Filtros : "HABILIDADES MOTORAS" "Holanda" "EEFE" Removidos: "Noruega" "Franchini, Émerson" "Middlekauff, Holly R." "Financiado pela Universidade Federal de Pernambuco" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Psychology of Sport and Exercise. Unidade: EEFE

    Assuntos: HABILIDADES MOTORAS, MOTIVAÇÃO, APRENDIZAGEM MOTORA, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DREWS, Ricardo et al. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, v. 55, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Drews, R., Pacheco, M. M., Bastos Flavio Henrique,, & Tani, G. (2021). Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, 55. doi:10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • NLM

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • Vancouver

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950
  • Fonte: Human Movement Science. Unidade: EEFE

    Assuntos: ADAPTAÇÃO, APRENDIZAGEM MOTORA, HABILIDADES MOTORAS

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, João Augusto de Camargo e TANI, Go e CORRÊA, Umberto Cesar. Effects of practice schedule and task specificity on the adaptive process of motor learning. Human Movement Science, v. 55, n. , p. 196-210, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.humov.2017.07.011. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Barros, J. A. de C., Tani, G., & Corrêa, U. C. (2017). Effects of practice schedule and task specificity on the adaptive process of motor learning. Human Movement Science, 55( ), 196-210. doi:10.1016/j.humov.2017.07.011
    • NLM

      Barros JA de C, Tani G, Corrêa UC. Effects of practice schedule and task specificity on the adaptive process of motor learning [Internet]. Human Movement Science. 2017 ; 55( ): 196-210.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.humov.2017.07.011
    • Vancouver

      Barros JA de C, Tani G, Corrêa UC. Effects of practice schedule and task specificity on the adaptive process of motor learning [Internet]. Human Movement Science. 2017 ; 55( ): 196-210.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.humov.2017.07.011
  • Fonte: Behavioural brain research. Unidade: EEFE

    Assuntos: HABILIDADES MOTORAS, HIPERATIVIDADE, ATENÇÃO, PATOLOGIAS FONOAUDIOLÓGICAS, NEUROLOGIA

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOULARDINS, Juliana B et al. Attention deficit hyperactivity disorder and developmental coordination disorder: Two separate disorders or do they share a common etiology. Behavioural brain research, v. 292, p. 484-492, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.bbr.2015.07.009. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Goulardins, J. B., Daniela Rigoli,, Melissa Licari,, Jan P. Piek,, Hasue, R. H., Jaap Oosterlaan,, & Oliveira, J. A. de. (2015). Attention deficit hyperactivity disorder and developmental coordination disorder: Two separate disorders or do they share a common etiology. Behavioural brain research, 292, 484-492. doi:10.1016/j.bbr.2015.07.009
    • NLM

      Goulardins JB, Daniela Rigoli, Melissa Licari, Jan P. Piek, Hasue RH, Jaap Oosterlaan, Oliveira JA de. Attention deficit hyperactivity disorder and developmental coordination disorder: Two separate disorders or do they share a common etiology [Internet]. Behavioural brain research. 2015 ; 292 484-492.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.bbr.2015.07.009
    • Vancouver

      Goulardins JB, Daniela Rigoli, Melissa Licari, Jan P. Piek, Hasue RH, Jaap Oosterlaan, Oliveira JA de. Attention deficit hyperactivity disorder and developmental coordination disorder: Two separate disorders or do they share a common etiology [Internet]. Behavioural brain research. 2015 ; 292 484-492.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.bbr.2015.07.009
  • Fonte: Human Movement Science. Unidade: EEFE

    Assuntos: HABILIDADES MOTORAS, APRENDIZAGEM MOTORA

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BASTOS, Flávio Henrique et al. Prior knowledge of final testing improves sensorimotor learning through self-scheduled practice. Human Movement Science, v. 32, p. 192-202, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.humov.2012.11.008. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Bastos, F. H., Marinovic, W., Rugy, A. de, & Tani, G. (2013). Prior knowledge of final testing improves sensorimotor learning through self-scheduled practice. Human Movement Science, 32, 192-202. doi:10.1016/j.humov.2012.11.008
    • NLM

      Bastos FH, Marinovic W, Rugy A de, Tani G. Prior knowledge of final testing improves sensorimotor learning through self-scheduled practice [Internet]. Human Movement Science. 2013 ; 32 192-202.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.humov.2012.11.008
    • Vancouver

      Bastos FH, Marinovic W, Rugy A de, Tani G. Prior knowledge of final testing improves sensorimotor learning through self-scheduled practice [Internet]. Human Movement Science. 2013 ; 32 192-202.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.humov.2012.11.008

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024