Filtros : "Brasil" "FE" "Inglês" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Assunto: ARTE-EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa e BERNARDES NETO, Pedro. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R., & Bernardes Neto, P. (2022). Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Source: Paidéia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO (PESQUISA), PSICOLOGIA CULTURAL, NARRATIVA, AUTOBIOGRAFIAS, SUBJETIVIDADE

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      REGO, Teresa Cristina. Autobiographical narratives and research on the constitution of subjectivity in the Vygostkian perspective. Paidéia, v. 32, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1982-4327e3224. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Rego, T. C. (2022). Autobiographical narratives and research on the constitution of subjectivity in the Vygostkian perspective. Paidéia, 32. doi:10.1590/1982-4327e3224
    • NLM

      Rego TC. Autobiographical narratives and research on the constitution of subjectivity in the Vygostkian perspective [Internet]. Paidéia. 2022 ; 32[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1982-4327e3224
    • Vancouver

      Rego TC. Autobiographical narratives and research on the constitution of subjectivity in the Vygostkian perspective [Internet]. Paidéia. 2022 ; 32[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1982-4327e3224
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, IGREJA E ESTADO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Religion, education and public sphere in Brazil. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2022). Religion, education and public sphere in Brazil. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Fischmann R. Religion, education and public sphere in Brazil [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. Religion, education and public sphere in Brazil [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: PEDAGOGIA, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, AUTORIDADE

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRANCISCO, Maria de Fátima Simões. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 3. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Francisco, M. de F. S. (2022). The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 3). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • NLM

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • Vancouver

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
  • Source: Revista Internacional de Pesquisa em Educação Matemática. Unidade: FE

    Assunto: FILOSOFIA DA EDUCAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOTTSCHALK, Cristiane Maria Cornelia. Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator. Revista Internacional de Pesquisa em Educação Matemática, v. 12, n. 2, p. 22-37, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.37001/ripem.v12i2.2824. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Gottschalk, C. M. C. (2022). Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator. Revista Internacional de Pesquisa em Educação Matemática, 12( 2), 22-37. doi:10.37001/ripem.v12i2.2824
    • NLM

      Gottschalk CMC. Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator [Internet]. Revista Internacional de Pesquisa em Educação Matemática. 2022 ; 12( 2): 22-37.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.37001/ripem.v12i2.2824
    • Vancouver

      Gottschalk CMC. Unfounded foundations, grammatical relativism and Wittgenstein, the educator [Internet]. Revista Internacional de Pesquisa em Educação Matemática. 2022 ; 12( 2): 22-37.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.37001/ripem.v12i2.2824
  • Source: Educação em Revista. Unidades: EACH, FE

    Assunto: COVID-19

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FARIAS, Bruno da Mata e CAZETTA, Valéria e LIMA, Ana Laura Godinho. The dematerialization of school in the yet to come education: an analysis of contemporary discourses. Educação em Revista, v. 38, p. 01-12, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/SciELOPreprints.2505. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Farias, B. da M., Cazetta, V., & Lima, A. L. G. (2022). The dematerialization of school in the yet to come education: an analysis of contemporary discourses. Educação em Revista, 38, 01-12. doi:10.1590/SciELOPreprints.2505
    • NLM

      Farias B da M, Cazetta V, Lima ALG. The dematerialization of school in the yet to come education: an analysis of contemporary discourses [Internet]. Educação em Revista. 2022 ; 38 01-12.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/SciELOPreprints.2505
    • Vancouver

      Farias B da M, Cazetta V, Lima ALG. The dematerialization of school in the yet to come education: an analysis of contemporary discourses [Internet]. Educação em Revista. 2022 ; 38 01-12.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/SciELOPreprints.2505
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: ARTE, MODERNISMO, ARTE-EDUCAÇÃO, ARTE INFANTIL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 3. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R. (2022). Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 3). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • NLM

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R. Modernist artistic thinking, child art and art education: a quem é garantido o direito de efabular? [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/scriptaLivroIII.pdf
  • Source: Cemoroc Educação – Scripta Varia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, IGREJA E ESTADO, POLÍTICA EDUCACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. Cemoroc Educação – Scripta Varia. Tradução . São Paulo: Cemoroc, 2022. v. 4. . Disponível em: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2022). State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. In Cemoroc Educação – Scripta Varia (Vol. 4). São Paulo: Cemoroc. Recuperado de http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • NLM

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. In: Cemoroc Educação – Scripta Varia. São Paulo: Cemoroc; 2022. [citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www2.fe.usp.br/~cemoroc/ScriptaLivroIV.pdf
  • Source: Revista Brasileira de Avaliação. Unidades: FFLCH, FE

