expert Systems with Applications, 41( 8), 3777-3798. doi:10.1016/j.eswa.2013.12.016
NLM
Challco GC, Gerosa MA, Bittencourt II, Isotani S. Automated instructional design for CSCL: a hierarchical task network planning approach [Internet]. Expert Systems with Applications. 2014 ; 41( 8): 3777-3798.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2013.12.016
Vancouver
Challco GC, Gerosa MA, Bittencourt II, Isotani S. Automated instructional design for CSCL: a hierarchical task network planning approach [Internet]. Expert Systems with Applications. 2014 ; 41( 8): 3777-3798.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2013.12.016
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ISOTANI, Seiji e BRANDÃO, Leônidas de Oliveira. O papel do professor e do aluno frente ao uso de um software de geometria interativa: iGeom. BOLEMA : Boletim de Educação Matemática, v. 27, n. 45, p. 165-192, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S0103-636X2013000100009. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Isotani, S., & Brandão, L. de O. (2013). O papel do professor e do aluno frente ao uso de um software de geometria interativa: iGeom. BOLEMA : Boletim de Educação Matemática, 27( 45), 165-192. doi:10.1590/S0103-636X2013000100009
NLM
Isotani S, Brandão L de O. O papel do professor e do aluno frente ao uso de um software de geometria interativa: iGeom [Internet]. BOLEMA : Boletim de Educação Matemática. 2013 ; 27( 45): 165-192.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0103-636X2013000100009
Vancouver
Isotani S, Brandão L de O. O papel do professor e do aluno frente ao uso de um software de geometria interativa: iGeom [Internet]. BOLEMA : Boletim de Educação Matemática. 2013 ; 27( 45): 165-192.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S0103-636X2013000100009
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
MEIRELLES, Paulo et al. Mezuro Platform: source code tracking network. 2012, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2012. . Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Meirelles, P., Morais, C., Martins, R. M., Kon, F., Santos Júnior, C., & Maldonado, J. C. (2012). Mezuro Platform: source code tracking network. In Anais. Porto Alegre: SBC.
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
DALMON, Danilo Leite et al. Work in progress: a generic model for interactivity-intense intelligent tutor authoring tools. 2012, Anais.. Piscataway: IEEE, 2012. Disponível em: https://doi.org/10.1109/FIE.2012.6462355. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Dalmon, D. L., Brandão, L. de O., Gomes, G. M., Brandão, A. A. F., & Isotani, S. (2012). Work in progress: a generic model for interactivity-intense intelligent tutor authoring tools. In Proceedings. Piscataway: IEEE. doi:10.1109/FIE.2012.6462355
NLM
Dalmon DL, Brandão L de O, Gomes GM, Brandão AAF, Isotani S. Work in progress: a generic model for interactivity-intense intelligent tutor authoring tools [Internet]. Proceedings. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE.2012.6462355
Vancouver
Dalmon DL, Brandão L de O, Gomes GM, Brandão AAF, Isotani S. Work in progress: a generic model for interactivity-intense intelligent tutor authoring tools [Internet]. Proceedings. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE.2012.6462355
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
PEDRO, Laís Zagatti et al. Projeto e desenvolvimento de um aplicativo de geometria interativa para dispositivos móveis. 2012, Anais.. Porto Alegre, RS: SBC, 2012. Disponível em: http://www.br-ie.org/pub/index.php/sbie/article/view/1760/1521. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Pedro, L. Z., Borges, S. S., Lopes, A. M. Z., Souza, J. P. T., Brandão, A. A. F., Brandão, L. de O., & Isotani, S. (2012). Projeto e desenvolvimento de um aplicativo de geometria interativa para dispositivos móveis. In Anais. Porto Alegre, RS: SBC. Recuperado de http://www.br-ie.org/pub/index.php/sbie/article/view/1760/1521
NLM
Pedro LZ, Borges SS, Lopes AMZ, Souza JPT, Brandão AAF, Brandão L de O, Isotani S. Projeto e desenvolvimento de um aplicativo de geometria interativa para dispositivos móveis [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://www.br-ie.org/pub/index.php/sbie/article/view/1760/1521
Vancouver
Pedro LZ, Borges SS, Lopes AMZ, Souza JPT, Brandão AAF, Brandão L de O, Isotani S. Projeto e desenvolvimento de um aplicativo de geometria interativa para dispositivos móveis [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://www.br-ie.org/pub/index.php/sbie/article/view/1760/1521
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
