Filtros : "Indexado no Inspec" "EDUCAÇÃO" Removidos: "Indexado no SCOPUS" "FCFRP" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Education and Information Technologies. Unidade: ICMC

    Subjects: JOGOS DE COMPUTADOR, REVISÃO SISTEMÁTICA, COMPUTADOR NO ENSINO, EDUCAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Wilk Oliveira dos et al. Tailored gamification in education: a literature review and future agenda. Education and Information Technologies, v. 28, p. 373-406, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s10639-022-11122-4. Acesso em: 25 set. 2024.
    • APA

      Santos, W. O. dos, Hamari, J., Shi, L., Toda, A. M., Rodrigues, L. A. L., Palomino, P. T., & Isotani, S. (2023). Tailored gamification in education: a literature review and future agenda. Education and Information Technologies, 28, 373-406. doi:10.1007/s10639-022-11122-4
    • NLM

      Santos WO dos, Hamari J, Shi L, Toda AM, Rodrigues LAL, Palomino PT, Isotani S. Tailored gamification in education: a literature review and future agenda [Internet]. Education and Information Technologies. 2023 ; 28 373-406.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10639-022-11122-4
    • Vancouver

      Santos WO dos, Hamari J, Shi L, Toda AM, Rodrigues LAL, Palomino PT, Isotani S. Tailored gamification in education: a literature review and future agenda [Internet]. Education and Information Technologies. 2023 ; 28 373-406.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s10639-022-11122-4
  • Source: IEEE Transactions on Education. Unidade: ICMC

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIÊNCIA DA COMPUTAÇÃO, RECURSO

    Disponível em 2024-12-31Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DEUS, William Simão de e BARBOSA, Ellen Francine. A systematic mapping of the classification of open educational resources for computer science education in digital sources. IEEE Transactions on Education, v. 65, n. 3, p. 450-460, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1109/TE.2021.3128019. Acesso em: 25 set. 2024.
    • APA

      Deus, W. S. de, & Barbosa, E. F. (2022). A systematic mapping of the classification of open educational resources for computer science education in digital sources. IEEE Transactions on Education, 65( 3), 450-460. doi:10.1109/TE.2021.3128019
    • NLM

      Deus WS de, Barbosa EF. A systematic mapping of the classification of open educational resources for computer science education in digital sources [Internet]. IEEE Transactions on Education. 2022 ; 65( 3): 450-460.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TE.2021.3128019
    • Vancouver

      Deus WS de, Barbosa EF. A systematic mapping of the classification of open educational resources for computer science education in digital sources [Internet]. IEEE Transactions on Education. 2022 ; 65( 3): 450-460.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TE.2021.3128019
  • Source: Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. Unidade: ICMC

    Subjects: JOGOS DE COMPUTADOR, MOTIVAÇÃO DO ALUNO, EDUCAÇÃO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RODRIGUES, Luiz Antonio Lima et al. Personalization improves gamification: evidence from a mixed-methods study. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, v. 5, n. CHI PLAY, p. 1-25, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1145/3474714. Acesso em: 25 set. 2024.
    • APA

      Rodrigues, L. A. L., Palomino, P. T., Toda, A. M., Klock, A. C. T., Santos, W. O. dos, Santos, A. P. A., et al. (2021). Personalization improves gamification: evidence from a mixed-methods study. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction, 5( CHI PLAY), 1-25. doi:10.1145/3474714
    • NLM

      Rodrigues LAL, Palomino PT, Toda AM, Klock ACT, Santos WO dos, Santos APA, Gasparini I, Isotani S. Personalization improves gamification: evidence from a mixed-methods study [Internet]. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 2021 ; 5( CHI PLAY): 1-25.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3474714
    • Vancouver

      Rodrigues LAL, Palomino PT, Toda AM, Klock ACT, Santos WO dos, Santos APA, Gasparini I, Isotani S. Personalization improves gamification: evidence from a mixed-methods study [Internet]. Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 2021 ; 5( CHI PLAY): 1-25.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3474714
  • Source: Smart Learning Environments. Unidade: ICMC

    Subjects: APRENDIZAGEM, EDUCAÇÃO, JOGOS DE COMPUTADOR

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Wilk Oliveira dos et al. Predicting students' flow experience through behavior data in gamified educational systems. Smart Learning Environments, v. 8, p. 1-8, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1186/s40561-021-00175-6. Acesso em: 25 set. 2024.
    • APA

      Santos, W. O. dos, Tenório, K., Hamari, J., Pastushenko, O., & Isotani, S. (2021). Predicting students' flow experience through behavior data in gamified educational systems. Smart Learning Environments, 8, 1-8. doi:10.1186/s40561-021-00175-6
    • NLM

      Santos WO dos, Tenório K, Hamari J, Pastushenko O, Isotani S. Predicting students' flow experience through behavior data in gamified educational systems [Internet]. Smart Learning Environments. 2021 ; 8 1-8.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s40561-021-00175-6
    • Vancouver

      Santos WO dos, Tenório K, Hamari J, Pastushenko O, Isotani S. Predicting students' flow experience through behavior data in gamified educational systems [Internet]. Smart Learning Environments. 2021 ; 8 1-8.[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s40561-021-00175-6
  • Source: Bulletin technique de la Suisse romande. Unidade: EESC

    Subjects: ESCOLAS (ARQUITETURA) (ASPECTOS SOCIO-POLITICOS), EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANELLI, Renato Luiz Sobral. Architecture et éducation à São Paulo. Bulletin technique de la Suisse romande, n. 15/16, p. 13-16, 2005Tradução . . Acesso em: 25 set. 2024.
    • APA

      Anelli, R. L. S. (2005). Architecture et éducation à São Paulo. Bulletin technique de la Suisse romande, ( 15/16), 13-16.
    • NLM

      Anelli RLS. Architecture et éducation à São Paulo. Bulletin technique de la Suisse romande. 2005 ;( 15/16): 13-16.[citado 2024 set. 25 ]
    • Vancouver

      Anelli RLS. Architecture et éducation à São Paulo. Bulletin technique de la Suisse romande. 2005 ;( 15/16): 13-16.[citado 2024 set. 25 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024