    Subjects: DESENVOLVIMENTO INFANTIL, PROGRAMA DE ASSISTÊNCIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAPOCCHI, Eduardo Rodrigues e SILVA, David Moises Felismino e BALBACHEVSKY, Elizabeth. Uma avaliação do programa “Família que Acolhe” de Boa Vista. Revista Brasileira de Avaliação, v. 11, n. 3 spe, p. [ 1-16], 2022Tradução . . Disponível em: https://biblio.fflch.usp.br/files/16003. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Capocchi, E. R., Silva, D. M. F., & Balbachevsky, E. (2022). Uma avaliação do programa “Família que Acolhe” de Boa Vista. Revista Brasileira de Avaliação, 11( 3 spe), [ 1-16]. doi:10.4322/rbaval202211015
    • NLM

      Capocchi ER, Silva DMF, Balbachevsky E. Uma avaliação do programa “Família que Acolhe” de Boa Vista [Internet]. Revista Brasileira de Avaliação. 2022 ; 11( 3 spe): [ 1-16].[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://biblio.fflch.usp.br/files/16003
    • Vancouver

      Capocchi ER, Silva DMF, Balbachevsky E. Uma avaliação do programa “Família que Acolhe” de Boa Vista [Internet]. Revista Brasileira de Avaliação. 2022 ; 11( 3 spe): [ 1-16].[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://biblio.fflch.usp.br/files/16003
  • Source: Acta Scientiae. Unidades: IME, FE

    Subjects: CURRÍCULOS E PROGRAMAS, EDUCAÇÃO MATEMÁTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VALLE, Júlio César Augusto do e SANTOS, Vinício de Macedo. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo. Acta Scientiae, v. 23, n. 8, p. 262-288, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Valle, J. C. A. do, & Santos, V. de M. (2021). The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo. Acta Scientiae, 23( 8), 262-288. doi:10.17648/acta.scientiae.6477
    • NLM

      Valle JCA do, Santos V de M. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo [Internet]. Acta Scientiae. 2021 ; 23( 8): 262-288.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477
    • Vancouver

      Valle JCA do, Santos V de M. The teaching participation in curricular elaboration processes: Paulo Freire's democratic experience in São Paulo [Internet]. Acta Scientiae. 2021 ; 23( 8): 262-288.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.17648/acta.scientiae.6477
  • Unidades: IO, FE, EACH, IEE

    Subjects: PLANEJAMENTO AMBIENTAL, ECOSSISTEMAS MARINHOS, TURISMO LITORÂNEO

    Acesso à fonteAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AMAZONAS, Iuri Tavares et al. Tourists’ Perspectives of Marine Ecosystem Services as the First Stage of Participatory Modeling in the South Coast of Sao Paulo. v. 11, n. único, p. 1-12, 2021Tradução . . Disponível em: https://zenodo.org/records/5771012. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Amazonas, I. T., Oliveira, B. M. de, Sosa, P. R. B., Cichoski, C., Turra, A., Kampel, M., et al. (2021). Tourists’ Perspectives of Marine Ecosystem Services as the First Stage of Participatory Modeling in the South Coast of Sao Paulo, 11( único), 1-12. Recuperado de https://zenodo.org/records/5771012
    • NLM

      Amazonas IT, Oliveira BM de, Sosa PRB, Cichoski C, Turra A, Kampel M, Jacobi PR, Sinisgalli PA de A. Tourists’ Perspectives of Marine Ecosystem Services as the First Stage of Participatory Modeling in the South Coast of Sao Paulo [Internet]. 2021 ; 11( único): 1-12.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://zenodo.org/records/5771012
    • Vancouver

      Amazonas IT, Oliveira BM de, Sosa PRB, Cichoski C, Turra A, Kampel M, Jacobi PR, Sinisgalli PA de A. Tourists’ Perspectives of Marine Ecosystem Services as the First Stage of Participatory Modeling in the South Coast of Sao Paulo [Internet]. 2021 ; 11( único): 1-12.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://zenodo.org/records/5771012
  • Source: Revista de Saúde Pública. Unidades: FO, EE, EE/EERP, FSP, FE

    Subjects: SAÚDE MENTAL, SERVIÇOS DE SAÚDE PARA ESTUDANTES

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GAIOTTO, Emiliana Maria Grando et al. Response to college students’ mental health needs: a rapid review. Revista de Saúde Pública, v. 55, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2021055003363. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Gaiotto, E. M. G., Trapé, C. A., Campos, C. M. S., Fujimori, E., Carrer, F. C. de A., Nichiata, L. Y. I., et al. (2021). Response to college students’ mental health needs: a rapid review. Revista de Saúde Pública, 55. doi:10.11606/s1518-8787.2021055003363
    • NLM

