Filtros : "ECA-CMU" Removido: "Português" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: ECA

    Subjects: CRIAÇÃO ARTÍSTICA, IMPROVISAÇÃO, IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), ARTES, PERFORMANCE, TEATRO, MÚSICA, DANÇA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Autour de l'improvisation: essais. . Paris: L'Harmattan. . Acesso em: 18 ago. 2024. , 2024
    • APA

      Autour de l'improvisation: essais. (2024). Autour de l'improvisation: essais. Paris: L'Harmattan.
    • NLM

      Autour de l'improvisation: essais. 2024 ;[citado 2024 ago. 18 ]
    • Vancouver

      Autour de l'improvisation: essais. 2024 ;[citado 2024 ago. 18 ]
  • Source: Journal of Network Music and Arts. Unidade: ECA

    Subjects: MÚSICA, MÚSICA CONTEMPORÂNEA, COMPOSIÇÃO MUSICAL, IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), TECNOLOGIA MUSICAL, CRIAÇÃO ARTÍSTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERRAZ, Sílvio e TEIXEIRA, William. Musical time in network interaction: the case of unfinished line. Journal of Network Music and Arts, v. 5, n. 2, p. 1-12, 2023Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Ferraz, S., & Teixeira, W. (2023). Musical time in network interaction: the case of unfinished line. Journal of Network Music and Arts, 5( 2), 1-12. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
    • NLM

      Ferraz S, Teixeira W. Musical time in network interaction: the case of unfinished line [Internet]. Journal of Network Music and Arts. 2023 ; 5( 2): 1-12.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
    • Vancouver

      Ferraz S, Teixeira W. Musical time in network interaction: the case of unfinished line [Internet]. Journal of Network Music and Arts. 2023 ; 5( 2): 1-12.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003164904.pdf
  • Source: Nova Contemporary Music Journal. Conference titles: NOVA Contemporary Music Meeting International Conference. Unidade: ECA

    Assunto: COMPOSIÇÃO MUSICAL

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERRAZ, Sílvio. Heterogenesis and musical rewriting. Nova Contemporary Music Journal, v. 1, p. 121-128, 2022Tradução . . Disponível em: http://fabricadesites.fcsh.unl.pt/ncmm/nova-contemporary-music-journal-2/. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Ferraz, S. (2022). Heterogenesis and musical rewriting. Nova Contemporary Music Journal, 1, 121-128. Recuperado de http://fabricadesites.fcsh.unl.pt/ncmm/nova-contemporary-music-journal-2/
    • NLM

      Ferraz S. Heterogenesis and musical rewriting [Internet]. Nova Contemporary Music Journal. 2022 ; 1 121-128.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://fabricadesites.fcsh.unl.pt/ncmm/nova-contemporary-music-journal-2/
    • Vancouver

      Ferraz S. Heterogenesis and musical rewriting [Internet]. Nova Contemporary Music Journal. 2022 ; 1 121-128.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://fabricadesites.fcsh.unl.pt/ncmm/nova-contemporary-music-journal-2/
  • Source: Mediale Stimmentwürfe = Perspectives of media voice designs. Unidade: ECA

    Subjects: SOM, VOZ, ARTE SONORA, COMUNICAÇÃO, TECNOLOGIA, IMAGEM (ARTES)

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPESATO, Lílian e IAZZETTA, Fernando. Voice as a resonance of listening. Mediale Stimmentwürfe = Perspectives of media voice designs. Tradução . Düsseldorf: Kopaed, 2022. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003083594.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Campesato, L., & Iazzetta, F. (2022). Voice as a resonance of listening. In Mediale Stimmentwürfe = Perspectives of media voice designs. Düsseldorf: Kopaed. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003083594.pdf
    • NLM

      Campesato L, Iazzetta F. Voice as a resonance of listening [Internet]. In: Mediale Stimmentwürfe = Perspectives of media voice designs. Düsseldorf: Kopaed; 2022. [citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003083594.pdf
    • Vancouver

