Filtros : "EACH-MKT-86" "ESALQ" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: REMark. Revista Brasileira de Marketing. Unidades: EACH, ESALQ

    Assunto: CONSUMIDOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIGO, Giulia Fuentes et al. The influence of country of origin image on conative loyalty in cross-border e-commerce. REMark. Revista Brasileira de Marketing, v. 23, n. Apr./Ju 2024, p. 752-771, 2024Tradução . . Disponível em: http://dx.doi.org/10.5585/remark.v23i2.24811. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Rigo, G. F., Santos, P. K., Rossi, G. B., & Gervasoni, V. C. (2024). The influence of country of origin image on conative loyalty in cross-border e-commerce. REMark. Revista Brasileira de Marketing, 23( Apr./Ju 2024), 752-771. doi:10.5585/remark.v23i2.24811
    • NLM

      Rigo GF, Santos PK, Rossi GB, Gervasoni VC. The influence of country of origin image on conative loyalty in cross-border e-commerce [Internet]. REMark. Revista Brasileira de Marketing. 2024 ; 23( Apr./Ju 2024): 752-771.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://dx.doi.org/10.5585/remark.v23i2.24811
    • Vancouver

      Rigo GF, Santos PK, Rossi GB, Gervasoni VC. The influence of country of origin image on conative loyalty in cross-border e-commerce [Internet]. REMark. Revista Brasileira de Marketing. 2024 ; 23( Apr./Ju 2024): 752-771.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://dx.doi.org/10.5585/remark.v23i2.24811
  • Source: Concilium. Unidades: EACH, ESALQ

    Subjects: BANCOS, EMPRESAS, LEALDADE, NEGÓCIOS, SATISFAÇÃO DO CONSUMIDOR

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPANÁRIO, Claudia Rosa Acevedo de Abreu e CARRIJO, Isadora e CATÃO, Bruno Alves. Bank loyalty determinant factors for business: a comparative analysis via yearly revenue. Concilium, v. 23, n. 15, p. 300-314, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.53660/CLM-1557-23J07. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Campanário, C. R. A. de A., Carrijo, I., & Catão, B. A. (2023). Bank loyalty determinant factors for business: a comparative analysis via yearly revenue. Concilium, 23( 15), 300-314. doi:10.53660/CLM-1557-23J07
    • NLM

      Campanário CRA de A, Carrijo I, Catão BA. Bank loyalty determinant factors for business: a comparative analysis via yearly revenue [Internet]. Concilium. 2023 ; 23( 15): 300-314.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.53660/CLM-1557-23J07
    • Vancouver

      Campanário CRA de A, Carrijo I, Catão BA. Bank loyalty determinant factors for business: a comparative analysis via yearly revenue [Internet]. Concilium. 2023 ; 23( 15): 300-314.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.53660/CLM-1557-23J07
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. Unidades: EACH, ESALQ

    Subjects: MARKETING, SERVIÇO AO CLIENTE, FISIOTERAPIA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HEMZO, Liliana Fusco e MENDONÇA, Márcia Regis de e HEMZO, Miguel Angelo. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services. Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2022. p. 116-134. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Hemzo, L. F., Mendonça, M. R. de, & Hemzo, M. A. (2022). An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 2 (p. 116-134). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503232
    • NLM

      Hemzo LF, Mendonça MR de, Hemzo MA. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. São Paulo: Edições EACH; 2022. p. 116-134.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Hemzo LF, Mendonça MR de, Hemzo MA. An application of the Servqual scale of quality assessment of services in physiotherapy services [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 2. São Paulo: Edições EACH; 2022. p. 116-134.[citado 2024 out. 04 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024