Filtros : "IQ010" "2014" "CONHECIMENTO" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Problems of Education in the 21ST Century. Unidade: IQ

    Assuntos: CONHECIMENTO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TACOSHI, Marina Miyuki Akutagawa e FERNANDEZ, Carmen. Knowledge of assessment: an important component in the PCK of chemistry teachers. Problems of Education in the 21ST Century, v. 62, n. 4, p. 124-147, 2014Tradução . . Disponível em: http://oaji.net/articles/2015/457-1423570850.pdf. Acesso em: 14 out. 2024.
    • APA

      Tacoshi, M. M. A., & Fernandez, C. (2014). Knowledge of assessment: an important component in the PCK of chemistry teachers. Problems of Education in the 21ST Century, 62( 4), 124-147. Recuperado de http://oaji.net/articles/2015/457-1423570850.pdf
    • NLM

      Tacoshi MMA, Fernandez C. Knowledge of assessment: an important component in the PCK of chemistry teachers [Internet]. Problems of Education in the 21ST Century. 2014 ; 62( 4): 124-147.[citado 2024 out. 14 ] Available from: http://oaji.net/articles/2015/457-1423570850.pdf
    • Vancouver

      Tacoshi MMA, Fernandez C. Knowledge of assessment: an important component in the PCK of chemistry teachers [Internet]. Problems of Education in the 21ST Century. 2014 ; 62( 4): 124-147.[citado 2024 out. 14 ] Available from: http://oaji.net/articles/2015/457-1423570850.pdf
  • Fonte: Problems of Education in the 21st Century (PEC). Unidade: IQ

    Assuntos: CONHECIMENTO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERNANDEZ, Carmen. Knowledge base for teaching and pedagogical content knowledge (PCK): Some useful models and implication for teachers' training. Problems of Education in the 21st Century (PEC), v. 60, n. 60, p. 79-100, 2014Tradução . . Acesso em: 14 out. 2024.
    • APA

      Fernandez, C. (2014). Knowledge base for teaching and pedagogical content knowledge (PCK): Some useful models and implication for teachers' training. Problems of Education in the 21st Century (PEC), 60( 60), 79-100.
    • NLM

      Fernandez C. Knowledge base for teaching and pedagogical content knowledge (PCK): Some useful models and implication for teachers' training. Problems of Education in the 21st Century (PEC). 2014 ; 60( 60): 79-100.[citado 2024 out. 14 ]
    • Vancouver

      Fernandez C. Knowledge base for teaching and pedagogical content knowledge (PCK): Some useful models and implication for teachers' training. Problems of Education in the 21st Century (PEC). 2014 ; 60( 60): 79-100.[citado 2024 out. 14 ]
  • Fonte: Educación Química. Unidade: IQ

    Assuntos: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, CONHECIMENTO

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FREIRE, Leila Inês Follmann e FERNANDEZ, Carmen. Professores novatos de química e o desenvolvimento do PCK de oxidorredução: influências da formação inicial. Educación Química, v. 25, n. 3, p. 312-324, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/s0187-893x(14)70547-6. Acesso em: 14 out. 2024.
    • APA

      Freire, L. I. F., & Fernandez, C. (2014). Professores novatos de química e o desenvolvimento do PCK de oxidorredução: influências da formação inicial. Educación Química, 25( 3), 312-324. doi:10.1016/s0187-893x(14)70547-6
    • NLM

      Freire LIF, Fernandez C. Professores novatos de química e o desenvolvimento do PCK de oxidorredução: influências da formação inicial [Internet]. Educación Química. 2014 ; 25( 3): 312-324.[citado 2024 out. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1016/s0187-893x(14)70547-6
    • Vancouver

      Freire LIF, Fernandez C. Professores novatos de química e o desenvolvimento do PCK de oxidorredução: influências da formação inicial [Internet]. Educación Química. 2014 ; 25( 3): 312-324.[citado 2024 out. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1016/s0187-893x(14)70547-6

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024