DALMON, Danilo Leite et al. A domain engineering for interactive learning modules. Journal of Research and Practice in Information Technology, v. 44, n. 3, p. 309-330, 2012Tradução . . Disponível em: file:///C:/Users/2677490/Downloads/paper_jrpit_JRPIT44.3.309_spl_ilm_DalmonBrandaoEtAl.pdf. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Dalmon, D. L., Brandão, L. de O., Brandão, A. A. F., & Isotani, S. (2012). A domain engineering for interactive learning modules. Journal of Research and Practice in Information Technology, 44( 3), 309-330. Recuperado de file:///C:/Users/2677490/Downloads/paper_jrpit_JRPIT44.3.309_spl_ilm_DalmonBrandaoEtAl.pdf
NLM
Dalmon DL, Brandão L de O, Brandão AAF, Isotani S. A domain engineering for interactive learning modules [Internet]. Journal of Research and Practice in Information Technology. 2012 ; 44( 3): 309-330.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: file:///C:/Users/2677490/Downloads/paper_jrpit_JRPIT44.3.309_spl_ilm_DalmonBrandaoEtAl.pdf
Vancouver
Dalmon DL, Brandão L de O, Brandão AAF, Isotani S. A domain engineering for interactive learning modules [Internet]. Journal of Research and Practice in Information Technology. 2012 ; 44( 3): 309-330.[citado 2024 nov. 16 ] Available from: file:///C:/Users/2677490/Downloads/paper_jrpit_JRPIT44.3.309_spl_ilm_DalmonBrandaoEtAl.pdf
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
RIBEIRO, Romenig da Silva et al. iVProg e iTarefa: aprimorando o ensino de algoritmos e programação para iniciantes. 2012, Anais.. Porto Alegre, RS: SBC, 2012. Disponível em: http://www.br-ie.org/pub/index.php/wcbie/article/view/1879/1644. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Ribeiro, R. da S., Brandão, L. de O., Rodrigues, P. A., Brandão, A. A. F., & Isotani, S. (2012). iVProg e iTarefa: aprimorando o ensino de algoritmos e programação para iniciantes. In Anais. Porto Alegre, RS: SBC. Recuperado de http://www.br-ie.org/pub/index.php/wcbie/article/view/1879/1644
NLM
Ribeiro R da S, Brandão L de O, Rodrigues PA, Brandão AAF, Isotani S. iVProg e iTarefa: aprimorando o ensino de algoritmos e programação para iniciantes [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://www.br-ie.org/pub/index.php/wcbie/article/view/1879/1644
Vancouver
Ribeiro R da S, Brandão L de O, Rodrigues PA, Brandão AAF, Isotani S. iVProg e iTarefa: aprimorando o ensino de algoritmos e programação para iniciantes [Internet]. Anais. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: http://www.br-ie.org/pub/index.php/wcbie/article/view/1879/1644
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
REIS, Helena M. et al. Towards reducing cognitive load and enhancing usability through a reduced graphical user interface for a dynamic geometry system: an experimental study. 2012, Anais.. Los Alamitos, California: IEEE Computer Society, 2012. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ISM.2012.91. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Reis, H. M., Borges, S. S., Durelli, V. H. S., Moro, L. F. de S., Brandão, A. A. F., Barbosa, E. F., et al. (2012). Towards reducing cognitive load and enhancing usability through a reduced graphical user interface for a dynamic geometry system: an experimental study. In . Los Alamitos, California: IEEE Computer Society. doi:10.1109/ISM.2012.91
NLM
Reis HM, Borges SS, Durelli VHS, Moro LF de S, Brandão AAF, Barbosa EF, Brandão L de O, Isotani S, Jaques PA, Bittencourt II. Towards reducing cognitive load and enhancing usability through a reduced graphical user interface for a dynamic geometry system: an experimental study [Internet]. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ISM.2012.91
Vancouver
Reis HM, Borges SS, Durelli VHS, Moro LF de S, Brandão AAF, Barbosa EF, Brandão L de O, Isotani S, Jaques PA, Bittencourt II. Towards reducing cognitive load and enhancing usability through a reduced graphical user interface for a dynamic geometry system: an experimental study [Internet]. 2012 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ISM.2012.91
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
ISOTANI, Seiji et al. Desenvolvimento de ferramentas e conteúdos digitais para o ensino-aprendizagem de matemática e português no projeto UCA. 2011, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2011. . Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Isotani, S., Dalmon, D. L., Brandão, L. de O., Brandão, A. A. F., & Anacleto, J. C. (2011). Desenvolvimento de ferramentas e conteúdos digitais para o ensino-aprendizagem de matemática e português no projeto UCA. In Anais. Porto Alegre: SBC.
