Filtros : "ESCOLAS" "França" Removidos: "OLIVEIRA, GABRIELA EUSTÁQUIO DE" "Argentina" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Living and leading in the next era: connecting teaching, research, citizenship and equity. Conference titles: International Study Association on Teachers and Teaching - ISATT. Unidade: ESALQ

    Subjects: EDUCAÇÃO AMBIENTAL, ESCOLAS, FORMAÇÃO DE PROFESSORES, HORTAS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MASSABNI, Vânia Galindo e ROSOLEN, Stefania. The teachers’ role in environmental changes at school: two Brazilian studies. 2023, Anais.. Lecce, IT: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo, 2023. Disponível em: https://www.isatt.net/conferences/. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Massabni, V. G., & Rosolen, S. (2023). The teachers’ role in environmental changes at school: two Brazilian studies. In Living and leading in the next era: connecting teaching, research, citizenship and equity. Lecce, IT: Escola Superior de Agricultura Luiz de Queiroz, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.isatt.net/conferences/
    • NLM

      Massabni VG, Rosolen S. The teachers’ role in environmental changes at school: two Brazilian studies [Internet]. Living and leading in the next era: connecting teaching, research, citizenship and equity. 2023 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.isatt.net/conferences/
    • Vancouver

      Massabni VG, Rosolen S. The teachers’ role in environmental changes at school: two Brazilian studies [Internet]. Living and leading in the next era: connecting teaching, research, citizenship and equity. 2023 ;[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://www.isatt.net/conferences/
  • Source: Educação e Realidade. Unidade: IP

    Subjects: INTERVENÇÃO PSICOLÓGICA, ESCOLAS, ADOLESCÊNCIA, CONFLITO, PSICANÁLISE

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PRIMO, Joana Sampaio e ROSA, Miriam Debieux e CARMO-HUERTA, Viviani. Adolescentes, professores e psicanalistas: uma intervenção clínicopolítica. Educação e Realidade, v. 46, n. ju 2021, p. 1-22, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/2175-6236109175. Acesso em: 09 ago. 2024.
    • APA

      Primo, J. S., Rosa, M. D., & Carmo-Huerta, V. (2021). Adolescentes, professores e psicanalistas: uma intervenção clínicopolítica. Educação e Realidade, 46( ju 2021), 1-22. doi:10.1590/2175-6236109175
    • NLM

      Primo JS, Rosa MD, Carmo-Huerta V. Adolescentes, professores e psicanalistas: uma intervenção clínicopolítica [Internet]. Educação e Realidade. 2021 ; 46( ju 2021): 1-22.[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1590/2175-6236109175
    • Vancouver

      Primo JS, Rosa MD, Carmo-Huerta V. Adolescentes, professores e psicanalistas: uma intervenção clínicopolítica [Internet]. Educação e Realidade. 2021 ; 46( ju 2021): 1-22.[citado 2024 ago. 09 ] Available from: https://doi.org/10.1590/2175-6236109175

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024