      Campesato L, Iazzetta F. Voice as a resonance of listening [Internet]. In: Mediale Stimmentwürfe = Perspectives of media voice designs. Düsseldorf: Kopaed; 2022. [citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003083594.pdf
  • Source: Conference proceedings. Conference titles: Interdisciplinary and Virtual Conference on Arts in Education. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO MUSICAL, DECOLONIALIDADE, CORPO (ARTES)

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRIDMAN, Ana e COSTA, Rogério Luiz Moraes. Music training in decolonial, opened and embodied perspectives: experiments in counterpoint and ensemble practices. 2022, Anais.. Madrid: Musicoguia, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003110851.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Fridman, A., & Costa, R. L. M. (2022). Music training in decolonial, opened and embodied perspectives: experiments in counterpoint and ensemble practices. In Conference proceedings. Madrid: Musicoguia. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003110851.pdf
    • NLM

      Fridman A, Costa RLM. Music training in decolonial, opened and embodied perspectives: experiments in counterpoint and ensemble practices [Internet]. Conference proceedings. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003110851.pdf
    • Vancouver

      Fridman A, Costa RLM. Music training in decolonial, opened and embodied perspectives: experiments in counterpoint and ensemble practices [Internet]. Conference proceedings. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003110851.pdf
  • Source: Abstracts. Conference titles: Biennial International Conference on Baroque Music. Unidade: ECA

    Subjects: MÚSICA, BARROCO, COMPOSIÇÃO MUSICAL, TEORIA MUSICAL

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUCAS, Mônica. The commonplace art/nature in Der vollkommene Capellmeister ('The perfect master of chapel', 1739), by Johann Mattheson. 2021, Anais.. Birmingham: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2021. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003088519.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Lucas, M. (2021). The commonplace art/nature in Der vollkommene Capellmeister ('The perfect master of chapel', 1739), by Johann Mattheson. In Abstracts. Birmingham: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003088519.pdf
    • NLM

      Lucas M. The commonplace art/nature in Der vollkommene Capellmeister ('The perfect master of chapel', 1739), by Johann Mattheson [Internet]. Abstracts. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003088519.pdf
    • Vancouver

      Lucas M. The commonplace art/nature in Der vollkommene Capellmeister ('The perfect master of chapel', 1739), by Johann Mattheson [Internet]. Abstracts. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003088519.pdf
  • Unidade: ECA

    Assunto: ARTE

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAZZETTA, Fernando. SoundWalk 20/21. . São Paulo: Berro. . Acesso em: 18 ago. 2024. , 2021
    • APA

      Iazzetta, F. (2021). SoundWalk 20/21. São Paulo: Berro.
    • NLM

      Iazzetta F. SoundWalk 20/21. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ]
    • Vancouver

      Iazzetta F. SoundWalk 20/21. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ]
  • Source: International Review of the Aesthetics and Sociology of Music. Unidade: ECA

    Subjects: FILOSOFIA DA MÚSICA, MÚSICA CONTEMPORÂNEA, INTERPRETAÇÃO MUSICAL, LÓGICA

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, William e FERRAZ, Sílvio. Contemporary musical logos. International Review of the Aesthetics and Sociology of Music, v. 52, n. 2, p. 173-201, 2021Tradução . . Disponível em: https://www.jstor.org/stable/48640861. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Teixeira, W., & Ferraz, S. (2021). Contemporary musical logos. International Review of the Aesthetics and Sociology of Music, 52( 2), 173-201. Recuperado de https://www.jstor.org/stable/48640861
    • NLM

      Teixeira W, Ferraz S. Contemporary musical logos [Internet]. International Review of the Aesthetics and Sociology of Music. 2021 ; 52( 2): 173-201.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.jstor.org/stable/48640861
    • Vancouver

      Teixeira W, Ferraz S. Contemporary musical logos [Internet]. International Review of the Aesthetics and Sociology of Music. 2021 ; 52( 2): 173-201.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.jstor.org/stable/48640861
  • Source: MusMat: Revista Brasileira de Música e Matemática. Unidade: ECA

