Filtros : "Inglaterra" "FE" Removidos: "Ensino de Ciências e Matemática" "Indexado no: Medline" "EERP" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Security, Ethnography and Discourse. Unidade: FE

    Subjects: CONFLITOS INTERNACIONAIS, SEGURANÇA HUMANA, EDUCAÇÃO, SILÊNCIO, LINGUAGEM, CROÁCIA, BÓSNIA-HERZEGÓVINA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SUMMA, Renata de Figueiredo e PUH, Milan. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. Security, Ethnography and Discourse. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003080909. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Summa, R. de F., & Puh, M. (2022). Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region. In Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge. doi:10.4324/9781003080909
    • NLM

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
    • Vancouver

      Summa R de F, Puh M. Silence as practices of (in)security in post-Yugoslav region [Internet]. In: Security, Ethnography and Discourse. London: Routledge; 2022. [citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003080909
  • Source: History of Education. Unidade: FE

    Subjects: HISTÓRIA DA EDUCAÇÃO, JESUÍTAS, MISSÕES RELIGIOSAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BOTO, Carlota. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923. Acesso em: 17 nov. 2024. , 2022
    • APA

      Boto, C. (2022). Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha]. History of Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/0046760X.2022.2044923
    • NLM

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
    • Vancouver

      Boto C. Os Jesuítas - a escrita de si no corpo historiado dos índios: reflexões sobre o papel da sua ação missionária na experimentação de uma pedagogia moderna - um ensaio de crítica histórica [Resenha] [Internet]. History of Education. 2022 ;[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0046760X.2022.2044923
  • Source: Environmental Science and Policy. Unidades: FE, IO

    Subjects: GERENCIAMENTO COSTEIRO, CONFERÊNCIA INTERNACIONAL, MEIO AMBIENTE, BIODIVERSIDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      XAVIER, Luciana Yokoyama e JACOBI, Pedro Roberto e TURRA, Alexander. Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, v. 101, p. 7-15, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Xavier, L. Y., Jacobi, P. R., & Turra, A. (2019). Local Agenda 21: planning for the future, changing today. Environmental Science and Policy, 101, 7-15. doi:10.1016/j.envsci.2019.07.006
    • NLM

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
    • Vancouver

      Xavier LY, Jacobi PR, Turra A. Local Agenda 21: planning for the future, changing today [Internet]. Environmental Science and Policy. 2019 ; 101 7-15.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.envsci.2019.07.006
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assunto: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 17 nov. 2024. , 2013
    • APA

      Journal of Biological Education. (2013). Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Subjects: CIÊNCIA (ENSINO), MÉTODOS DE ENSINO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e CARAVITA, Silvia. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 17 nov. 2024. , 2012
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & Caravita, S. (2012). School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Bizzo NMV, Caravita S. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. 2012 ; 46( 1): 1-3.[citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Bizzo NMV, Caravita S. School textbooks and updated sound science: narrowing the gap between classrooms and cutting edge science. Journal of Biological Education. 2012 ; 46( 1): 1-3.[citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Subjects: CONHECIMENTO, LEITURA, CIÊNCIA, GÊNEROS TEXTUAIS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NIGRO, Rogerio Gonçalves e TRIVELATO, Sílvia Luzia Frateschi. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts. International Journal of Science Education, v. no 2012., n. 16, p. 2529-2564, 2012Tradução . . Disponível em: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Nigro, R. G., & Trivelato, S. L. F. (2012). Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts. International Journal of Science Education, no 2012.( 16), 2529-2564. Recuperado de http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
    • NLM

      Nigro RG, Trivelato SLF. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts [Internet]. International Journal of Science Education. 2012 ; no 2012.( 16): 2529-2564.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
    • Vancouver

      Nigro RG, Trivelato SLF. Knowledge, its application, and attitudes associated with the reading of diverse genres of Science texts [Internet]. International Journal of Science Education. 2012 ; no 2012.( 16): 2529-2564.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2012.711916
  • Source: Jornal of Biological Education.. Unidade: FE

    Subjects: DARWINISMO, BIOLOGIA (HISTÓRIA), HISTÓRIA DA CIÊNCIA, EVOLUÇÃO HUMANA, GENÉTICA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e EL-HANI, Charbel Niño. Darwin and Mendel: evolution and genetics. Jornal of Biological Education., v. 43, n. 3, p. 108-114, 2009Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & El-Hani, C. N. (2009). Darwin and Mendel: evolution and genetics. Jornal of Biological Education., 43( 3), 108-114. doi:10.1080/00219266.2009.9656164
    • NLM

      Bizzo NMV, El-Hani CN. Darwin and Mendel: evolution and genetics [Internet]. Jornal of Biological Education. 2009 ; 43( 3): 108-114.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164
    • Vancouver

      Bizzo NMV, El-Hani CN. Darwin and Mendel: evolution and genetics [Internet]. Jornal of Biological Education. 2009 ; 43( 3): 108-114.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2009.9656164
  • Source: Early childhood education: an international encyclopedia. Unidade: FE

