Current trends in mathematics education: centering theory and practices [Editorial] (2023)
Source: Caminhos da Educação Matemática em Revista. Unidades: EEL, EACH
Subjects: CIÊNCIA, MATEMÁTICA, MÉTODOS DE ENSINO
ABNT
POWELL, Arthur Belford et al. Current trends in mathematics education: centering theory and practices [Editorial]. Caminhos da Educação Matemática em Revista. Aracaju: Escola de Engenharia de Lorena, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://periodicos.ifs.edu.br/periodicos/caminhos_da_educacao_matematica/article/view/1406/1384. Acesso em: 15 nov. 2024. , 2023APA
Powell, A. B., Torisu, E. M., Fonseca, L., Romao, E. C., & Correia, P. R. M. (2023). Current trends in mathematics education: centering theory and practices [Editorial]. Caminhos da Educação Matemática em Revista. Aracaju: Escola de Engenharia de Lorena, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://periodicos.ifs.edu.br/periodicos/caminhos_da_educacao_matematica/article/view/1406/1384NLM
Powell AB, Torisu EM, Fonseca L, Romao EC, Correia PRM. Current trends in mathematics education: centering theory and practices [Editorial] [Internet]. Caminhos da Educação Matemática em Revista. 2023 ; 13( 1): i-vi.[citado 2024 nov. 15 ] Available from: https://periodicos.ifs.edu.br/periodicos/caminhos_da_educacao_matematica/article/view/1406/1384Vancouver
Powell AB, Torisu EM, Fonseca L, Romao EC, Correia PRM. Current trends in mathematics education: centering theory and practices [Editorial] [Internet]. Caminhos da Educação Matemática em Revista. 2023 ; 13( 1): i-vi.[citado 2024 nov. 15 ] Available from: https://periodicos.ifs.edu.br/periodicos/caminhos_da_educacao_matematica/article/view/1406/1384