Filtros : "CONSUMO" Removido: "Brasil" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Heat Transfer Engineering. Unidade: EP

    Subjects: MOTORES TÉRMICOS, CONSUMO, COMBUSTÍVEIS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Marcos Henrique Carvalho et al. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications. Heat Transfer Engineering, p. 1-19, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Silva, M. H. C., Maggio, A. V. O., Laganá, A. A. M., Moscardini, D., Pereira, B. S., & Justo Filho, J. F. (2024). Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications. Heat Transfer Engineering, 1-19. doi:10.1080/01457632.2024.2355838
    • NLM

      Silva MHC, Maggio AVO, Laganá AAM, Moscardini D, Pereira BS, Justo Filho JF. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications [Internet]. Heat Transfer Engineering. 2024 ; 1-19.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838
    • Vancouver

      Silva MHC, Maggio AVO, Laganá AAM, Moscardini D, Pereira BS, Justo Filho JF. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications [Internet]. Heat Transfer Engineering. 2024 ; 1-19.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838
  • Source: Universidad de Palermo. Centro de Estudios en Diseno y Comunicacion. Unidade: EACH

    Assunto: CONSUMO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANCHES, Regina Aparecida et al. Propuesta de aplicación del concepto de upcycling en los residuos sólidos textiles posconsumo desechados por comerciantes de Vila María - São Paulo (Brasil). Universidad de Palermo. Centro de Estudios en Diseno y Comunicacion, v. 203, p. 01-111, 2023Tradução . . Disponível em: https://dspace.palermo.edu/ojs/index.php/cdc/article/view/9757/16457. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Sanches, R. A., Mendes, F. D., Duarte, A. Y. S., & Araújo, M. de C. (2023). Propuesta de aplicación del concepto de upcycling en los residuos sólidos textiles posconsumo desechados por comerciantes de Vila María - São Paulo (Brasil). Universidad de Palermo. Centro de Estudios en Diseno y Comunicacion, 203, 01-111. Recuperado de https://dspace.palermo.edu/ojs/index.php/cdc/article/view/9757/16457
    • NLM

      Sanches RA, Mendes FD, Duarte AYS, Araújo M de C. Propuesta de aplicación del concepto de upcycling en los residuos sólidos textiles posconsumo desechados por comerciantes de Vila María - São Paulo (Brasil) [Internet]. Universidad de Palermo. Centro de Estudios en Diseno y Comunicacion. 2023 ; 203 01-111.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://dspace.palermo.edu/ojs/index.php/cdc/article/view/9757/16457
    • Vancouver

      Sanches RA, Mendes FD, Duarte AYS, Araújo M de C. Propuesta de aplicación del concepto de upcycling en los residuos sólidos textiles posconsumo desechados por comerciantes de Vila María - São Paulo (Brasil) [Internet]. Universidad de Palermo. Centro de Estudios en Diseno y Comunicacion. 2023 ; 203 01-111.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://dspace.palermo.edu/ojs/index.php/cdc/article/view/9757/16457
  • Source: Cuadernos de Educación y Desarrollo. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, CONSUMO, PESQUISA EM COMUNICAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TRINDADE, Eneus e ZIMMERMANN, Daniel Dubosselard e MEIRA, Karla de Melo Alves. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018. Cuadernos de Educación y Desarrollo, v. 15, n. 9, p. 8086-8108, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Trindade, E., Zimmermann, D. D., & Meira, K. de M. A. (2023). Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018. Cuadernos de Educación y Desarrollo, 15( 9), 8086-8108. doi:10.55905/cuadv15n9-008
    • NLM

      Trindade E, Zimmermann DD, Meira K de MA. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018 [Internet]. Cuadernos de Educación y Desarrollo. 2023 ; 15( 9): 8086-8108.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008
    • Vancouver

      Trindade E, Zimmermann DD, Meira K de MA. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018 [Internet]. Cuadernos de Educación y Desarrollo. 2023 ; 15( 9): 8086-8108.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008
  • Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, SEMIÓTICA, MARCAS, CONSUMO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TRINDADE, Eneus. De la semiótica de la publicidad a la semiopragmática de las interacciones del consumidor: de los textos a los procesos. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132732.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Trindade, E. (2022). De la semiótica de la publicidad a la semiopragmática de las interacciones del consumidor: de los textos a los procesos. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132732.pdf
    • NLM

      Trindade E. De la semiótica de la publicidad a la semiopragmática de las interacciones del consumidor: de los textos a los procesos [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132732.pdf
    • Vancouver

