Fonte: Managing in turbulent times : lessons from Latin American business. Nome do evento: BALAS 2003. Unidade: FEA
Assuntos: MARKETING, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS, INTERNET
ABNT
COSTA FILHO, Bento Alves da e MAZZON, José Afonso. Marketing influences in the adoption process of Internet banking. (Disponível em http://home.sandiego.edu/~aryan/2003Proceedings/docs2003/CB/CB_18.pdf). 2003, Anais.. São Paulo: Business Association of Latin American Studies/Escola de Administração de Empresas de São Paulo da Fundação Getúlio Vargas, 2003. . Acesso em: 03 nov. 2024.APA
Costa Filho, B. A. da, & Mazzon, J. A. (2003). Marketing influences in the adoption process of Internet banking. (Disponível em http://home.sandiego.edu/~aryan/2003Proceedings/docs2003/CB/CB_18.pdf). In Managing in turbulent times : lessons from Latin American business. São Paulo: Business Association of Latin American Studies/Escola de Administração de Empresas de São Paulo da Fundação Getúlio Vargas.NLM
Costa Filho BA da, Mazzon JA. Marketing influences in the adoption process of Internet banking. (Disponível em http://home.sandiego.edu/~aryan/2003Proceedings/docs2003/CB/CB_18.pdf). Managing in turbulent times : lessons from Latin American business. 2003 ;[citado 2024 nov. 03 ]Vancouver
Costa Filho BA da, Mazzon JA. Marketing influences in the adoption process of Internet banking. (Disponível em http://home.sandiego.edu/~aryan/2003Proceedings/docs2003/CB/CB_18.pdf). Managing in turbulent times : lessons from Latin American business. 2003 ;[citado 2024 nov. 03 ]