Filtros : "FEEDBACK" Removido: "Tese (Doutorado)" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Nature Communications. Unidade: ESALQ

    Subjects: FOLHAS (PLANTAS), FLORESTAS, FEEDBACK, BIOMA, BIODIVERSIDADE, MUDANÇA CLIMÁTICA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ZOU, Yibiao et al. Positive feedbacks and alternative stable states in forest leaf types. Nature Communications, v. 15, p. 1-15, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1038/s41467-024-48676-5. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Zou, Y., Zohner, C. M., Brancalion, P. H. S., César, R. G., Merder, J., Berdugo, M., & Bialic-Murphy, L. (2024). Positive feedbacks and alternative stable states in forest leaf types. Nature Communications, 15, 1-15. doi:10.1038/s41467-024-48676-5
    • NLM

      Zou Y, Zohner CM, Brancalion PHS, César RG, Merder J, Berdugo M, Bialic-Murphy L. Positive feedbacks and alternative stable states in forest leaf types [Internet]. Nature Communications. 2024 ; 15 1-15.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1038/s41467-024-48676-5
    • Vancouver

      Zou Y, Zohner CM, Brancalion PHS, César RG, Merder J, Berdugo M, Bialic-Murphy L. Positive feedbacks and alternative stable states in forest leaf types [Internet]. Nature Communications. 2024 ; 15 1-15.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1038/s41467-024-48676-5
  • Source: Proceedings. Conference titles: IEEE Frontiers in Education Conference - FIE. Unidade: ICMC

    Subjects: METODOLOGIA E TÉCNICAS DE PROGRAMAÇÃO, ESTUDO DE CASO, FEEDBACK, ENSINO SUPERIOR

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CANDIOTTO, Lucas S et al. A lightweight web tool to support feedback in introductory programming practices in Brazilian undergraduate disciplines. Proceedings. Piscataway: IEEE. Disponível em: https://doi.org/10.1109/FIE58773.2023.10343349. Acesso em: 18 ago. 2024. , 2023
    • APA

      Candiotto, L. S., Assis, M. V. O., Schreiner, M. A., Fioravanti, M. L., Barbosa, E. F., & Marcolino, A. da S. (2023). A lightweight web tool to support feedback in introductory programming practices in Brazilian undergraduate disciplines. Proceedings. Piscataway: IEEE. doi:10.1109/FIE58773.2023.10343349
    • NLM

      Candiotto LS, Assis MVO, Schreiner MA, Fioravanti ML, Barbosa EF, Marcolino A da S. A lightweight web tool to support feedback in introductory programming practices in Brazilian undergraduate disciplines [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE58773.2023.10343349
    • Vancouver

      Candiotto LS, Assis MVO, Schreiner MA, Fioravanti ML, Barbosa EF, Marcolino A da S. A lightweight web tool to support feedback in introductory programming practices in Brazilian undergraduate disciplines [Internet]. Proceedings. 2023 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1109/FIE58773.2023.10343349
  • Source: Journal of the experimental analysis of behavior. Unidades: IP, FM

    Subjects: FEEDBACK, ARTIGOS DE PERIÓDICOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVEIRA, Paulo Sergio Panse et al. Modeling VI and VDRL feedback functions: Searching normative rules through computational simulation. Journal of the experimental analysis of behavior, v. 119, n. 2, p. 324-336, 2023Tradução . . Disponível em: https://observatorio.fm.usp.br/handle/OPI/53083. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Silveira, P. S. P., Siqueira, J. de O., Bernardy, J. L., Santiago, J. B., Meneses, T. C., Portela, B. S., & Benvenuti, M. F. L. (2023). Modeling VI and VDRL feedback functions: Searching normative rules through computational simulation. Journal of the experimental analysis of behavior, 119( 2), 324-336. doi:10.1002/jeab.826
    • NLM

      Silveira PSP, Siqueira J de O, Bernardy JL, Santiago JB, Meneses TC, Portela BS, Benvenuti MFL. Modeling VI and VDRL feedback functions: Searching normative rules through computational simulation [Internet]. Journal of the experimental analysis of behavior. 2023 ; 119( 2): 324-336.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://observatorio.fm.usp.br/handle/OPI/53083
    • Vancouver

      Silveira PSP, Siqueira J de O, Bernardy JL, Santiago JB, Meneses TC, Portela BS, Benvenuti MFL. Modeling VI and VDRL feedback functions: Searching normative rules through computational simulation [Internet]. Journal of the experimental analysis of behavior. 2023 ; 119( 2): 324-336.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://observatorio.fm.usp.br/handle/OPI/53083
  • Source: BMC Health Services Research. Unidade: EP