      Trindade E. De la semiótica de la publicidad a la semiopragmática de las interacciones del consumidor: de los textos a los procesos [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132732.pdf
  • Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Subjects: SEMIÓTICA, MODA, CONSUMO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREZ, Clotilde. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Perez, C. (2022). Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • NLM

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • Vancouver

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
  • Source: American Research Journal of English and Literature. Unidade: ECA

    Subjects: LITERATURA BRASILEIRA, POESIA, ANÁLISE DO DISCURSO, CONSUMO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARRASCOZA, João Anzanello. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, v. 8, n. 1, p. 97-102, 2022Tradução . . Disponível em: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Carrascoza, J. A. (2022). The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, 8( 1), 97-102. doi:10.21694/2378-9026.22020
    • NLM

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
    • Vancouver

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
  • Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Subjects: SEMIÓTICA, CONSUMO, SIMBOLISMO RELIGIOSO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCHMIDT, Roberto e PEREZ, Clotilde. Signs and meanings of the sacralization of consumption. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Schmidt, R., & Perez, C. (2022). Signs and meanings of the sacralization of consumption. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • NLM

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • Vancouver

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
  • Source: Cleaner and Responsible Consumption. Unidades: ESALQ, FEA, FEARP

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, CONSUMO, IDADE, SUSTENTABILIDADE, TECNOLOGIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PARO, Carlos Eduardo et al. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption. Cleaner and Responsible Consumption, v. 2, p. 1-9, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Paro, C. E., Silva, H. M. R. da, Spers, E. E., Jugend, D., & Hamza, K. M. (2021). The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption. Cleaner and Responsible Consumption, 2, 1-9. doi:10.1016/j.clrc.2021.100008
    • NLM

      Paro CE, Silva HMR da, Spers EE, Jugend D, Hamza KM. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption [Internet]. Cleaner and Responsible Consumption. 2021 ; 2 1-9.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008
    • Vancouver

      Paro CE, Silva HMR da, Spers EE, Jugend D, Hamza KM. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption [Internet]. Cleaner and Responsible Consumption. 2021 ; 2 1-9.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008
  • Source: Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. Unidade: EACH

    Subjects: CARBONO, INSUMO-PRODUTO, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CACHOLA, Celso da Silveira e PACCA, Sérgio Almeida. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF). Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente, n. ener./ju 2021, p. 11-27, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Cachola, C. da S., & Pacca, S. A. (2021). The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF). Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente, ( ener./ju 2021), 11-27. doi:10.18800/kawsaypacha.202101.001
    • NLM

      Cachola C da S, Pacca SA. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF) [Internet]. Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. 2021 ;( ener./ju 2021): 11-27.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001
    • Vancouver

      Cachola C da S, Pacca SA. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF) [Internet]. Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. 2021 ;( ener./ju 2021): 11-27.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001
  • Source: Comunicação Pública. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, CONSUMO, MARCAS, PANDEMIAS, COVID-19

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      POMPEU, Bruno e PEREZ, Clotilde e TRINDADE, Eneus. Observatório da pandemia: a publicidade e as marcas no contexto da COVID-19. Comunicação Pública, v. 16, n. 30, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4000/cp.12763. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Pompeu, B., Perez, C., & Trindade, E. (2021). Observatório da pandemia: a publicidade e as marcas no contexto da COVID-19. Comunicação Pública, 16( 30). doi:10.4000/cp.12763
    • NLM

      Pompeu B, Perez C, Trindade E. Observatório da pandemia: a publicidade e as marcas no contexto da COVID-19 [Internet]. Comunicação Pública. 2021 ; 16( 30):[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4000/cp.12763
    • Vancouver

      Pompeu B, Perez C, Trindade E. Observatório da pandemia: a publicidade e as marcas no contexto da COVID-19 [Internet]. Comunicação Pública. 2021 ; 16( 30):[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4000/cp.12763
  • Source: Conjecturas. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, ESTRATÉGIA DA COMUNICAÇÃO, MARCAS, CONSUMO, SEMIÓTICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREZ, Clotilde e SATO, Silvio. A publicidade como signo transbordante: ecologia publicitária na pesquisa enaprática. Conjecturas, v. 21, n. 6, p. 616-630, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.53660/CONJ-366-821. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Perez, C., & Sato, S. (2021). A publicidade como signo transbordante: ecologia publicitária na pesquisa enaprática. Conjecturas, 21( 6), 616-630. doi:10.53660/CONJ-366-821
    • NLM

      Perez C, Sato S. A publicidade como signo transbordante: ecologia publicitária na pesquisa enaprática [Internet]. Conjecturas. 2021 ; 21( 6): 616-630.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.53660/CONJ-366-821
    • Vancouver

