Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature (2016)
- Authors:
- Autor USP: ISOTANI, SEIJI - ICMC
- Unidade: ICMC
- DOI: 10.1016/j.chb.2016.06.020
- Subjects: FERRAMENTAS (SISTEMAS COMPUTACIONAIS); ONTOLOGIA; WEB SEMÂNTICA
- Keywords: Peer assessment; Literature systematic review; On-line learning environments
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: Computers in human behavior
- ISSN: 0747-5632
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 64, p. 94-107, Nov. 2016
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
TENÓRIO, Thyago et al. Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature. Computers in human behavior, v. No 2016, p. 94-107, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.06.020. Acesso em: 26 abr. 2024. -
APA
Tenório, T., Bittencourt, I. I., Isotani, S., & Silva, A. P. da. (2016). Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature. Computers in human behavior, No 2016, 94-107. doi:10.1016/j.chb.2016.06.020 -
NLM
Tenório T, Bittencourt II, Isotani S, Silva AP da. Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature [Internet]. Computers in human behavior. 2016 ; No 2016 94-107.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.06.020 -
Vancouver
Tenório T, Bittencourt II, Isotani S, Silva AP da. Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature [Internet]. Computers in human behavior. 2016 ; No 2016 94-107.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.chb.2016.06.020 - Discouraging gaming the system through interventions of an animated pedagogical agent
- Metodologia de desenvolvimento de jogos sérios: especificação de ferramentas de apoio open source
- One man's trash is another man's treasure: um mapeamento sistemático sobre as características individuais na gamificação de ambientes virtuais de aprendizagem
- Primeiro herói: plataforma de game-based learning e sistema de recomendação de atividades integradoras para engajamento dos pais na educação dos filhos
- GAMIFY-SN: a meta-model for planning and deploying gamification concepts within social networks - a case study
- Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course
- Abordagem de avaliação da qualidade de sistemas educacionais baseados em web semântica
- Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios
- The dark side of gamification: an overview of negative effects of gamification in education
- Uso de gamificação em aulas de bioquímica como ferramenta de engajamento e motivação no ensino superior
Informações sobre o DOI: 10.1016/j.chb.2016.06.020 (Fonte: oaDOI API)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas