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  • Source: Strategizing new growth avenues in an evolving global context. Conference titles: SMS Special Conference. Unidades: EP, FEA

    Subjects: COMPETÊNCIA ORGANIZACIONAL, EMPRESAS MULTINACIONAIS

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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e FISCH, Flávio. The dynamics of organizational competences in brazilian multinationals. 2018, Anais.. São Paulo: Strategic Management Society, 2018. . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Fisch, F. (2018). The dynamics of organizational competences in brazilian multinationals. In Strategizing new growth avenues in an evolving global context. São Paulo: Strategic Management Society.
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Fisch F. The dynamics of organizational competences in brazilian multinationals. Strategizing new growth avenues in an evolving global context. 2018 ;[citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Fisch F. The dynamics of organizational competences in brazilian multinationals. Strategizing new growth avenues in an evolving global context. 2018 ;[citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: Revista de Administração da UFSM. Unidades: FEA, EP

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, GLOBALIZAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      REIS, Germano Glufke et al. Assening emerging multinationals global mindedness profiles. Revista de Administração da UFSM, v. 11, n. ja/mar. 2018, p. 172-194, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5902/1983465918047. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Reis, G. G., Fleury, M. T. L., Fleury, A., & Zambaldi, F. (2018). Assening emerging multinationals global mindedness profiles. Revista de Administração da UFSM, 11( ja/mar. 2018), 172-194. doi:10.5902/1983465918047
    • NLM

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A, Zambaldi F. Assening emerging multinationals global mindedness profiles [Internet]. Revista de Administração da UFSM. 2018 ; 11( ja/mar. 2018): 172-194.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5902/1983465918047
    • Vancouver

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A, Zambaldi F. Assening emerging multinationals global mindedness profiles [Internet]. Revista de Administração da UFSM. 2018 ; 11( ja/mar. 2018): 172-194.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5902/1983465918047
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidades: FEA, EP

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO DA PRODUÇÃO, AMBIENTE ORGANIZACIONAL, DESEMPENHO ORGANIZACIONAL

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    • ABNT

      FLEURY, Maria Tereza Leme et al. Managing practices in unstable environments: insights from the brazilian industry. 2017, Anais.. Rio de Janeiro: ANPAD, 2017. Disponível em: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM2NzE=. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, M. T. L., Fleury, A., Mauerberg Junior, A., Oliveira, L. F. da C., & Mauro, M. de. (2017). Managing practices in unstable environments: insights from the brazilian industry. In Anais. Rio de Janeiro: ANPAD. Recuperado de http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM2NzE=
    • NLM

      Fleury MTL, Fleury A, Mauerberg Junior A, Oliveira LF da C, Mauro M de. Managing practices in unstable environments: insights from the brazilian industry [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM2NzE=
    • Vancouver

      Fleury MTL, Fleury A, Mauerberg Junior A, Oliveira LF da C, Mauro M de. Managing practices in unstable environments: insights from the brazilian industry [Internet]. Anais. 2017 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://www.anpad.org.br/~anpad/abrir_pdf.php?e=MjM2NzE=
  • Source: Technology Management for Social Innovation. Conference titles: PICMET'16 - Portland International Center for Management of Engineering and Technology. Unidades: FEA, EP

    Subjects: VALOR (ADMINISTRAÇÃO), CUSTO DE OPERAÇÕES

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    • ABNT

      OLIVEIRA, Luís et al. Costs and benefits of following cost strategies in value chains. 2016, Anais.. São Paulo: Portland State University, 2016. . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Oliveira, L., Nascimento, P. T. de S., Mello, A. M. de, & Fleury, A. (2016). Costs and benefits of following cost strategies in value chains. In Technology Management for Social Innovation. São Paulo: Portland State University.
    • NLM

      Oliveira L, Nascimento PT de S, Mello AM de, Fleury A. Costs and benefits of following cost strategies in value chains. Technology Management for Social Innovation. 2016 ;[citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Oliveira L, Nascimento PT de S, Mello AM de, Fleury A. Costs and benefits of following cost strategies in value chains. Technology Management for Social Innovation. 2016 ;[citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: Capital humano, gestão pública e competitividade. Unidades: EP, FEA

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO DE EMPRESAS MULTINACIONAIS, MODELO DE NEGÓCIO

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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e BORINI, Felipe Mendes. Como inovam as multinacionais brasileiras: inovações no modelo de negócios e na redução de custos despontam como as mais relevantes para o Brasil competir internacionalmente. Capital humano, gestão pública e competitividade. Tradução . Rio de Janeiro: FGV, 2016. . . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Borini, F. M. (2016). Como inovam as multinacionais brasileiras: inovações no modelo de negócios e na redução de custos despontam como as mais relevantes para o Brasil competir internacionalmente. In Capital humano, gestão pública e competitividade. Rio de Janeiro: FGV.
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Como inovam as multinacionais brasileiras: inovações no modelo de negócios e na redução de custos despontam como as mais relevantes para o Brasil competir internacionalmente. In: Capital humano, gestão pública e competitividade. Rio de Janeiro: FGV; 2016. [citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Como inovam as multinacionais brasileiras: inovações no modelo de negócios e na redução de custos despontam como as mais relevantes para o Brasil competir internacionalmente. In: Capital humano, gestão pública e competitividade. Rio de Janeiro: FGV; 2016. [citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: GV Executivo. Unidades: FEA, EP

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FLEURY, Maria Tereza Leme e FLEURY, Afonso. O desenvolvimento das multinacionais brasileiras no cenario global. GV Executivo, v. 15, n. ja/ju 2016, p. 35-37, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.12660/gvexec.v15n1.2016.61491. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, M. T. L., & Fleury, A. (2016). O desenvolvimento das multinacionais brasileiras no cenario global. GV Executivo, 15( ja/ju 2016), 35-37. doi:10.12660/gvexec.v15n1.2016.61491
    • NLM

      Fleury MTL, Fleury A. O desenvolvimento das multinacionais brasileiras no cenario global [Internet]. GV Executivo. 2016 ; 15( ja/ju 2016): 35-37.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.12660/gvexec.v15n1.2016.61491
    • Vancouver

      Fleury MTL, Fleury A. O desenvolvimento das multinacionais brasileiras no cenario global [Internet]. GV Executivo. 2016 ; 15( ja/ju 2016): 35-37.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.12660/gvexec.v15n1.2016.61491
  • Source: BBR - Brazilian Business Review. Unidades: FEA, EP

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, SUBSIDIÁRIAS, COMPETÊNCIA INTERNACIONAL

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    • ABNT

      REIS, Germano Glufke et al. Brazilian multinationals' competences: impacts of a “Tug of War” between cultural legacies and global mindedness. BBR - Brazilian Business Review, v. 12, n. ja/feb. 2015, p. 55 – 79, 2015Tradução . . Disponível em: http://www.bbronline.com.br/public/edicoes/12_1/artigos/dpqhoedziu1972016152015.pdf. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Reis, G. G., Fleury, M. T. L., Fleury, A., & Zambaldi, F. (2015). Brazilian multinationals' competences: impacts of a “Tug of War” between cultural legacies and global mindedness. BBR - Brazilian Business Review, 12( ja/feb. 2015), 55 – 79. Recuperado de http://www.bbronline.com.br/public/edicoes/12_1/artigos/dpqhoedziu1972016152015.pdf
    • NLM

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A, Zambaldi F. Brazilian multinationals' competences: impacts of a “Tug of War” between cultural legacies and global mindedness [Internet]. BBR - Brazilian Business Review. 2015 ;12( ja/feb. 2015): 55 – 79.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://www.bbronline.com.br/public/edicoes/12_1/artigos/dpqhoedziu1972016152015.pdf
    • Vancouver

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A, Zambaldi F. Brazilian multinationals' competences: impacts of a “Tug of War” between cultural legacies and global mindedness [Internet]. BBR - Brazilian Business Review. 2015 ;12( ja/feb. 2015): 55 – 79.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://www.bbronline.com.br/public/edicoes/12_1/artigos/dpqhoedziu1972016152015.pdf
  • Source: International Journal of Production Research. Unidades: EP, FEA

    Subjects: INTERNALIZAÇÃO, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, EMPRESAS MULTINACIONAIS

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FLEURY, Afonso et al. Developing an analytical framework for study of emerging country multinationals’ operations management. International Journal of Production Research, v. 53 n. 18, p. 5418-5436, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00207543.2015.1005252. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Shi, Y., Ferreira Júnior, S. C., Cordeiro, J. H. D. 'O., & Fleury, M. T. L. (2015). Developing an analytical framework for study of emerging country multinationals’ operations management. International Journal of Production Research, 53 n. 18, 5418-5436. doi:10.1080/00207543.2015.1005252
    • NLM

      Fleury A, Shi Y, Ferreira Júnior SC, Cordeiro JHD'O, Fleury MTL. Developing an analytical framework for study of emerging country multinationals’ operations management [Internet]. International Journal of Production Research. 2015 ; 53 n. 18 5418-5436.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00207543.2015.1005252
    • Vancouver