    Subjects: QUALIDADE DOS CUIDADOS DE SAÚDE, PACIENTES, FEEDBACK

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SAUT, Ana Maria et al. How did healthcare professionals define patient engagement in quality management?: a survey study. BMC Health Services Research, v. 23, n. 1, p. 13 on-line, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1186/s12913-023-09098-z. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Saut, A. M., Ho, L. L., Berger, S., & Berssaneti, F. T. (2023). How did healthcare professionals define patient engagement in quality management?: a survey study. BMC Health Services Research, 23( 1), 13 on-line. doi:10.1186/s12913-023-09098-z
    • NLM

      Saut AM, Ho LL, Berger S, Berssaneti FT. How did healthcare professionals define patient engagement in quality management?: a survey study [Internet]. BMC Health Services Research. 2023 ; 23( 1): 13 on-line.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s12913-023-09098-z
    • Vancouver

      Saut AM, Ho LL, Berger S, Berssaneti FT. How did healthcare professionals define patient engagement in quality management?: a survey study [Internet]. BMC Health Services Research. 2023 ; 23( 1): 13 on-line.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1186/s12913-023-09098-z
  • Source: Anais. Conference titles: Congresso Brasileiro de Informática na Educação - CBIE. Unidade: ICMC

    Subjects: SISTEMAS TUTORES INTELIGENTES, FEEDBACK, INTELIGÊNCIA COLETIVA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TENÓRIO, Thyago et al. Empowering instructors with collective intelligence: learning problem-solving paths to facilitate feedback generation. 2023, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2023. Disponível em: https://doi.org/10.5753/sbie.2023.234550. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Tenório, T., Rodrigues, L. A. L., Isotani, S., & Pinto, I. I. B. S. (2023). Empowering instructors with collective intelligence: learning problem-solving paths to facilitate feedback generation. In Anais. Porto Alegre: SBC. doi:10.5753/sbie.2023.234550
    • NLM

      Tenório T, Rodrigues LAL, Isotani S, Pinto IIBS. Empowering instructors with collective intelligence: learning problem-solving paths to facilitate feedback generation [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbie.2023.234550
    • Vancouver

      Tenório T, Rodrigues LAL, Isotani S, Pinto IIBS. Empowering instructors with collective intelligence: learning problem-solving paths to facilitate feedback generation [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.5753/sbie.2023.234550
  • Source: Proceedings. Conference titles: Brazilian Symposium on Software Quality - SBQS. Unidade: ICMC

    Subjects: INTERNET DAS COISAS, ENGENHARIA DE REQUISITOS, FEEDBACK

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Sabrina Rocha de et al. Design for IoT: an experimental study to understand how design thinking can help in the elicitation of requirements for IoT systems. 2022, Anais.. New York: ACM, 2022. Disponível em: https://doi.org/10.1145/3571473.3571483. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Souza, S. R. de, Meireles, M. A. C., Duarte, J. C., Maldonado, J. C., & Conte, T. U. (2022). Design for IoT: an experimental study to understand how design thinking can help in the elicitation of requirements for IoT systems. In Proceedings. New York: ACM. doi:10.1145/3571473.3571483
    • NLM

      Souza SR de, Meireles MAC, Duarte JC, Maldonado JC, Conte TU. Design for IoT: an experimental study to understand how design thinking can help in the elicitation of requirements for IoT systems [Internet]. Proceedings. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3571473.3571483
    • Vancouver

      Souza SR de, Meireles MAC, Duarte JC, Maldonado JC, Conte TU. Design for IoT: an experimental study to understand how design thinking can help in the elicitation of requirements for IoT systems [Internet]. Proceedings. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1145/3571473.3571483
  • Unidade: FFLCH

    Subjects: PUBLICAÇÕES ACADÊMICAS, ORIENTAÇÃO À PESQUISA, LETRAMENTO, FEEDBACK

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JUNAID, Oluwatosin Mariam. Publishing research articles in the international context: supervisors as literacy brokers. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8147/tde-05082022-175101/. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Junaid, O. M. (2022). Publishing research articles in the international context: supervisors as literacy brokers (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8147/tde-05082022-175101/
    • NLM

      Junaid OM. Publishing research articles in the international context: supervisors as literacy brokers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8147/tde-05082022-175101/
    • Vancouver