    Subjects: COMPOSIÇÃO MUSICAL, ANÁLISE MUSICAL, TECNOLOGIA MUSICAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERRAZ, Sílvio. Modeling, listening, analysis, and computer-aided composition. MusMat: Revista Brasileira de Música e Matemática, v. 5, n. ju 2021, p. 116-125, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.46926/musmat.2021v5n1.116-125. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Ferraz, S. (2021). Modeling, listening, analysis, and computer-aided composition. MusMat: Revista Brasileira de Música e Matemática, 5( ju 2021), 116-125. doi:10.46926/musmat.2021v5n1.116-125
    • NLM

      Ferraz S. Modeling, listening, analysis, and computer-aided composition [Internet]. MusMat: Revista Brasileira de Música e Matemática. 2021 ; 5( ju 2021): 116-125.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.46926/musmat.2021v5n1.116-125
    • Vancouver

      Ferraz S. Modeling, listening, analysis, and computer-aided composition [Internet]. MusMat: Revista Brasileira de Música e Matemática. 2021 ; 5( ju 2021): 116-125.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.46926/musmat.2021v5n1.116-125
  • Source: Sul Ponticello. Unidade: ECA

    Subjects: MÚSICA EXPERIMENTAL, ARTE SONORA

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAZZETTA, Fernando e CAMPESATO, Lílian. La Serie ¿Música?: arte sonoro desde contextos locales. Sul Ponticello, n. 73, 2020Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003003981.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Iazzetta, F., & Campesato, L. (2020). La Serie ¿Música?: arte sonoro desde contextos locales. Sul Ponticello, ( 73). Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003003981.pdf
    • NLM

      Iazzetta F, Campesato L. La Serie ¿Música?: arte sonoro desde contextos locales [Internet]. Sul Ponticello. 2020 ;( 73):[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003003981.pdf
    • Vancouver

      Iazzetta F, Campesato L. La Serie ¿Música?: arte sonoro desde contextos locales [Internet]. Sul Ponticello. 2020 ;( 73):[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003003981.pdf
  • Source: Proceedings. Conference titles: Interdisciplinary and Virtual Conference on Arts in Education. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO MUSICAL, IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), PERCEPÇÃO MUSICAL, CRIATIVIDADE

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRIDMAN, Ana e COSTA, Rogério Luiz Moraes. Flows between improvisation, perception and spatiality as creative tools: report of two teaching experiments in music. 2020, Anais.. Madrid: MusicoGuia, 2020. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017719.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Fridman, A., & Costa, R. L. M. (2020). Flows between improvisation, perception and spatiality as creative tools: report of two teaching experiments in music. In Proceedings. Madrid: MusicoGuia. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017719.pdf
    • NLM

      Fridman A, Costa RLM. Flows between improvisation, perception and spatiality as creative tools: report of two teaching experiments in music [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017719.pdf
    • Vancouver

      Fridman A, Costa RLM. Flows between improvisation, perception and spatiality as creative tools: report of two teaching experiments in music [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003017719.pdf
  • Source: MusMat: Brazilian Journal of Music and Mathematics. Unidade: ECA

    Subjects: MÚSICA, ANÁLISE MUSICAL, TEORIA MUSICAL, TEORIA DOS CONJUNTOS, TÉCNICA MUSICAL, COMPOSIÇÃO MUSICAL, HARMONIA (MÚSICA)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SALLES, Paulo de Tarso. Voice leading among pitch-class sets: revisiting Allen Forte’s Genera. MusMat: Brazilian Journal of Music and Mathematics, v. 4, n. 2, p. 66-79, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.46926/musmat.2020v4n2.66-79. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Salles, P. de T. (2020). Voice leading among pitch-class sets: revisiting Allen Forte’s Genera. MusMat: Brazilian Journal of Music and Mathematics, 4( 2), 66-79. doi:10.46926/musmat.2020v4n2.66-79
    • NLM

      Salles P de T. Voice leading among pitch-class sets: revisiting Allen Forte’s Genera [Internet]. MusMat: Brazilian Journal of Music and Mathematics. 2020 ; 4( 2): 66-79.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.46926/musmat.2020v4n2.66-79
    • Vancouver