      Gaiotto EMG, Trapé CA, Campos CMS, Fujimori E, Carrer FC de A, Nichiata LYI, Cordeiro L, Bortoli MC de, Yonekura T, Toma TS, Soares CB. Response to college students’ mental health needs: a rapid review [Internet]. Revista de Saúde Pública. 2021 ; 55[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2021055003363
    • Vancouver

      Gaiotto EMG, Trapé CA, Campos CMS, Fujimori E, Carrer FC de A, Nichiata LYI, Cordeiro L, Bortoli MC de, Yonekura T, Toma TS, Soares CB. Response to college students’ mental health needs: a rapid review [Internet]. Revista de Saúde Pública. 2021 ; 55[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.11606/s1518-8787.2021055003363
  • Source: Desenvolvimento e Meio Ambiente. Unidades: ECA, FE, IEE

    Subjects: ÁREAS METROPOLITANAS, ABASTECIMENTO DE ÁGUA, INFRAESTRUTURA URBANA, PLANEJAMENTO AMBIENTAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TORRES, Pedro Henrique Campello e CÔRTES, Pedro Luiz e JACOBI, Pedro Roberto. Governing complexity and environmental justice: lessons from the water crisis in metropolitan São Paulo (2013-2015). Desenvolvimento e Meio Ambiente, v. 53, n. ja/ju 2020, p. 61-77, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5380/dma.v53i0.64673. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Torres, P. H. C., Côrtes, P. L., & Jacobi, P. R. (2020). Governing complexity and environmental justice: lessons from the water crisis in metropolitan São Paulo (2013-2015). Desenvolvimento e Meio Ambiente, 53( ja/ju 2020), 61-77. doi:10.5380/dma.v53i0.64673
    • NLM

      Torres PHC, Côrtes PL, Jacobi PR. Governing complexity and environmental justice: lessons from the water crisis in metropolitan São Paulo (2013-2015) [Internet]. Desenvolvimento e Meio Ambiente. 2020 ; 53( ja/ju 2020): 61-77.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.5380/dma.v53i0.64673
    • Vancouver

      Torres PHC, Côrtes PL, Jacobi PR. Governing complexity and environmental justice: lessons from the water crisis in metropolitan São Paulo (2013-2015) [Internet]. Desenvolvimento e Meio Ambiente. 2020 ; 53( ja/ju 2020): 61-77.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.5380/dma.v53i0.64673
  • Source: Boyhood Studies. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, GÊNEROS (GRUPOS SOCIAIS), MENINOS, NEGROS, MASCULINIDADE, PERIFERIA, ESCOLARIZAÇÃO

    Versão AceitaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Cinthia Torres e CARVALHO, Marilia Pinto de. The Peer Group's Agency in a Brazilian School. Boyhood Studies, v. 13, n. 2, p. 71–86, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3167/bhs.2020.130206. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Toledo, C. T., & Carvalho, M. P. de. (2020). The Peer Group's Agency in a Brazilian School. Boyhood Studies, 13( 2), 71–86. doi:10.3167/bhs.2020.130206
    • NLM

      Toledo CT, Carvalho MP de. The Peer Group's Agency in a Brazilian School [Internet]. Boyhood Studies. 2020 ; 13( 2): 71–86.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.3167/bhs.2020.130206
    • Vancouver

      Toledo CT, Carvalho MP de. The Peer Group's Agency in a Brazilian School [Internet]. Boyhood Studies. 2020 ; 13( 2): 71–86.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.3167/bhs.2020.130206
  • Source: International Studies on Law and Education. Unidade: FE

    Assunto: ARTE-EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAVELBERG, Rosa e BERNARDES NETO, Pedro. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. International Studies on Law and Education, n. 33, p. 119-128, 2019Tradução . . Disponível em: http://www.hottopos.com/isle33/119-128RosaIav.pdf. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Iavelberg, R., & Bernardes Neto, P. (2019). Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy. International Studies on Law and Education, ( 33), 119-128. Recuperado de http://www.hottopos.com/isle33/119-128RosaIav.pdf
    • NLM

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. International Studies on Law and Education. 2019 ;( 33): 119-128.[citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle33/119-128RosaIav.pdf
    • Vancouver

      Iavelberg R, Bernardes Neto P. Resistance tactics of creative self-expression to contemporary art/education: the role of critical and cultural pedagogy [Internet]. International Studies on Law and Education. 2019 ;( 33): 119-128.[citado 2024 out. 07 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle33/119-128RosaIav.pdf
  • Unidades: FSP, FE

    Subjects: APRENDIZAGEM SOCIAL, ALIMENTAÇÃO, ENERGIA, SAÚDE, ÁGUA, PESQUISA PARTICIPANTE, PARTICIPAÇÃO COMUNITÁRIA, TECNOLOGIA, SISTEMA DE INFORMAÇÃO GEOGRÁFICA, VULNERABILIDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Social learning - dialogues and a participatory toolkit for the water, energy and food nexus: learning together to promote a better future. . São Paulo: Faculdade de Saúde Pública, USP. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9788588848399. Acesso em: 07 out. 2024. , 2019
    • APA