      Junaid OM. Publishing research articles in the international context: supervisors as literacy brokers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/8/8147/tde-05082022-175101/
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, FEEDBACK

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FORTES, Raísa Correa e MARINHO, Bernadete de Lourdes. Educação a distância: perspectivas docentes sobre o feedback. 2021, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2021. Disponível em: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2317.pdf? Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Fortes, R. C., & Marinho, B. de L. (2021). Educação a distância: perspectivas docentes sobre o feedback. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2317.pdf?
    • NLM

      Fortes RC, Marinho B de L. Educação a distância: perspectivas docentes sobre o feedback [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2317.pdf?
    • Vancouver

      Fortes RC, Marinho B de L. Educação a distância: perspectivas docentes sobre o feedback [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/2317.pdf?
  • Source: Anais. Conference titles: Encontro da Associação Nacional de Pós-Graduação e Pesquisa em Administração - ENANPAD. Unidade: FEA

    Subjects: AVALIAÇÃO DA APRENDIZAGEM, EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, ENSINO SUPERIOR, FEEDBACK

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FORTES, Raísa Correa e GRANDOLPHO, Bernadete de Lourdes Marinho. Relação entre os principais benefícios do feedback e suas práticas na EAD. 2021, Anais.. Maringá: ANPAD, 2021. Disponível em: http://anpad.com.br/uploads/articles/114/approved/7b5b23f4aadf9513306bcd59afb6e4c9.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Fortes, R. C., & Grandolpho, B. de L. M. (2021). Relação entre os principais benefícios do feedback e suas práticas na EAD. In Anais. Maringá: ANPAD. Recuperado de http://anpad.com.br/uploads/articles/114/approved/7b5b23f4aadf9513306bcd59afb6e4c9.pdf
    • NLM

      Fortes RC, Grandolpho B de LM. Relação entre os principais benefícios do feedback e suas práticas na EAD [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://anpad.com.br/uploads/articles/114/approved/7b5b23f4aadf9513306bcd59afb6e4c9.pdf
    • Vancouver

      Fortes RC, Grandolpho B de LM. Relação entre os principais benefícios do feedback e suas práticas na EAD [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://anpad.com.br/uploads/articles/114/approved/7b5b23f4aadf9513306bcd59afb6e4c9.pdf
  • Source: Frontiers in Psychology. Unidade: IP

    Subjects: COMPORTAMENTO SOCIAL ANIMAL, AMBIENTES SOCIAIS, INTERAÇÃO SOCIAL (COMPORTAMENTO SOCIAL), FEEDBACK

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LIHOREAU, Mathieu et al. Context-dependent plasticity in social species: feedback loops between individual and social environment [Editorial]. Frontiers in Psychology. Lausanne: Instituto de Psicologia, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.645191. Acesso em: 18 ago. 2024. , 2021
    • APA

      Lihoreau, M., Kaiser, S., Resende, B. D. de, Rodel, H. G., & Châline, N. G. (2021). Context-dependent plasticity in social species: feedback loops between individual and social environment [Editorial]. Frontiers in Psychology. Lausanne: Instituto de Psicologia, Universidade de São Paulo. doi:10.3389/fpsyg.2021.645191
    • NLM

      Lihoreau M, Kaiser S, Resende BD de, Rodel HG, Châline NG. Context-dependent plasticity in social species: feedback loops between individual and social environment [Editorial] [Internet]. Frontiers in Psychology. 2021 ; fe 2021 1-3.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.645191
    • Vancouver

      Lihoreau M, Kaiser S, Resende BD de, Rodel HG, Châline NG. Context-dependent plasticity in social species: feedback loops between individual and social environment [Editorial] [Internet]. Frontiers in Psychology. 2021 ; fe 2021 1-3.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.645191
  • Source: Psychology of Sport and Exercise. Unidade: EEFE

    Subjects: HABILIDADES MOTORAS, MOTIVAÇÃO, APRENDIZAGEM MOTORA, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DREWS, Ricardo et al. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, v. 55, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Drews, R., Pacheco, M. M., Bastos Flavio Henrique,, & Tani, G. (2021). Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, 55. doi:10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • NLM

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • Vancouver

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950
  • Source: Femina. Unidade: FMRP