    Subjects: INFÂNCIA (ASPECTOS SOCIOECONÔMICOS), MULHERES (ASPECTOS SOCIOECONÔMICOS)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HADDAD, Lenira e NASCIMENTO, Maria Letícia Barros Pedroso. The ecology of childhood. Early childhood education: an international encyclopedia. Tradução . Londres: Praeger, 2007. . . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Haddad, L., & Nascimento, M. L. B. P. (2007). The ecology of childhood. In Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger.
    • NLM

      Haddad L, Nascimento MLBP. The ecology of childhood. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Haddad L, Nascimento MLBP. The ecology of childhood. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Early childhood education: an international encyclopedia.. Unidade: FE

    Subjects: BRINQUEDOS, EDUCAÇÃO INFANTIL, ENSINO E APRENDIZAGEM, EDUCAÇÃO ESPECIAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morhida. Play as a societal value. Early childhood education: an international encyclopedia. Tradução . Londres: Praeger, 2007. . . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Kishimoto, T. M. (2007). Play as a societal value. In Early childhood education: an international encyclopedia.. Londres: Praeger.
    • NLM

      Kishimoto TM. Play as a societal value. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Kishimoto TM. Play as a societal value. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Early childhood education: an international encyclopedia. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO INCLUSIVA, EDUCAÇÃO INFANTIL, ENSINO E APRENDIZAGEM, EDUCAÇÃO ESPECIAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VIANNA, Cláudia Pereira e UNBEHAUM, Sandra. Gender and equity: a brazilian perspective. Early childhood education: an international encyclopedia. Tradução . Londres: Praeger, 2007. . . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Vianna, C. P., & Unbehaum, S. (2007). Gender and equity: a brazilian perspective. In Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger.
    • NLM

      Vianna CP, Unbehaum S. Gender and equity: a brazilian perspective. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Vianna CP, Unbehaum S. Gender and equity: a brazilian perspective. In: Early childhood education: an international encyclopedia. Londres: Praeger; 2007. [citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assunto: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 17 nov. 2024. , 2006
    • APA

      Journal of Biological Education. (2006). Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 4):[citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 4):[citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Subjects: DARWINISMO, TEMPO GEOLÓGICO, EVOLUÇÃO (TEORIA)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo e BIZZO, Luis Eduardo Maestrelli. Charles Darwin in the Andes. Journal of Biological Education, v. 40, n. 2, p. 68-73, 2006Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Bizzo, N. M. V., & Bizzo, L. E. M. (2006). Charles Darwin in the Andes. Journal of Biological Education, 40( 2), 68-73. doi:10.1080/00219266.2006.9656016
    • NLM

      Bizzo NMV, Bizzo LEM. Charles Darwin in the Andes [Internet]. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 2): 68-73.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016
    • Vancouver

      Bizzo NMV, Bizzo LEM. Charles Darwin in the Andes [Internet]. Journal of Biological Education. 2006 ; 40( 2): 68-73.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/00219266.2006.9656016
  • Source: The sustainable city IV. Unidades: FSP, FE

    Subjects: GESTÃO AMBIENTAL, COOPERAÇÃO, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, IMPACTOS AMBIENTAIS, PLATAFORMA POLÍTICA, RESÍDUOS SÓLIDOS (USO)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RIBEIRO, Helena et al. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. The sustainable city IV. Tradução . Southampton: WITpress, 2006. . . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Ribeiro, H., Besen, G. R., Günther, W. M. R., Jacobi, P. R., & Demajorovic, J. (2006). Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In The sustainable city IV. Southampton: WITpress.
    • NLM

      Ribeiro H, Besen GR, Günther WMR, Jacobi PR, Demajorovic J. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In: The sustainable city IV. Southampton: WITpress; 2006. [citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Ribeiro H, Besen GR, Günther WMR, Jacobi PR, Demajorovic J. Recycling programs in partnership with scavenger associations as a sustainability factor in Metropolitan São Paulo, Brazil. In: The sustainable city IV. Southampton: WITpress; 2006. [citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Higher Education Policy. Unidade: FE

    Subjects: DIVERSIDADE CULTURAL, MARGINALIDADE SOCIAL, ENSINO MÉDIO, ENSINO SUPERIOR, EDUCAÇÃO INDÍGENA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, v. 18, n. 4, p. 375-395, 2005Tradução . . Disponível em: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2005). Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system. Higher Education Policy, 18( 4), 375-395. Recuperado de http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • NLM

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
    • Vancouver

      Fischmann R. Historical and legal remarks on cultural diversity and higher education in Brazil in the context of the school system [Internet]. Higher Education Policy. 2005 ; 18( 4): 375-395.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: http://www.palgrave-journals.com/hep/journal/v18/n4/abs/8300094a.html
  • Source: Environment & Urbanization. Unidade: FE

    Subjects: URBANIZAÇÃO, MEIO AMBIENTE URBANO, DEGRADAÇÃO AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo. Environment & Urbanization, v. 16, n. 2, p. 199-211, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1630/0956247042310070. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R. (2004). The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo. Environment & Urbanization, 16( 2), 199-211. doi:10.1630/0956247042310070
    • NLM