      Fleury A, Shi Y, Ferreira Júnior SC, Cordeiro JHD'O, Fleury MTL. Developing an analytical framework for study of emerging country multinationals’ operations management [Internet]. International Journal of Production Research. 2015 ; 53 n. 18 5418-5436.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00207543.2015.1005252
  • Source: International business in Latin America : innovation, geography and internalization. Unidade: FEA

    Subjects: FRANQUIA, EMPREENDEDORISMO, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS

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    • ABNT

      MORGADO, Rogério Stival et al. The development of absorptive capacity in brazilian and foreign franchise networks: a multi method study. International business in Latin America : innovation, geography and internalization. Tradução . London: Palgrave Macmillan, 2015. . Disponível em: https://books.google.com.br/books?hl=en&lr=&id=Z0ETBwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA186&ots=bNRVJLNQqO&sig=KzzWsGaE8DbEOFf32I73jQbzBJU#v=onepage&q&f=false. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Morgado, R. S., Fleury, A., Borini, F. M., & Oliveira Junior, M. de M. (2015). The development of absorptive capacity in brazilian and foreign franchise networks: a multi method study. In International business in Latin America : innovation, geography and internalization. London: Palgrave Macmillan. Recuperado de https://books.google.com.br/books?hl=en&lr=&id=Z0ETBwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA186&ots=bNRVJLNQqO&sig=KzzWsGaE8DbEOFf32I73jQbzBJU#v=onepage&q&f=false
    • NLM

      Morgado RS, Fleury A, Borini FM, Oliveira Junior M de M. The development of absorptive capacity in brazilian and foreign franchise networks: a multi method study [Internet]. In: International business in Latin America : innovation, geography and internalization. London: Palgrave Macmillan; 2015. [citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://books.google.com.br/books?hl=en&lr=&id=Z0ETBwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA186&ots=bNRVJLNQqO&sig=KzzWsGaE8DbEOFf32I73jQbzBJU#v=onepage&q&f=false
    • Vancouver

      Morgado RS, Fleury A, Borini FM, Oliveira Junior M de M. The development of absorptive capacity in brazilian and foreign franchise networks: a multi method study [Internet]. In: International business in Latin America : innovation, geography and internalization. London: Palgrave Macmillan; 2015. [citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://books.google.com.br/books?hl=en&lr=&id=Z0ETBwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PA186&ots=bNRVJLNQqO&sig=KzzWsGaE8DbEOFf32I73jQbzBJU#v=onepage&q&f=false
  • Source: Journal of Business Research. Unidades: EP, FEA

    Subjects: INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, MODELO DE NEGÓCIO, EMPRESAS MULTINACIONAIS, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme. Local enablers of business models: the experience of brazilian multinationals acquiring in North America. Journal of Business Research, n. 4, p. 516-526, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.11.008. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., & Fleury, M. T. L. (2014). Local enablers of business models: the experience of brazilian multinationals acquiring in North America. Journal of Business Research, ( 4), 516-526. doi:10.1016/j.jbusres.2013.11.008
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL. Local enablers of business models: the experience of brazilian multinationals acquiring in North America [Internet]. Journal of Business Research. 2014 ;( 4): 516-526.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.11.008
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL. Local enablers of business models: the experience of brazilian multinationals acquiring in North America [Internet]. Journal of Business Research. 2014 ;( 4): 516-526.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.11.008
  • Source: The competitive advantage of emerging market multinationals. Unidades: EP, FEA

    Assunto: EMPRESAS MULTINACIONAIS

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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e BORINI, Felipe Mendes. Value-chain configurations of brazilian EMNEs. The competitive advantage of emerging market multinationals. Tradução . Cambridge: Cambridge University Press, 2013. . . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Borini, F. M. (2013). Value-chain configurations of brazilian EMNEs. In The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press.
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Value-chain configurations of brazilian EMNEs. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Value-chain configurations of brazilian EMNEs. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: Journal of International Management. Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, COMPETÊNCIA ORGANIZACIONAL

