Subjects: TRADUÇÃO, TRANSTORNO DO ESPECTRO AUTISTA, RENDIMENTO ESCOLAR, ESTUDANTES, LÍNGUA PORTUGUESA
ABNT
ROCHA, Eduardo Pimentel da. Collaborative model for promoting competence and success for students with autism spectrum disorder (COMPASS): tradução e adaptação transcultural. 2021. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, Bauru, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25143/tde-03122021-102440/. Acesso em: 04 ago. 2024.APA
Rocha, E. P. da. (2021). Collaborative model for promoting competence and success for students with autism spectrum disorder (COMPASS): tradução e adaptação transcultural (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, Bauru. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25143/tde-03122021-102440/NLM
Rocha EP da. Collaborative model for promoting competence and success for students with autism spectrum disorder (COMPASS): tradução e adaptação transcultural [Internet]. 2021 ;[citado 2024 ago. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25143/tde-03122021-102440/Vancouver
Rocha EP da. Collaborative model for promoting competence and success for students with autism spectrum disorder (COMPASS): tradução e adaptação transcultural [Internet]. 2021 ;[citado 2024 ago. 04 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25143/tde-03122021-102440/