Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education (2018)
Source: Revista Brasileira de Linguística Aplicada. Unidade: FE
Subjects: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, LINGUÍSTICA, ENSINO DE LÍNGUA ESTRANGEIRA, LETRAMENTO
ABNT
DUBOC, Ana Paula e FERRAZ, Daniel de Mello. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, v. 18, n. 2, p. 227-254, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004. Acesso em: 17 ago. 2024.APA
Duboc, A. P., & Ferraz, D. de M. (2018). Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education. Revista Brasileira de Linguística Aplicada, 18( 2), 227-254. doi:10.1590/S1678-4634201945002004NLM
Duboc AP, Ferraz D de M. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education [Internet]. Revista Brasileira de Linguística Aplicada. 2018 ; 18( 2): 227-254.[citado 2024 ago. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004Vancouver
Duboc AP, Ferraz D de M. Reading ourselves: placing critical literacies in contemporary language education [Internet]. Revista Brasileira de Linguística Aplicada. 2018 ; 18( 2): 227-254.[citado 2024 ago. 17 ] Available from: https://doi.org/10.1590/S1678-4634201945002004