      Jacobi PR. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo [Internet]. Environment & Urbanization. 2004 ; 16( 2): 199-211.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1630/0956247042310070
    • Vancouver

      Jacobi PR. The challenges of multi-stakeholder management in the watersheds of São Paulo [Internet]. Environment & Urbanization. 2004 ; 16( 2): 199-211.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1630/0956247042310070
  • Source: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Subjects: QUÍMICA (ESTUDO E ENSINO), INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, COMPUTADOR NO ENSINO, INTERNET (EDUCAÇÃO)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GIORDAN, Marcelo. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning. International Journal of Science Education, v. 26, n. 15, p. 1875-1894, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Giordan, M. (2004). Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning. International Journal of Science Education, 26( 15), 1875-1894. doi:10.1080/09500693.2004.10065602
    • NLM

      Giordan M. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; 26( 15): 1875-1894.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602
    • Vancouver

      Giordan M. Tutoring through the internet: how students and teachers interact to construct meaning [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; 26( 15): 1875-1894.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/09500693.2004.10065602
  • Source: International Journal of Science Education. Unidade: FE

    Subjects: PRÁTICA DE ENSINO, FÍSICA (ESTUDO E ENSINO), INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, ENSINO FUNDAMENTAL, ENSINO E APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. Building up explanations in physics teaching. International Journal of Science Education, v. fe 2004, n. 2, p. 225-237, 2004Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Carvalho, A. M. P. de. (2004). Building up explanations in physics teaching. International Journal of Science Education, fe 2004( 2), 225-237. doi:10.1080/0950069032000052072
    • NLM

      Carvalho AMP de. Building up explanations in physics teaching [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; fe 2004( 2): 225-237.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072
    • Vancouver

      Carvalho AMP de. Building up explanations in physics teaching [Internet]. International Journal of Science Education. 2004 ; fe 2004( 2): 225-237.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0950069032000052072
  • Source: Climateric. Unidades: HU, FM, FE

    Subjects: TROMBOEMBOLISMO, TERAPIA DE REPOSIÇÃO DE ESTRÓGENOS, CLIMATÉRIO (EFEITOS DE DROGAS), MENOPAUSA (EFEITOS DE DROGAS)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARGARIDO, P. F. R. et al. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism. Climateric, v. 5, p. 87-89, 2002Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89. Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Margarido, P. F. R., D'Amico, E., Bagnoli, V. R., Fonseca, Â. M. da, Halbe, H. W., & Pinotti, J. A. (2002). Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism. Climateric, 5, 87-89. doi:10.1080/cmt.5.1.87.89
    • NLM

      Margarido PFR, D'Amico E, Bagnoli VR, Fonseca ÂM da, Halbe HW, Pinotti JA. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism [Internet]. Climateric. 2002 ; 5 87-89.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89
    • Vancouver

      Margarido PFR, D'Amico E, Bagnoli VR, Fonseca ÂM da, Halbe HW, Pinotti JA. Thrombophilic profile of climacteric and menopausal women with venous thromboembolism [Internet]. Climateric. 2002 ; 5 87-89.[citado 2024 nov. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1080/cmt.5.1.87.89
  • Source: Toys, games and media : abstracts. Conference titles: International Toy Research Association World Congress. Unidade: FE

    Subjects: BRINQUEDOS, EDUCAÇÃO INFANTIL, HOSPITAIS INFANTIS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morchida e MIURA, Sheila Regina e HABE, Melissa Miuyki. Toys: a proposal to humanize the hospital. 2002, Anais.. London: Institute of Education. University of London, 2002. . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Kishimoto, T. M., Miura, S. R., & Habe, M. M. (2002). Toys: a proposal to humanize the hospital. In Toys, games and media : abstracts. London: Institute of Education. University of London.
    • NLM

      Kishimoto TM, Miura SR, Habe MM. Toys: a proposal to humanize the hospital. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Kishimoto TM, Miura SR, Habe MM. Toys: a proposal to humanize the hospital. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 nov. 17 ]
  • Source: Toys, games and media : abstracts. Conference titles: International Toy Research Association World Congress. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO INFANTIL, BRINQUEDOS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HARTMANN, Waltraut et al. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. 2002, Anais.. London: Institute of Education. University of London, 2002. . Acesso em: 17 nov. 2024.
    • APA

      Hartmann, W., Almqvist, B., Brougere, G., Kishimoto, T. M., & Jenvey, V. (2002). Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. In Toys, games and media : abstracts. London: Institute of Education. University of London.
    • NLM

      Hartmann W, Almqvist B, Brougere G, Kishimoto TM, Jenvey V. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 nov. 17 ]
    • Vancouver

      Hartmann W, Almqvist B, Brougere G, Kishimoto TM, Jenvey V. Toy culture in pre-school education and children's toy preferences: common features and differences in Europe and across the world. Toys, games and media : abstracts. 2002 ;[citado 2024 nov. 17 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024