Fonte: Anais. Nome do evento: Reunião Anual da Sociedade Brasileira de Química/RASBQ. Unidades: IQ, Interunidades em Ensino de Ciências
Assuntos: QUÍMICA, EPISTEMOLOGIA, ELETROQUÍMICA, LIVRO DIDÁTICO
ABNT
ALDI, Artur e FERNANDEZ, Carmen. Defining a philosophical background for chemistry teaching in high school: the case of electrochemistry content in textbooks. 2025, Anais.. São Paulo: Sociedade Brasileira de Química/SBQ, 2025. Disponível em: https://www.sbq.org.br/48ra/anexos/ANAIS-48rasbq.pdf. Acesso em: 07 out. 2025.APA
Aldi, A., & Fernandez, C. (2025). Defining a philosophical background for chemistry teaching in high school: the case of electrochemistry content in textbooks. In Anais. São Paulo: Sociedade Brasileira de Química/SBQ. Recuperado de https://www.sbq.org.br/48ra/anexos/ANAIS-48rasbq.pdfNLM
Aldi A, Fernandez C. Defining a philosophical background for chemistry teaching in high school: the case of electrochemistry content in textbooks [Internet]. Anais. 2025 ;[citado 2025 out. 07 ] Available from: https://www.sbq.org.br/48ra/anexos/ANAIS-48rasbq.pdfVancouver
Aldi A, Fernandez C. Defining a philosophical background for chemistry teaching in high school: the case of electrochemistry content in textbooks [Internet]. Anais. 2025 ;[citado 2025 out. 07 ] Available from: https://www.sbq.org.br/48ra/anexos/ANAIS-48rasbq.pdf