      Salles P de T. Voice leading among pitch-class sets: revisiting Allen Forte’s Genera [Internet]. MusMat: Brazilian Journal of Music and Mathematics. 2020 ; 4( 2): 66-79.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.46926/musmat.2020v4n2.66-79
  • Conference titles: Sonologia: International Conference on Sound Studies. Unidade: ECA

    Subjects: MÚSICA, SOM (MÚSICA)

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Sonologia 2019: I/O : [proceedings of the International Conference on Sound Studies]. . São Paulo: ECA-USP. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995163.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Sonologia 2019: I/O : [proceedings of the International Conference on Sound Studies]. (2020). Sonologia 2019: I/O : [proceedings of the International Conference on Sound Studies]. São Paulo: ECA-USP. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995163.pdf
    • NLM

      Sonologia 2019: I/O : [proceedings of the International Conference on Sound Studies] [Internet]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995163.pdf
    • Vancouver

      Sonologia 2019: I/O : [proceedings of the International Conference on Sound Studies] [Internet]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995163.pdf
  • Source: Revista Cuadernos: Nueva Serie. Conference titles: Simposio Coral Americano. Unidade: ECA

    Subjects: CORAL (MÚSICA), CANTO, MÚSICA, PESQUISA CIENTÍFICA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IGAYARA-SOUZA, Susana Cecilia. La investigación en canto coral en la actualidad: perspectivas, metodologías y objetivos. Revista Cuadernos: Nueva Serie, v. 5, n. 6, p. 9-14, 2020Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003011834.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Igayara-Souza, S. C. (2020). La investigación en canto coral en la actualidad: perspectivas, metodologías y objetivos. Revista Cuadernos: Nueva Serie, 5( 6), 9-14. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003011834.pdf
    • NLM

      Igayara-Souza SC. La investigación en canto coral en la actualidad: perspectivas, metodologías y objetivos [Internet]. Revista Cuadernos: Nueva Serie. 2020 ; 5( 6): 9-14.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003011834.pdf
    • Vancouver

      Igayara-Souza SC. La investigación en canto coral en la actualidad: perspectivas, metodologías y objetivos [Internet]. Revista Cuadernos: Nueva Serie. 2020 ; 5( 6): 9-14.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003011834.pdf
  • Unidade: ECA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Segredos de Vera Cruz: música popular brasileira para gaita e orquestra. [Arranjos, regência e direção musical]. . São Paulo: OCAM/ECA/USP. . Acesso em: 18 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Segredos de Vera Cruz: música popular brasileira para gaita e orquestra. [Arranjos, regência e direção musical]. (2020). Segredos de Vera Cruz: música popular brasileira para gaita e orquestra. [Arranjos, regência e direção musical]. São Paulo: OCAM/ECA/USP.
    • NLM

      Segredos de Vera Cruz: música popular brasileira para gaita e orquestra. [Arranjos, regência e direção musical]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ]
    • Vancouver

      Segredos de Vera Cruz: música popular brasileira para gaita e orquestra. [Arranjos, regência e direção musical]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ]
  • Source: Sonologia 2019 : I/O. Unidade: ECA

    Subjects: SOM (MÚSICA), MÚSICA, MÚSICA EXPERIMENTAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARANGO, Julián Jaramillo et al. Methodological considerations of practice-based-research in the field of sonology: the NuSom interactive practices group. 2020, Anais.. São Paulo: ECA-USP, 2020. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995182.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Arango, J. J., Miskalo, V. K., Martinele Neto, F., & Pedro Paulo Köhler Bondesan dos Santos,. (2020). Methodological considerations of practice-based-research in the field of sonology: the NuSom interactive practices group. In Sonologia 2019 : I/O. São Paulo: ECA-USP. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995182.pdf
    • NLM

      Arango JJ, Miskalo VK, Martinele Neto F, Pedro Paulo Köhler Bondesan dos Santos. Methodological considerations of practice-based-research in the field of sonology: the NuSom interactive practices group [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995182.pdf
    • Vancouver

      Arango JJ, Miskalo VK, Martinele Neto F, Pedro Paulo Köhler Bondesan dos Santos. Methodological considerations of practice-based-research in the field of sonology: the NuSom interactive practices group [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995182.pdf
  • Source: AM Journal of Art and Media Studies. Unidade: ECA