      Perez C, Sato S. A publicidade como signo transbordante: ecologia publicitária na pesquisa enaprática [Internet]. Conjecturas. 2021 ; 21( 6): 616-630.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.53660/CONJ-366-821
  • Source: Revista e-Ciencias de la Información. Unidade: ECA

    Subjects: PLATAFORMA DIGITAL, CONSUMO, INFORMAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PALETTA, Francisco Carlos e LAGO, Jader Jaime Costa do. Plataformização e o uso da informação para a criação de estímulos de consumo. Revista e-Ciencias de la Información, v. 12, n. ja/ju 2022, p. 1-17, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.15517/eci.v12i1.48095. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Paletta, F. C., & Lago, J. J. C. do. (2021). Plataformização e o uso da informação para a criação de estímulos de consumo. Revista e-Ciencias de la Información, 12( ja/ju 2022), 1-17. doi:10.15517/eci.v12i1.48095
    • NLM

      Paletta FC, Lago JJC do. Plataformização e o uso da informação para a criação de estímulos de consumo [Internet]. Revista e-Ciencias de la Información. 2021 ; 12( ja/ju 2022): 1-17.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.15517/eci.v12i1.48095
    • Vancouver

      Paletta FC, Lago JJC do. Plataformização e o uso da informação para a criação de estímulos de consumo [Internet]. Revista e-Ciencias de la Información. 2021 ; 12( ja/ju 2022): 1-17.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.15517/eci.v12i1.48095
  • Source: Comunicação Pública. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, LINGUAGEM PUBLICITÁRIA, MARCAS, CERVEJA, CONSUMO, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PANDEMIAS, COVID-19

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      POMPEU, Bruno e SATO, Silvio. A publicidade e a pandemia: Heineken e os novos sentidos na comunicação publicitária. Comunicação Pública, v. 16, n. 30, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4000/cp.11853. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Pompeu, B., & Sato, S. (2021). A publicidade e a pandemia: Heineken e os novos sentidos na comunicação publicitária. Comunicação Pública, 16( 30). doi:10.4000/cp.11853
    • NLM

      Pompeu B, Sato S. A publicidade e a pandemia: Heineken e os novos sentidos na comunicação publicitária [Internet]. Comunicação Pública. 2021 ; 16( 30):[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4000/cp.11853
    • Vancouver

      Pompeu B, Sato S. A publicidade e a pandemia: Heineken e os novos sentidos na comunicação publicitária [Internet]. Comunicação Pública. 2021 ; 16( 30):[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.4000/cp.11853
  • Source: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Unidade: FEA

    Subjects: CAFÉ, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALMEIDA, Luciana Florêncio de e ZYLBERSZTAJN, Decio. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company. Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Tradução . Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier, 2020. p. 375 il. Disponível em: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Almeida, L. F. de, & Zylbersztajn, D. (2020). Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company. In Coffee consumption and industry strategies in Brazil (p. 375 il). Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier. doi:10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • NLM

      Almeida LF de, Zylbersztajn D. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • Vancouver

      Almeida LF de, Zylbersztajn D. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
  • Source: International Review of Economics & Finance. Unidade: FEARP

    Subjects: TAXAS, CÂMBIO (ECONOMIA), CONSUMO, IMPORTAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Alex Luiz e MATOS, Paulo. Precautionary risks for an open economy. International Review of Economics & Finance, v. 70, p. 154-167, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Ferreira, A. L., & Matos, P. (2020). Precautionary risks for an open economy. International Review of Economics & Finance, 70, 154-167. doi:10.1016/j.iref.2020.06.034
    • NLM

      Ferreira AL, Matos P. Precautionary risks for an open economy [Internet]. International Review of Economics & Finance. 2020 ; 70 154-167.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034
    • Vancouver

      Ferreira AL, Matos P. Precautionary risks for an open economy [Internet]. International Review of Economics & Finance. 2020 ; 70 154-167.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034
  • Source: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Unidade: ESALQ

    Subjects: CAFÉ, CAFEICULTURA, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RATTON, João Otávio Meirelles Ratton e SPERS, Eduardo Eugenio. Certifications for coffee cultivation: characterizing personal values of producers and consumers. Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Tradução . Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier, 2020. p. 375 il. Disponível em: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Ratton, J. O. M. R., & Spers, E. E. (2020). Certifications for coffee cultivation: characterizing personal values of producers and consumers. In Coffee consumption and industry strategies in Brazil (p. 375 il). Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier. doi:10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • NLM

      Ratton JOMR, Spers EE. Certifications for coffee cultivation: characterizing personal values of producers and consumers [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • Vancouver

      Ratton JOMR, Spers EE. Certifications for coffee cultivation: characterizing personal values of producers and consumers [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
  • Source: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Unidade: ESALQ