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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e BORINI, Felipe Mendes. The brazilian multinationals' approaches to innovation. Journal of International Management, v. 19, n. 3, 2013Tradução . . Disponível em: http://ac.els-cdn.com/S1075425313000355/1-s2.0-S1075425313000355-main.pdf?_tid=f216f878-f6e0-11e3-94b7-00000aacb361&acdnat=1403093354_d0565d9390c984456f661e25d0cfc1d1. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Borini, F. M. (2013). The brazilian multinationals' approaches to innovation. Journal of International Management, 19( 3). Recuperado de http://ac.els-cdn.com/S1075425313000355/1-s2.0-S1075425313000355-main.pdf?_tid=f216f878-f6e0-11e3-94b7-00000aacb361&acdnat=1403093354_d0565d9390c984456f661e25d0cfc1d1
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. The brazilian multinationals' approaches to innovation [Internet]. Journal of International Management. 2013 ;19( 3):[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://ac.els-cdn.com/S1075425313000355/1-s2.0-S1075425313000355-main.pdf?_tid=f216f878-f6e0-11e3-94b7-00000aacb361&acdnat=1403093354_d0565d9390c984456f661e25d0cfc1d1
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. The brazilian multinationals' approaches to innovation [Internet]. Journal of International Management. 2013 ;19( 3):[citado 2024 nov. 05 ] Available from: http://ac.els-cdn.com/S1075425313000355/1-s2.0-S1075425313000355-main.pdf?_tid=f216f878-f6e0-11e3-94b7-00000aacb361&acdnat=1403093354_d0565d9390c984456f661e25d0cfc1d1
  • Source: The competitive advantage of emerging market multinationals. Unidades: FEA, EP

    Assunto: EMPRESAS MULTINACIONAIS (DESENVOLVIMENTO;PESQUISA)

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    • ABNT

      OLIVEIRA JUNIOR, Moacir de Miranda e BORINI, Felipe Mendes e FLEURY, Afonso. Innovation by brazilian EMNEs. The competitive advantage of emerging market multinationals. Tradução . Cambridge: Cambridge University Press, 2013. . . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Oliveira Junior, M. de M., Borini, F. M., & Fleury, A. (2013). Innovation by brazilian EMNEs. In The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press.
    • NLM

      Oliveira Junior M de M, Borini FM, Fleury A. Innovation by brazilian EMNEs. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Oliveira Junior M de M, Borini FM, Fleury A. Innovation by brazilian EMNEs. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
  • Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, VANTAGEM COMPETITIVA

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    • ABNT

      The competitive advantage of emerging market multinationals. . Cambridge: Cambridge University Press. . Acesso em: 05 nov. 2024. , 2013
    • APA

      The competitive advantage of emerging market multinationals. (2013). The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press.
    • NLM

      The competitive advantage of emerging market multinationals. 2013 ;[citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      The competitive advantage of emerging market multinationals. 2013 ;[citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: The competitive advantage of emerging market multinationals. Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, VANTAGEM COMPETITIVA

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    • ABNT

      Until recently, when the question 'what are the competitive.. [Introdução]. The competitive advantage of emerging market multinationals. Tradução . Cambridge: Cambridge University Press, 2013. . . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Until recently, when the question 'what are the competitive.. [Introdução]. (2013). Until recently, when the question 'what are the competitive.. [Introdução]. In The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press.
    • NLM

      Until recently, when the question 'what are the competitive.. [Introdução]. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Until recently, when the question 'what are the competitive.. [Introdução]. In: The competitive advantage of emerging market multinationals. Cambridge: Cambridge University Press; 2013. [citado 2024 nov. 05 ]
  • Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, GLOBALIZAÇÃO, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme. Multinacionais brasileiras: competências para a internacionalização. . Rio de Janeiro: FGV. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a89d1035-0d2f-41eb-a4da-e361bc90183b/Fleury-2012-multinacionais.pdf. Acesso em: 05 nov. 2024. , 2012
    • APA

      Fleury, A., & Fleury, M. T. L. (2012). Multinacionais brasileiras: competências para a internacionalização. Rio de Janeiro: FGV. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a89d1035-0d2f-41eb-a4da-e361bc90183b/Fleury-2012-multinacionais.pdf
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL. Multinacionais brasileiras: competências para a internacionalização [Internet]. 2012 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a89d1035-0d2f-41eb-a4da-e361bc90183b/Fleury-2012-multinacionais.pdf
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL. Multinacionais brasileiras: competências para a internacionalização [Internet]. 2012 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a89d1035-0d2f-41eb-a4da-e361bc90183b/Fleury-2012-multinacionais.pdf
  • Source: International Journal of Production Economics. Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e BORINI, Felipe Mendes. Is production the core competence for the internationalization of emerging country firms?. International Journal of Production Economics, v. No2012, n. 1, p. 439-449, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2012.06.027. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Borini, F. M. (2012). Is production the core competence for the internationalization of emerging country firms? International Journal of Production Economics, No2012( 1), 439-449. doi:10.1016/j.ijpe.2012.06.027
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Is production the core competence for the internationalization of emerging country firms? [Internet]. International Journal of Production Economics. 2012 ; No2012( 1): 439-449.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2012.06.027
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Borini FM. Is production the core competence for the internationalization of emerging country firms? [Internet]. International Journal of Production Economics. 2012 ; No2012( 1): 439-449.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2012.06.027
  • Source: Impacts of emerging economies and firms on international business. Unidades: FEA, EP