    Subjects: MEDICINA, RESIDÊNCIA MÉDICA, FEEDBACK, PRÁTICA CLÍNICA, COMPETÊNCIA PROFISSIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROCHA, Sheyla Ribeiro et al. Feedback: técnicas e importância na residência em GO. Femina, v. 48, n. 3, p. 160-164, 2020Tradução . . Disponível em: file:///C:/Users/casa/Desktop/GINECOLOGIA-FMRP/42%20Femina%202020%2048(3)%20[160-164]%20Feedback%20T%C3%A9cnicas%20e%20import%C3%A2ncia.pdf. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Rocha, S. R., Coelho, R. A., Romão, G. S., & Sá, M. F. S. de. (2020). Feedback: técnicas e importância na residência em GO. Femina, 48( 3), 160-164. Recuperado de file:///C:/Users/casa/Desktop/GINECOLOGIA-FMRP/42%20Femina%202020%2048(3)%20[160-164]%20Feedback%20T%C3%A9cnicas%20e%20import%C3%A2ncia.pdf
    • NLM

      Rocha SR, Coelho RA, Romão GS, Sá MFS de. Feedback: técnicas e importância na residência em GO [Internet]. Femina. 2020 ; 48( 3): 160-164.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: file:///C:/Users/casa/Desktop/GINECOLOGIA-FMRP/42%20Femina%202020%2048(3)%20[160-164]%20Feedback%20T%C3%A9cnicas%20e%20import%C3%A2ncia.pdf
    • Vancouver

      Rocha SR, Coelho RA, Romão GS, Sá MFS de. Feedback: técnicas e importância na residência em GO [Internet]. Femina. 2020 ; 48( 3): 160-164.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: file:///C:/Users/casa/Desktop/GINECOLOGIA-FMRP/42%20Femina%202020%2048(3)%20[160-164]%20Feedback%20T%C3%A9cnicas%20e%20import%C3%A2ncia.pdf
  • Source: BMJ Open. Unidade: EP

    Subjects: HOSPITAIS, SATISFAÇÃO DO PACIENTE, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERGER, Simone e SAUT, Ana Maria e BERSSANETI, Fernando Tobal. Using patient feedback to drive quality improvement in hospitals: a qualitative study. BMJ Open, v. 10, n. 10, p. 8 on-line, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1136/bmjopen-2020-037641. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Berger, S., Saut, A. M., & Berssaneti, F. T. (2020). Using patient feedback to drive quality improvement in hospitals: a qualitative study. BMJ Open, 10( 10), 8 on-line. doi:10.1136/bmjopen-2020-037641
    • NLM

      Berger S, Saut AM, Berssaneti FT. Using patient feedback to drive quality improvement in hospitals: a qualitative study [Internet]. BMJ Open. 2020 ; 10( 10): 8 on-line.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1136/bmjopen-2020-037641
    • Vancouver

      Berger S, Saut AM, Berssaneti FT. Using patient feedback to drive quality improvement in hospitals: a qualitative study [Internet]. BMJ Open. 2020 ; 10( 10): 8 on-line.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1136/bmjopen-2020-037641
  • Source: Journal of Aging and Physical Activity. Unidade: EEFE

    Subjects: ENVELHECIMENTO, IDOSOS, LIVRE ARBÍTRIO, ATIVIDADE FÍSICA, APRENDIZAGEM MOTORA, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NUNES, Marcelo Eduardo de Souza et al. No improvement on the learning of golf putting by older persons with self-controlled knowledge of performance. Journal of Aging and Physical Activity, v. 27, n. 3, p. 300-308, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1123/japa.2018-0053. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Nunes, M. E. de S., Correa, U. C., Souza, M. G. T. X. de, Basso, L., Coelho, D. B., & Santos, S. (2019). No improvement on the learning of golf putting by older persons with self-controlled knowledge of performance. Journal of Aging and Physical Activity, 27( 3), 300-308. doi:10.1123/japa.2018-0053
    • NLM

      Nunes ME de S, Correa UC, Souza MGTX de, Basso L, Coelho DB, Santos S. No improvement on the learning of golf putting by older persons with self-controlled knowledge of performance [Internet]. Journal of Aging and Physical Activity. 2019 ; 27( 3): 300-308.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1123/japa.2018-0053
    • Vancouver

      Nunes ME de S, Correa UC, Souza MGTX de, Basso L, Coelho DB, Santos S. No improvement on the learning of golf putting by older persons with self-controlled knowledge of performance [Internet]. Journal of Aging and Physical Activity. 2019 ; 27( 3): 300-308.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1123/japa.2018-0053
  • Source: Motriz: Revista de Educação Física. Unidade: EEFE