    Subjects: CAFÉ, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TORGA, Guilherme Nunes e SPERS, Eduardo Eugenio. Perspectives of global coffee demand. Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Tradução . Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier, 2020. p. 375 il. Disponível em: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Torga, G. N., & Spers, E. E. (2020). Perspectives of global coffee demand. In Coffee consumption and industry strategies in Brazil (p. 375 il). Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier. doi:10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • NLM

      Torga GN, Spers EE. Perspectives of global coffee demand [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • Vancouver

      Torga GN, Spers EE. Perspectives of global coffee demand [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
  • Source: The Quarterly Review of Economics and Finance. Unidade: FEARP

    Subjects: CONSUMO, RENDA (TEORIA ECONÔMICA), CONSUMIDOR

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GOMES, Fabio Augusto Reis. Evaluating a consumption function with precautionary savings and habit formation under a general income process. The Quarterly Review of Economics and Finance, v. 76, p. 157-166, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.qref.2019.05.007. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Gomes, F. A. R. (2020). Evaluating a consumption function with precautionary savings and habit formation under a general income process. The Quarterly Review of Economics and Finance, 76, 157-166. doi:10.1016/j.qref.2019.05.007
    • NLM

      Gomes FAR. Evaluating a consumption function with precautionary savings and habit formation under a general income process [Internet]. The Quarterly Review of Economics and Finance. 2020 ; 76 157-166.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.qref.2019.05.007
    • Vancouver

      Gomes FAR. Evaluating a consumption function with precautionary savings and habit formation under a general income process [Internet]. The Quarterly Review of Economics and Finance. 2020 ; 76 157-166.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.qref.2019.05.007
  • Source: deSignis. Unidade: ECA

    Subjects: MODA, SEMIÓTICA, CONSUMO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREZ, Clotilde e POMPEU, Bruno. Moda mimética, desviante e criativa: em busca da secundidade perdida. deSignis, n. ene./ju 2020, p. 49-61, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.35659/designis.i32p49-61. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Perez, C., & Pompeu, B. (2020). Moda mimética, desviante e criativa: em busca da secundidade perdida. deSignis, ( ene./ju 2020), 49-61. doi:10.35659/designis.i32p49-61
    • NLM

      Perez C, Pompeu B. Moda mimética, desviante e criativa: em busca da secundidade perdida [Internet]. deSignis. 2020 ;( ene./ju 2020): 49-61.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.35659/designis.i32p49-61
    • Vancouver

      Perez C, Pompeu B. Moda mimética, desviante e criativa: em busca da secundidade perdida [Internet]. deSignis. 2020 ;( ene./ju 2020): 49-61.[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.35659/designis.i32p49-61
  • Source: eLife. Unidade: EERP

    Subjects: ASPERGILLUS, ETANOL, CONSUMO, IMUNOLOGIA, DOENÇAS INFECCIOSAS, INFLAMAÇÃO, MICROBIOLOGIA, NEUTRÓFILOS

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MALACCO, Nathalia Luisa Sousa de Oliveira et al. Chronic ethanol consumption compromises neutrophil function in acute pulmonary Aspergillus fumigatus infection. eLife, v. 9, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.7554/eLife.58855. Acesso em: 19 ago. 2024.
    • APA

      Malacco, N. L. S. de O., Souza, J. A. M., Martins, F. R. B., Rachid, M. A., Simplicio, J. A., Tirapelli, C. R., et al. (2020). Chronic ethanol consumption compromises neutrophil function in acute pulmonary Aspergillus fumigatus infection. eLife, 9. doi:10.7554/eLife.58855
    • NLM

      Malacco NLS de O, Souza JAM, Martins FRB, Rachid MA, Simplicio JA, Tirapelli CR, Sabino A de P, Queiroz-Junior CM, Goes GR, Vieira LQ, Souza DG, Pinho V, Teixeira MM, Soriani FM. Chronic ethanol consumption compromises neutrophil function in acute pulmonary Aspergillus fumigatus infection [Internet]. eLife. 2020 ; 9[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.7554/eLife.58855
    • Vancouver

      Malacco NLS de O, Souza JAM, Martins FRB, Rachid MA, Simplicio JA, Tirapelli CR, Sabino A de P, Queiroz-Junior CM, Goes GR, Vieira LQ, Souza DG, Pinho V, Teixeira MM, Soriani FM. Chronic ethanol consumption compromises neutrophil function in acute pulmonary Aspergillus fumigatus infection [Internet]. eLife. 2020 ; 9[citado 2024 ago. 19 ] Available from: https://doi.org/10.7554/eLife.58855

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024