NLM
Isotani S, Dalmon DL, Brandão L de O, Brandão AAF, Anacleto JC. Desenvolvimento de ferramentas e conteúdos digitais para o ensino-aprendizagem de matemática e português no projeto UCA. Anais. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ]
Vancouver
Isotani S, Dalmon DL, Brandão L de O, Brandão AAF, Anacleto JC. Desenvolvimento de ferramentas e conteúdos digitais para o ensino-aprendizagem de matemática e português no projeto UCA. Anais. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ]
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
DALMON, Danilo Leite et al. Work in progress: a framework for building interactive learning modules. 2011, Anais.. Piscataway, NJ: IEEE, 2011. Disponível em: https://doi.org/10.1109/FIE.2011.6142813. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Dalmon, D. L., Brandão, A. A. F., Isotani, S., & Brandão, L. de O. (2011). Work in progress: a framework for building interactive learning modules. In Proceedings. Piscataway, NJ: IEEE. doi:10.1109/FIE.2011.6142813
NLM
Dalmon DL, Brandão AAF, Isotani S, Brandão L de O. Work in progress: a framework for building interactive learning modules [Internet]. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE.2011.6142813
Vancouver
Dalmon DL, Brandão AAF, Isotani S, Brandão L de O. Work in progress: a framework for building interactive learning modules [Internet]. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE.2011.6142813
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
DALMON, Danilo Leite et al. Interactive learning modules in engineering education and as a motivational tool for middle and high school students. 2011, Anais.. Santos, SP: COPEC, 2011. Disponível em: https://www.researchgate.net/profile/Leonidas-Brandao-2/publication/266484515_INTERACTIVE_LEARNING_MODULES_IN_ENGINEERING_EDUCATION_AND_AS_A_MOTIVATIONAL_TOOL_FOR_MIDDLE_AND_HIGH_SCHOOL_STUDENTS/links/5484bff80cf24356db60e1eb/INTERACTIVE-LEARNING-MODULES-IN-ENGINEERING-EDUCATION-AND-AS-A-MOTIVATIONAL-TOOL-FOR-MIDDLE-AND-HIGH-SCHOOL-STUDENTS.pdf. Acesso em: 16 nov. 2024.
APA
Dalmon, D. L., Tanbellini, M. J. G. S., Eisenmann, A., Rodrigues, P. A., Prado, R. do, Kamiya, R. H., et al. (2011). Interactive learning modules in engineering education and as a motivational tool for middle and high school students. In Proceedings. Santos, SP: COPEC. Recuperado de https://www.researchgate.net/profile/Leonidas-Brandao-2/publication/266484515_INTERACTIVE_LEARNING_MODULES_IN_ENGINEERING_EDUCATION_AND_AS_A_MOTIVATIONAL_TOOL_FOR_MIDDLE_AND_HIGH_SCHOOL_STUDENTS/links/5484bff80cf24356db60e1eb/INTERACTIVE-LEARNING-MODULES-IN-ENGINEERING-EDUCATION-AND-AS-A-MOTIVATIONAL-TOOL-FOR-MIDDLE-AND-HIGH-SCHOOL-STUDENTS.pdf
NLM
Dalmon DL, Tanbellini MJGS, Eisenmann A, Rodrigues PA, Prado R do, Kamiya RH, Isotani S, Brandão AAF, Brandão L de O. Interactive learning modules in engineering education and as a motivational tool for middle and high school students [Internet]. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://www.researchgate.net/profile/Leonidas-Brandao-2/publication/266484515_INTERACTIVE_LEARNING_MODULES_IN_ENGINEERING_EDUCATION_AND_AS_A_MOTIVATIONAL_TOOL_FOR_MIDDLE_AND_HIGH_SCHOOL_STUDENTS/links/5484bff80cf24356db60e1eb/INTERACTIVE-LEARNING-MODULES-IN-ENGINEERING-EDUCATION-AND-AS-A-MOTIVATIONAL-TOOL-FOR-MIDDLE-AND-HIGH-SCHOOL-STUDENTS.pdf
Vancouver
Dalmon DL, Tanbellini MJGS, Eisenmann A, Rodrigues PA, Prado R do, Kamiya RH, Isotani S, Brandão AAF, Brandão L de O. Interactive learning modules in engineering education and as a motivational tool for middle and high school students [Internet]. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 nov. 16 ] Available from: https://www.researchgate.net/profile/Leonidas-Brandao-2/publication/266484515_INTERACTIVE_LEARNING_MODULES_IN_ENGINEERING_EDUCATION_AND_AS_A_MOTIVATIONAL_TOOL_FOR_MIDDLE_AND_HIGH_SCHOOL_STUDENTS/links/5484bff80cf24356db60e1eb/INTERACTIVE-LEARNING-MODULES-IN-ENGINEERING-EDUCATION-AND-AS-A-MOTIVATIONAL-TOOL-FOR-MIDDLE-AND-HIGH-SCHOOL-STUDENTS.pdf