    Subjects: ACIDENTE VASCULAR CEREBRAL, CONTROLE MOTOR, APRENDIZAGEM MOTORA, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOARES, Marcos Antonio Arlindo et al. Effects of extrinsic feedback on the motor learning after stroke. Motriz: Revista de Educação Física, v. 25, n. 1, p. 8 , 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/s1980-6574201900010013. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Soares, M. A. A., Bonuzzi, G. M. G., Coelho, D. B., & Torriani-Pasin, C. (2019). Effects of extrinsic feedback on the motor learning after stroke. Motriz: Revista de Educação Física, 25( 1), 8 . doi:10.1590/s1980-6574201900010013
    • NLM

      Soares MAA, Bonuzzi GMG, Coelho DB, Torriani-Pasin C. Effects of extrinsic feedback on the motor learning after stroke [Internet]. Motriz: Revista de Educação Física. 2019 ; 25( 1): 8 .[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s1980-6574201900010013
    • Vancouver

      Soares MAA, Bonuzzi GMG, Coelho DB, Torriani-Pasin C. Effects of extrinsic feedback on the motor learning after stroke [Internet]. Motriz: Revista de Educação Física. 2019 ; 25( 1): 8 .[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s1980-6574201900010013
  • Source: Clinics. Unidades: HU, FM

    Subjects: COMPETÊNCIA CLÍNICA, AVALIAÇÃO DE PROGRAMAS EDUCACIONAIS, FEEDBACK, AVALIAÇÃO DA EDUCAÇÃO, GRADUAÇÃO

    PrivadoAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RODRIGUES, Marcelo Arlindo Vasconcelos et al. "Shadow" OSCE examiner: a cross-sectional study comparing the "shadow" examiner with the original OSCE examiner format. Clinics, v. no 2019, p. e1502, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.6061/clinics/2019/e1502. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Rodrigues, M. A. V., Olmos, R. D., Kira, C. M., Lotufo, P. A., Santos, I. de S., & Tibério, I. de F. L. C. (2019). "Shadow" OSCE examiner: a cross-sectional study comparing the "shadow" examiner with the original OSCE examiner format. Clinics, no 2019, e1502. doi:10.6061/clinics/2019/e1502
    • NLM

      Rodrigues MAV, Olmos RD, Kira CM, Lotufo PA, Santos I de S, Tibério I de FLC. "Shadow" OSCE examiner: a cross-sectional study comparing the "shadow" examiner with the original OSCE examiner format [Internet]. Clinics. 2019 ; no 2019 e1502.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.6061/clinics/2019/e1502
    • Vancouver

      Rodrigues MAV, Olmos RD, Kira CM, Lotufo PA, Santos I de S, Tibério I de FLC. "Shadow" OSCE examiner: a cross-sectional study comparing the "shadow" examiner with the original OSCE examiner format [Internet]. Clinics. 2019 ; no 2019 e1502.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.6061/clinics/2019/e1502
  • Source: Revista Brasileira de Gestão de Negócios. Unidade: FEA

    Subjects: TOMADA DE DECISÃO (ADMINISTRAÇÃO EXECUTIVA), FEEDBACK, DESEMPENHO NO TRABALHO, GRATIFICAÇÃO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AGUIAR, Andson Braga de e OYADOMARI, José Carlos Tiomatsu e ZARO, Cláudio Soerger. Escolhas intertemporais: o papel da frequência de feedback e momento de remuneração. Revista Brasileira de Gestão de Negócios, v. 21, n. abr./ju 2019, p. 274-290, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.7819/rbgn.v21i2.3974. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Aguiar, A. B. de, Oyadomari, J. C. T., & Zaro, C. S. (2019). Escolhas intertemporais: o papel da frequência de feedback e momento de remuneração. Revista Brasileira de Gestão de Negócios, 21( abr./ju 2019), 274-290. doi:10.7819/rbgn.v21i2.3974
    • NLM

      Aguiar AB de, Oyadomari JCT, Zaro CS. Escolhas intertemporais: o papel da frequência de feedback e momento de remuneração [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios. 2019 ; 21( abr./ju 2019): 274-290.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.7819/rbgn.v21i2.3974
    • Vancouver

      Aguiar AB de, Oyadomari JCT, Zaro CS. Escolhas intertemporais: o papel da frequência de feedback e momento de remuneração [Internet]. Revista Brasileira de Gestão de Negócios. 2019 ; 21( abr./ju 2019): 274-290.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.7819/rbgn.v21i2.3974
  • Source: Technological Forecasting & Social Change. Unidade: FEA

