Filtros : "APRENDIZAGEM" "CORREA, UMBERTO CESAR" Removidos: "Polônia" "Journal of Chemical Education" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Sport, education and society. Unidade: EEFE

    Subjects: EDUCAÇÃO FÍSICA, GRADUAÇÃO, PROFISSÕES, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TANI, Go et al. Professional learning in physical education in Brazil: issues and challenges of a complex system. Sport, education and society, v. 26, n. 7, p. 773-787, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1818557. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Tani, G., Bastos Flavio Henrique,, Silveira, S. R., Basso, L., & Corrêa, U. C. (2021). Professional learning in physical education in Brazil: issues and challenges of a complex system. Sport, education and society, 26( 7), 773-787. doi:10.1080/13573322.2020.1818557
    • NLM

      Tani G, Bastos Flavio Henrique, Silveira SR, Basso L, Corrêa UC. Professional learning in physical education in Brazil: issues and challenges of a complex system [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 773-787.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1818557
    • Vancouver

      Tani G, Bastos Flavio Henrique, Silveira SR, Basso L, Corrêa UC. Professional learning in physical education in Brazil: issues and challenges of a complex system [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 773-787.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2020.1818557
  • Source: Acta Psychologica. Unidade: EEFE

    Subjects: NATAÇÃO, APRENDIZAGEM MOTORA, APRENDIZAGEM PERCEPTOMOTORA, APRENDIZAGEM

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARQUES, Priscila Garcia e CORRÊA, Umberto Cesar. The effect of learner's control of self-observation strategies on learning of front crawl. Acta Psychologica, v. fe 2016, p. 151-156, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2016.01.006. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Marques, P. G., & Corrêa, U. C. (2016). The effect of learner's control of self-observation strategies on learning of front crawl. Acta Psychologica, fe 2016, 151-156. doi:10.1016/j.actpsy.2016.01.006
    • NLM

      Marques PG, Corrêa UC. The effect of learner's control of self-observation strategies on learning of front crawl [Internet]. Acta Psychologica. 2016 ; fe 2016 151-156.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2016.01.006
    • Vancouver

      Marques PG, Corrêa UC. The effect of learner's control of self-observation strategies on learning of front crawl [Internet]. Acta Psychologica. 2016 ; fe 2016 151-156.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2016.01.006
  • Source: Journal of dance medicine & science. Unidade: EEFE

    Subjects: APRENDIZAGEM, HABILIDADES MOTORAS, BALÉ CLÁSSICO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DENARDI, Renata Alvares e CORRÊA, Umberto Cesar. Effects of instructional focus on learning a classical ballet movement, the pirouette. Journal of dance medicine & science, v. 17, n. 1, p. 18-23, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.12678/1089-313X.17.1.18. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Denardi, R. A., & Corrêa, U. C. (2013). Effects of instructional focus on learning a classical ballet movement, the pirouette. Journal of dance medicine & science, 17( 1), 18-23. doi:10.12678/1089-313X.17.1.18
    • NLM

      Denardi RA, Corrêa UC. Effects of instructional focus on learning a classical ballet movement, the pirouette [Internet]. Journal of dance medicine & science. 2013 ; 17( 1): 18-23.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.12678/1089-313X.17.1.18
    • Vancouver

      Denardi RA, Corrêa UC. Effects of instructional focus on learning a classical ballet movement, the pirouette [Internet]. Journal of dance medicine & science. 2013 ; 17( 1): 18-23.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.12678/1089-313X.17.1.18
  • Source: Revista Portuguesa de Ciências do Desporto. Unidade: EEFE

    Subjects: APRENDIZAGEM, VOLEIBOL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TERTULIANO, Ivan W. et al. Efeitos da freqüência de feedback na aprendizagem do saque do voleibol. Revista Portuguesa de Ciências do Desporto, v. 13, n. 3, p. 328-335, 2007Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5628/rpcd.07.03.328. Acesso em: 05 out. 2024.
    • APA

      Tertuliano, I. W., Ugrinowitsch, A. A. C., Ugrinowitsch, H., & Corrêa, U. C. (2007). Efeitos da freqüência de feedback na aprendizagem do saque do voleibol. Revista Portuguesa de Ciências do Desporto, 13( 3), 328-335. doi:10.5628/rpcd.07.03.328
    • NLM

      Tertuliano IW, Ugrinowitsch AAC, Ugrinowitsch H, Corrêa UC. Efeitos da freqüência de feedback na aprendizagem do saque do voleibol [Internet]. Revista Portuguesa de Ciências do Desporto. 2007 ; 13( 3): 328-335.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5628/rpcd.07.03.328
    • Vancouver

      Tertuliano IW, Ugrinowitsch AAC, Ugrinowitsch H, Corrêa UC. Efeitos da freqüência de feedback na aprendizagem do saque do voleibol [Internet]. Revista Portuguesa de Ciências do Desporto. 2007 ; 13( 3): 328-335.[citado 2024 out. 05 ] Available from: https://doi.org/10.5628/rpcd.07.03.328

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024