    Subjects: COMPOSIÇÃO MUSICAL, IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), CRIAÇÃO ARTÍSTICA, CRIAÇÃO COLETIVA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BONAFÉ, Valéria Muelas e COSTA, Rogério Luiz Moraes. Sounds, memories and affects: double capture in a relational artistic experience. AM Journal of Art and Media Studies, n. 23, p. 13-27, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.25038/am.v0i23.394. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Bonafé, V. M., & Costa, R. L. M. (2020). Sounds, memories and affects: double capture in a relational artistic experience. AM Journal of Art and Media Studies, ( 23), 13-27. doi:10.25038/am.v0i23.394
    • NLM

      Bonafé VM, Costa RLM. Sounds, memories and affects: double capture in a relational artistic experience [Internet]. AM Journal of Art and Media Studies. 2020 ;( 23): 13-27.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.25038/am.v0i23.394
    • Vancouver

      Bonafé VM, Costa RLM. Sounds, memories and affects: double capture in a relational artistic experience [Internet]. AM Journal of Art and Media Studies. 2020 ;( 23): 13-27.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.25038/am.v0i23.394
  • Source: Sonologia 2019 : I/O. Unidade: ECA

    Subjects: IMPROVISAÇÃO (MÚSICA), MÚSICA EXPERIMENTAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSTA, Rogério Luiz Moraes. Orquestra Errante: a musical practice deeply rooted in life. 2020, Anais.. São Paulo: ECA-USP, 2020. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002943226_0.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Costa, R. L. M. (2020). Orquestra Errante: a musical practice deeply rooted in life. In Sonologia 2019 : I/O. São Paulo: ECA-USP. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002943226_0.pdf
    • NLM

      Costa RLM. Orquestra Errante: a musical practice deeply rooted in life [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002943226_0.pdf
    • Vancouver

      Costa RLM. Orquestra Errante: a musical practice deeply rooted in life [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002943226_0.pdf
  • Source: Sonologia 2019 : I/O. Unidade: ECA

    Assunto: MÚSICA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      IAZZETTA, Fernando et al. Sonologia 2019 – I/O is the second edition of the International Conference on Sound Studies organized by NuSom.. [Editorial]. Sonologia 2019 : I/O. São Paulo: ECA-USP. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995167.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Iazzetta, F., Araujo, D. D. A. de, Lima, H. R. de S., & Bonafé, V. M. (2020). Sonologia 2019 – I/O is the second edition of the International Conference on Sound Studies organized by NuSom.. [Editorial]. Sonologia 2019 : I/O. São Paulo: ECA-USP. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995167.pdf
    • NLM

      Iazzetta F, Araujo DDA de, Lima HR de S, Bonafé VM. Sonologia 2019 – I/O is the second edition of the International Conference on Sound Studies organized by NuSom.. [Editorial] [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995167.pdf
    • Vancouver

      Iazzetta F, Araujo DDA de, Lima HR de S, Bonafé VM. Sonologia 2019 – I/O is the second edition of the International Conference on Sound Studies organized by NuSom.. [Editorial] [Internet]. Sonologia 2019 : I/O. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002995167.pdf
  • Unidade: ECA

    Subjects: ORQUESTRA DE CAMARA, MÚSICA POPULAR

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JARDIM, Gil. Uma das principais diretrizas da OCAM é praticar uma programação aberta e eclética.. [Texto em encarte de CD]. . São Paulo: OCAM/ECA/USP. . Acesso em: 18 ago. 2024. , 2020
    • APA

      Jardim, G. (2020). Uma das principais diretrizas da OCAM é praticar uma programação aberta e eclética.. [Texto em encarte de CD]. São Paulo: OCAM/ECA/USP.
    • NLM

      Jardim G. Uma das principais diretrizas da OCAM é praticar uma programação aberta e eclética.. [Texto em encarte de CD]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ]
    • Vancouver

      Jardim G. Uma das principais diretrizas da OCAM é praticar uma programação aberta e eclética.. [Texto em encarte de CD]. 2020 ;[citado 2024 ago. 18 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024