    Subjects: INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS, TÉCNICA DELPHI, FEEDBACK

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAWAMOTO, Carlos Tadao et al. Can we make use of perception of questions easiness in delphi-like-studies ?: some results from an experiment with an alternative feedback. Technological Forecasting & Social Change, v. 140, p. 296-305, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2018.12.020. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Kawamoto, C. T., Wright, J. T. C., Spers, R. G., & Carvalho, D. E. de. (2019). Can we make use of perception of questions easiness in delphi-like-studies ?: some results from an experiment with an alternative feedback. Technological Forecasting & Social Change, 140, 296-305. doi:10.1016/j.techfore.2018.12.020
    • NLM

      Kawamoto CT, Wright JTC, Spers RG, Carvalho DE de. Can we make use of perception of questions easiness in delphi-like-studies ?: some results from an experiment with an alternative feedback [Internet]. Technological Forecasting & Social Change. 2019 ; 140 296-305.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2018.12.020
    • Vancouver

      Kawamoto CT, Wright JTC, Spers RG, Carvalho DE de. Can we make use of perception of questions easiness in delphi-like-studies ?: some results from an experiment with an alternative feedback [Internet]. Technological Forecasting & Social Change. 2019 ; 140 296-305.[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.techfore.2018.12.020
  • Source: Resumos. Conference titles: Simpósio Internacional de Iniciação Científica e Tecnológica da Universidade de São Paulo - SIICUSP. Unidade: IP

    Subjects: ANÁLISE DO COMPORTAMENTO, FEEDBACK

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MENESES, Thiago Cersosimo e BENVENUTI, Marcelo Frota Lobato. Funções de feedback e esquemas de reforçamento: interfaces entre análises molares e moleculares. 2019, Anais.. São Paulo: Pró-Reitoria de Pesquisa. Universidade de São Paulo, 2019. Disponível em: https://uspdigital.usp.br/siicusp/siicPublicacao.jsp?codmnu=7210. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Meneses, T. C., & Benvenuti, M. F. L. (2019). Funções de feedback e esquemas de reforçamento: interfaces entre análises molares e moleculares. In Resumos. São Paulo: Pró-Reitoria de Pesquisa. Universidade de São Paulo. Recuperado de https://uspdigital.usp.br/siicusp/siicPublicacao.jsp?codmnu=7210
    • NLM

      Meneses TC, Benvenuti MFL. Funções de feedback e esquemas de reforçamento: interfaces entre análises molares e moleculares [Internet]. Resumos. 2019 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://uspdigital.usp.br/siicusp/siicPublicacao.jsp?codmnu=7210
    • Vancouver

      Meneses TC, Benvenuti MFL. Funções de feedback e esquemas de reforçamento: interfaces entre análises molares e moleculares [Internet]. Resumos. 2019 ;[citado 2024 ago. 18 ] Available from: https://uspdigital.usp.br/siicusp/siicPublicacao.jsp?codmnu=7210
  • Source: Vírus. Unidade: IAU

    Subjects: CINEMA, CIBERNÉTICA, ANTROPOLOGIA VISUAL, FEEDBACK

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEIXEIRA, Pedro e TRAMONTANO, Marcelo Cláudio. Cinema, cibernética e uma nova relação de observação. Vírus, v. 2019, n. 19, 2019Tradução . . Disponível em: http://www.nomads.usp.br/virus/virus18/?sec=6&item=1&lang=pt. Acesso em: 18 ago. 2024.
    • APA

      Teixeira, P., & Tramontano, M. C. (2019). Cinema, cibernética e uma nova relação de observação. Vírus, 2019( 19). Recuperado de http://www.nomads.usp.br/virus/virus18/?sec=6&item=1&lang=pt
    • NLM

      Teixeira P, Tramontano MC. Cinema, cibernética e uma nova relação de observação [Internet]. Vírus. 2019 ; 2019( 19):[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://www.nomads.usp.br/virus/virus18/?sec=6&item=1&lang=pt
    • Vancouver

      Teixeira P, Tramontano MC. Cinema, cibernética e uma nova relação de observação [Internet]. Vírus. 2019 ; 2019( 19):[citado 2024 ago. 18 ] Available from: http://www.nomads.usp.br/virus/virus18/?sec=6&item=1&lang=pt

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024