Filtros : "UML" "IME" Removido: "Encontro Nacional de Engenharia de Produção" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Convergence Information Technology (JCIT). Unidades: IME, EP

    Subjects: DESENVOLVIMENTO DE SOFTWARE, INCLUSÃO DIGITAL, CEGOS, UML

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUQUE, Leandro e BRANDÃO, Leônidas de Oliveira e BRANDÃO, Anarosa Alves Franco. What is missing in web-based textual UML tools to allow the inclusion of people who are blind in academia and industry?. Journal of Convergence Information Technology (JCIT), v. 13, n. 1, p. 33-46, 2018Tradução . . Disponível em: http://www.globalcis.org/jcit/ppl/JCIT4402PPL.pdf. Acesso em: 03 out. 2024.
    • APA

      Luque, L., Brandão, L. de O., & Brandão, A. A. F. (2018). What is missing in web-based textual UML tools to allow the inclusion of people who are blind in academia and industry? Journal of Convergence Information Technology (JCIT), 13( 1), 33-46. Recuperado de http://www.globalcis.org/jcit/ppl/JCIT4402PPL.pdf
    • NLM

      Luque L, Brandão L de O, Brandão AAF. What is missing in web-based textual UML tools to allow the inclusion of people who are blind in academia and industry? [Internet]. Journal of Convergence Information Technology (JCIT). 2018 ; 13( 1): 33-46.[citado 2024 out. 03 ] Available from: http://www.globalcis.org/jcit/ppl/JCIT4402PPL.pdf
    • Vancouver

      Luque L, Brandão L de O, Brandão AAF. What is missing in web-based textual UML tools to allow the inclusion of people who are blind in academia and industry? [Internet]. Journal of Convergence Information Technology (JCIT). 2018 ; 13( 1): 33-46.[citado 2024 out. 03 ] Available from: http://www.globalcis.org/jcit/ppl/JCIT4402PPL.pdf
  • Source: Revista Brasileira de Informática na Educação. Unidades: IME, EP

    Subjects: UML, DESENVOLVIMENTO DE SOFTWARE, EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, CEGOS, DEFICIENTE VISUAL, INCLUSÃO ESCOLAR

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUQUE, Leandro et al. On the inclusion of blind people in UML e-learning activities. Revista Brasileira de Informática na Educação, v. 23, n. 2, p. 18-31, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5753/rbie.2015.23.02.18. Acesso em: 03 out. 2024.
    • APA

      Luque, L., Brandão, L. de O., Tori, R., & Brandão, A. A. F. (2015). On the inclusion of blind people in UML e-learning activities. Revista Brasileira de Informática na Educação, 23( 2), 18-31. doi:10.5753/rbie.2015.23.02.18
    • NLM

      Luque L, Brandão L de O, Tori R, Brandão AAF. On the inclusion of blind people in UML e-learning activities [Internet]. Revista Brasileira de Informática na Educação. 2015 ; 23( 2): 18-31.[citado 2024 out. 03 ] Available from: https://doi.org/10.5753/rbie.2015.23.02.18
    • Vancouver

      Luque L, Brandão L de O, Tori R, Brandão AAF. On the inclusion of blind people in UML e-learning activities [Internet]. Revista Brasileira de Informática na Educação. 2015 ; 23( 2): 18-31.[citado 2024 out. 03 ] Available from: https://doi.org/10.5753/rbie.2015.23.02.18

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024