      Social learning - dialogues and a participatory toolkit for the water, energy and food nexus: learning together to promote a better future. (2019). Social learning - dialogues and a participatory toolkit for the water, energy and food nexus: learning together to promote a better future. São Paulo: Faculdade de Saúde Pública, USP. doi:10.11606/9788588848399
    • NLM

      Social learning - dialogues and a participatory toolkit for the water, energy and food nexus: learning together to promote a better future [Internet]. 2019 ;[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9788588848399
    • Vancouver

      Social learning - dialogues and a participatory toolkit for the water, energy and food nexus: learning together to promote a better future [Internet]. 2019 ;[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9788588848399
  • Source: Revista Brasileira de Linguística Aplicada. Unidade: FE

    Subjects: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, LINGUÍSTICA, ENSINO DE LÍNGUA ESTRANGEIRA, LETRAMENTO

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DUBOC, Ana Paula e FERRAZ, Daniel de Mello. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, v. 18, n. 2, p. 227-254, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Duboc, A. P., & Ferraz, D. de M. (2018). Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, 18( 2), 227-254. doi:10.1590/S1678-4634201945002004
    • NLM

      Duboc AP, Ferraz D de M. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education [Internet]. Revista Brasileira de Linguística Aplicada. 2018 ; 18( 2): 227-254.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004
    • Vancouver

      Duboc AP, Ferraz D de M. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education [Internet]. Revista Brasileira de Linguística Aplicada. 2018 ; 18( 2): 227-254.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004
  • Source: Revista de Educação PUC-Campinas. Unidade: FE

    Subjects: DIREITOS SOCIAIS, EDUCAÇÃO INCLUSIVA, EDUCAÇÃO ESPECIAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANGELUCCI, Carla Biancha e BLOCK, Pamela Block e SANTOS, Larissa Costa dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil. Revista de Educação PUC-Campinas, v. 22, n. 3, p. 339-355, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Angelucci, C. B., Block, P. B., & Santos, L. C. dos. (2017). People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil. Revista de Educação PUC-Campinas, 22( 3), 339-355. doi:10.24220/2318-0870v22n3a3837
    • NLM

      Angelucci CB, Block PB, Santos LC dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil [Internet]. Revista de Educação PUC-Campinas. 2017 ; 22( 3): 339-355.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837
    • Vancouver

      Angelucci CB, Block PB, Santos LC dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil [Internet]. Revista de Educação PUC-Campinas. 2017 ; 22( 3): 339-355.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837
  • Source: Ambiente e Sociedade (Campinas). Unidades: FE, FSP

    Subjects: QUALIDADE DE VIDA, SUSTENTABILIDADE, RACIONALIDADE, POLÍTICAS PÚBLICAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e GIATTI, Leandro Luiz. Nexus for sustainability: searching for a new rationality. Ambiente e Sociedade (Campinas), v. 20, n. 2, p. i-ii, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1809-4422asoceditorialv2022017. Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R., & Giatti, L. L. (2017). Nexus for sustainability: searching for a new rationality. Ambiente e Sociedade (Campinas), 20( 2), i-ii. doi:10.1590/1809-4422asoceditorialv2022017
    • NLM

      Jacobi PR, Giatti LL. Nexus for sustainability: searching for a new rationality [Internet]. Ambiente e Sociedade (Campinas). 2017 ;20( 2): i-ii.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1809-4422asoceditorialv2022017
    • Vancouver

      Jacobi PR, Giatti LL. Nexus for sustainability: searching for a new rationality [Internet]. Ambiente e Sociedade (Campinas). 2017 ;20( 2): i-ii.[citado 2024 out. 07 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1809-4422asoceditorialv2022017
  • Source: International Studies on Law and Education. Unidade: FE

    Subjects: POESIA, LITERATURA, POEMA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LAUAND, Jean. A note on poetry and the fundamentals of the poetic act. International Studies on Law and Education, n. 21, p. -87-90, 2015Tradução . . Acesso em: 07 out. 2024.
    • APA

      Lauand, J. (2015). A note on poetry and the fundamentals of the poetic act. International Studies on Law and Education, ( 21), -87-90.
    • NLM

      Lauand J. A note on poetry and the fundamentals of the poetic act. International Studies on Law and Education. 2015 ;( 21): -87-90.[citado 2024 out. 07 ]
    • Vancouver

      Lauand J. A note on poetry and the fundamentals of the poetic act. International Studies on Law and Education. 2015 ;( 21): -87-90.[citado 2024 out. 07 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024