Filtros : "FE-EDM" "Itália" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Science Communication – América Latina. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO EM MUSEUS, DIVULGAÇÃO CIENTÍFICA, CIÊNCIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COLOMBO JUNIOR, Pedro Donizete e MARANDINO, Martha. Museus de ciências e controvérsias sociocientíficas: reflexões necessárias. Journal of Science Communication – América Latina, v. 3, n. 1, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22323/3.03010202. Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Colombo Junior, P. D., & Marandino, M. (2020). Museus de ciências e controvérsias sociocientíficas: reflexões necessárias. Journal of Science Communication – América Latina, 3( 1). doi:10.22323/3.03010202.
    • NLM

      Colombo Junior PD, Marandino M. Museus de ciências e controvérsias sociocientíficas: reflexões necessárias [Internet]. Journal of Science Communication – América Latina. 2020 ; 3( 1):[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/3.03010202.
    • Vancouver

      Colombo Junior PD, Marandino M. Museus de ciências e controvérsias sociocientíficas: reflexões necessárias [Internet]. Journal of Science Communication – América Latina. 2020 ; 3( 1):[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/3.03010202.
  • Source: Journal of Science Communication – América Latina. Unidade: FE

    Subjects: DIVULGAÇÃO CIENTÍFICA, MUSEUS DE CIÊNCIA E TECNOLOGIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROCHA, Jéssica Norberto e MARANDINO, Martha. O papel e os desafios dos mediadores em quatro experiências de museus e centros de ciências itinerantes brasileiros. Journal of Science Communication – América Latina, v. 3, n. 2, p. 1-22, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22323/3.03020208. Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Rocha, J. N., & Marandino, M. (2020). O papel e os desafios dos mediadores em quatro experiências de museus e centros de ciências itinerantes brasileiros. Journal of Science Communication – América Latina, 3( 2), 1-22. doi:10.22323/3.03020208
    • NLM

      Rocha JN, Marandino M. O papel e os desafios dos mediadores em quatro experiências de museus e centros de ciências itinerantes brasileiros [Internet]. Journal of Science Communication – América Latina. 2020 ; 3( 2): 1-22.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/3.03020208
    • Vancouver

      Rocha JN, Marandino M. O papel e os desafios dos mediadores em quatro experiências de museus e centros de ciências itinerantes brasileiros [Internet]. Journal of Science Communication – América Latina. 2020 ; 3( 2): 1-22.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/3.03020208
  • Source: Status Quaestionis. Unidade: FE

    Subjects: LÍNGUA INGLESA, ENSINO E APRENDIZAGEM, CURRÍCULOS E PROGRAMAS, POLÍTICA EDUCACIONAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DUBOC, Ana Paula e SIQUEIRA, Sávio. ELF feito no Brasil: expanding theoretical notions, reframing educational policies. Status Quaestionis, v. 2, n. 19, p. 231-258, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.13133/2239-1983/17135. Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Duboc, A. P., & Siqueira, S. (2020). ELF feito no Brasil: expanding theoretical notions, reframing educational policies. Status Quaestionis, 2( 19), 231-258. doi:10.13133/2239-1983/17135
    • NLM

      Duboc AP, Siqueira S. ELF feito no Brasil: expanding theoretical notions, reframing educational policies [Internet]. Status Quaestionis. 2020 ; 2( 19): 231-258.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.13133/2239-1983/17135
    • Vancouver

      Duboc AP, Siqueira S. ELF feito no Brasil: expanding theoretical notions, reframing educational policies [Internet]. Status Quaestionis. 2020 ; 2( 19): 231-258.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.13133/2239-1983/17135
  • Source: Journal of Science Communication. Unidade: FE

    Subjects: DIVULGAÇÃO CIENTÍFICA, HISTÓRIA DA CIÊNCIA, EDUCAÇÃO EM MUSEUS

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROCHA, Jessica Norberto e MARANDINO, Martha. Mobile science museums and centres and their history in the public communication of science. Journal of Science Communication, v. 16, n. 3, p. 1-24, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22323/2.16030204. Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Rocha, J. N., & Marandino, M. (2017). Mobile science museums and centres and their history in the public communication of science. Journal of Science Communication, 16( 3), 1-24. doi:10.22323/2.16030204
    • NLM

      Rocha JN, Marandino M. Mobile science museums and centres and their history in the public communication of science [Internet]. Journal of Science Communication. 2017 ; 16( 3): 1-24.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/2.16030204
    • Vancouver

      Rocha JN, Marandino M. Mobile science museums and centres and their history in the public communication of science [Internet]. Journal of Science Communication. 2017 ; 16( 3): 1-24.[citado 2024 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.22323/2.16030204
  • Source: Resumo. Conference titles: International Conference of the European Science Education Research Association. Unidade: FE

    Subjects: CIÊNCIA, CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VANNUCCHI, Andrea Infantosi e CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. Science and science classroom activities: the necessity of a coherent approach. 1997, Anais.. Roma: ESERA, 1997. . Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Vannucchi, A. I., & Carvalho, A. M. P. de. (1997). Science and science classroom activities: the necessity of a coherent approach. In Resumo. Roma: ESERA.
    • NLM

      Vannucchi AI, Carvalho AMP de. Science and science classroom activities: the necessity of a coherent approach. Resumo. 1997 ;[citado 2024 nov. 19 ]
    • Vancouver

      Vannucchi AI, Carvalho AMP de. Science and science classroom activities: the necessity of a coherent approach. Resumo. 1997 ;[citado 2024 nov. 19 ]
  • Source: Teaching the science of condensed matter and new materials. Unidade: FE

    Subjects: FÍSICA (ESTUDO E ENSINO), ENSINO E APRENDIZAGEM

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MORTIMER, E F e CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. Cognitive problems and conceptual profile changes in the knowledge of matter. Teaching the science of condensed matter and new materials. Tradução . Udine: Forum, 1996. . . Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Mortimer, E. F., & Carvalho, A. M. P. de. (1996). Cognitive problems and conceptual profile changes in the knowledge of matter. In Teaching the science of condensed matter and new materials. Udine: Forum.
    • NLM

      Mortimer EF, Carvalho AMP de. Cognitive problems and conceptual profile changes in the knowledge of matter. In: Teaching the science of condensed matter and new materials. Udine: Forum; 1996. [citado 2024 nov. 19 ]
    • Vancouver

      Mortimer EF, Carvalho AMP de. Cognitive problems and conceptual profile changes in the knowledge of matter. In: Teaching the science of condensed matter and new materials. Udine: Forum; 1996. [citado 2024 nov. 19 ]
  • Source: Infanzia. Unidade: FE

    Subjects: LUDOTERAPIA, EDUCAÇÃO INFANTIL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morchida. Ludoteca in Brasile: progetto per classi popolar. Infanzia, n. 1 , p. 51-2, 1994Tradução . . Acesso em: 19 nov. 2024.
    • APA

      Kishimoto, T. M. (1994). Ludoteca in Brasile: progetto per classi popolar. Infanzia, ( 1 ), 51-2.
    • NLM

      Kishimoto TM. Ludoteca in Brasile: progetto per classi popolar. Infanzia. 1994 ;( 1 ): 51-2.[citado 2024 nov. 19 ]
    • Vancouver

      Kishimoto TM. Ludoteca in Brasile: progetto per classi popolar. Infanzia. 1994 ;( 1 ): 51-2.[citado 2024 nov. 19 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024