    Assunto: EMPRESAS MULTINACIONAIS

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    • ABNT

      REIS, Germano Glufke e FLEURY, Maria Tereza Leme e FLEURY, Afonso. Impacts of global mindset and psychic distance on the performance of brazilian subsidiaries. Impacts of emerging economies and firms on international business. Tradução . Houndmills, Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2012. . . Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Reis, G. G., Fleury, M. T. L., & Fleury, A. (2012). Impacts of global mindset and psychic distance on the performance of brazilian subsidiaries. In Impacts of emerging economies and firms on international business. Houndmills, Basingstoke: Palgrave Macmillan.
    • NLM

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A. Impacts of global mindset and psychic distance on the performance of brazilian subsidiaries. In: Impacts of emerging economies and firms on international business. Houndmills, Basingstoke: Palgrave Macmillan; 2012. [citado 2024 nov. 05 ]
    • Vancouver

      Reis GG, Fleury MTL, Fleury A. Impacts of global mindset and psychic distance on the performance of brazilian subsidiaries. In: Impacts of emerging economies and firms on international business. Houndmills, Basingstoke: Palgrave Macmillan; 2012. [citado 2024 nov. 05 ]
  • Source: The emergence of southern multinationals: their impact on Europe. Unidades: EP, FEA

    Subjects: EMPRESAS MULTINACIONAIS, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO

    PrivadoHow to cite
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    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme e REIS, Germano Glufke. Europe in the internationalization strategies of the multilatinas. The emergence of southern multinationals: their impact on Europe. Tradução . Hampshire: Palgrave, 2011. . Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c224bddc-48d1-411c-b1b4-79400d3d8b3b/Fleury-2011-europe.pdf. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., Fleury, M. T. L., & Reis, G. G. (2011). Europe in the internationalization strategies of the multilatinas. In The emergence of southern multinationals: their impact on Europe. Hampshire: Palgrave. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/c224bddc-48d1-411c-b1b4-79400d3d8b3b/Fleury-2011-europe.pdf
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL, Reis GG. Europe in the internationalization strategies of the multilatinas [Internet]. In: The emergence of southern multinationals: their impact on Europe. Hampshire: Palgrave; 2011. [citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c224bddc-48d1-411c-b1b4-79400d3d8b3b/Fleury-2011-europe.pdf
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL, Reis GG. Europe in the internationalization strategies of the multilatinas [Internet]. In: The emergence of southern multinationals: their impact on Europe. Hampshire: Palgrave; 2011. [citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c224bddc-48d1-411c-b1b4-79400d3d8b3b/Fleury-2011-europe.pdf
  • Source: Papers of the BALAS Annual Conference. Conference titles: BALAS Annual Conference. Unidades: EP, FEA

    Subjects: PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO, EMPRESAS MULTINACIONAIS, INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS, MODELO DE NEGÓCIO

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FLEURY, Afonso e FLEURY, Maria Tereza Leme. Brazilian firms acquiring in developed countries: the importance of local enablers of business models. 2011, Anais.. Seattle, WA: The Business Association of Latin American Studies - BALAS, 2011. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5fdb2949-cec8-49ee-a13b-9ebcb2666fc9/Fleury-2011-brazilian.pdf. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Fleury, A., & Fleury, M. T. L. (2011). Brazilian firms acquiring in developed countries: the importance of local enablers of business models. In Papers of the BALAS Annual Conference. Seattle, WA: The Business Association of Latin American Studies - BALAS. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/5fdb2949-cec8-49ee-a13b-9ebcb2666fc9/Fleury-2011-brazilian.pdf
    • NLM

      Fleury A, Fleury MTL. Brazilian firms acquiring in developed countries: the importance of local enablers of business models [Internet]. Papers of the BALAS Annual Conference. 2011 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5fdb2949-cec8-49ee-a13b-9ebcb2666fc9/Fleury-2011-brazilian.pdf
    • Vancouver

      Fleury A, Fleury MTL. Brazilian firms acquiring in developed countries: the importance of local enablers of business models [Internet]. Papers of the BALAS Annual Conference. 2011 ;[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/5fdb2949-cec8-49ee-a13b-9ebcb2666fc9/Fleury-2011-brazilian.pdf

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