Filtros : "Indexado no SCOPUS" "TERAPIA OCUPACIONAL" "FMRP" Removidos: "HOSPITALIZAÇÃO" "POLIMORFISMO" "Figueiredo, Lúcia da Rocha Uchôa" "Fortulan, Carlos Alberto" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Occupational Therapy, Schools and Early Intervention. Unidade: FMRP

    Subjects: CUIDADO DO LACTENTE, TERAPIA OCUPACIONAL, PERFIL DE SAÚDE, ADAPTAÇÃO SENSORIAL, REPRODUTIBILIDADE DE RESULTADOS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALMOHALHA, Lucieny e SANTOS, Jair Licio Ferreira e PFEIFER, Luzia Iara. Cross-cultural adaptation and reliability of the infant sensory profile 2 for brazilian babies. Journal of Occupational Therapy, Schools and Early Intervention, v. 15, n. 1, p. 61-71, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/19411243.2021.1910607. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Almohalha, L., Santos, J. L. F., & Pfeifer, L. I. (2022). Cross-cultural adaptation and reliability of the infant sensory profile 2 for brazilian babies. Journal of Occupational Therapy, Schools and Early Intervention, 15( 1), 61-71. doi:10.1080/19411243.2021.1910607
    • NLM

      Almohalha L, Santos JLF, Pfeifer LI. Cross-cultural adaptation and reliability of the infant sensory profile 2 for brazilian babies [Internet]. Journal of Occupational Therapy, Schools and Early Intervention. 2022 ; 15( 1): 61-71.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1080/19411243.2021.1910607
    • Vancouver

      Almohalha L, Santos JLF, Pfeifer LI. Cross-cultural adaptation and reliability of the infant sensory profile 2 for brazilian babies [Internet]. Journal of Occupational Therapy, Schools and Early Intervention. 2022 ; 15( 1): 61-71.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1080/19411243.2021.1910607
  • Source: Australian Occupational Therapy Journal. Unidade: FMRP

    Subjects: TERAPIA OCUPACIONAL, TERAPIA OCUPACIONAL, CRIANÇAS, JOVENS, FAMÍLIA

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUCISANO, Renata Valdívia et al. Construct validity of the child‐initiated pretend play assessment—for 3‐year‐old brazilian children. Australian Occupational Therapy Journal, v. 68, n. 1, p. 43-53, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/1440-1630.12697. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Lucisano, R. V., Pfeifer, L. I., Santos, J. L. F., & Stagnitti, K. (2021). Construct validity of the child‐initiated pretend play assessment—for 3‐year‐old brazilian children. Australian Occupational Therapy Journal, 68( 1), 43-53. doi:10.1111/1440-1630.12697
    • NLM

      Lucisano RV, Pfeifer LI, Santos JLF, Stagnitti K. Construct validity of the child‐initiated pretend play assessment—for 3‐year‐old brazilian children [Internet]. Australian Occupational Therapy Journal. 2021 ; 68( 1): 43-53.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1111/1440-1630.12697
    • Vancouver

      Lucisano RV, Pfeifer LI, Santos JLF, Stagnitti K. Construct validity of the child‐initiated pretend play assessment—for 3‐year‐old brazilian children [Internet]. Australian Occupational Therapy Journal. 2021 ; 68( 1): 43-53.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1111/1440-1630.12697
  • Source: Scandinavian Journal of Occupational Therapy. Unidade: FMRP

    Subjects: TERAPIA OCUPACIONAL, ORIENTAÇÃO VOCACIONAL, CURSO DE GRADUAÇÃO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Luciana Costa e TRONCON, Luiz Ernesto de Almeida e PANÚNCIO-PINTO, Maria Paula. Perceptions of occupational therapy students and clinical tutors on the attributes of a good role model. Scandinavian Journal of Occupational Therapy, v. 26, n. 4, p. 283-293, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/11038128.2018.1508495. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Silva, L. C., Troncon, L. E. de A., & Panúncio-Pinto, M. P. (2019). Perceptions of occupational therapy students and clinical tutors on the attributes of a good role model. Scandinavian Journal of Occupational Therapy, 26( 4), 283-293. doi:10.1080/11038128.2018.1508495
    • NLM

      Silva LC, Troncon LE de A, Panúncio-Pinto MP. Perceptions of occupational therapy students and clinical tutors on the attributes of a good role model [Internet]. Scandinavian Journal of Occupational Therapy. 2019 ; 26( 4): 283-293.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1080/11038128.2018.1508495
    • Vancouver

      Silva LC, Troncon LE de A, Panúncio-Pinto MP. Perceptions of occupational therapy students and clinical tutors on the attributes of a good role model [Internet]. Scandinavian Journal of Occupational Therapy. 2019 ; 26( 4): 283-293.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1080/11038128.2018.1508495
  • Source: Hong Kong Journal of Occupational Therapy. Unidade: FMRP

    Subjects: PARALISIA CEREBRAL, TERAPIA OCUPACIONAL, CRIANÇAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANGELIN, Anaisa C. e SPOSITO, Amanda M. P. e PFEIFER, Luzia Iara. Influence of functional mobility and manual function on play in preschool children with cerebral palsy. Hong Kong Journal of Occupational Therapy, v. 31, n. 1, p. 46-53, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1177/1569186118783889. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Angelin, A. C., Sposito, A. M. P., & Pfeifer, L. I. (2018). Influence of functional mobility and manual function on play in preschool children with cerebral palsy. Hong Kong Journal of Occupational Therapy, 31( 1), 46-53. doi:10.1177/1569186118783889
    • NLM

      Angelin AC, Sposito AMP, Pfeifer LI. Influence of functional mobility and manual function on play in preschool children with cerebral palsy [Internet]. Hong Kong Journal of Occupational Therapy. 2018 ; 31( 1): 46-53.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1177/1569186118783889
    • Vancouver

      Angelin AC, Sposito AMP, Pfeifer LI. Influence of functional mobility and manual function on play in preschool children with cerebral palsy [Internet]. Hong Kong Journal of Occupational Therapy. 2018 ; 31( 1): 46-53.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.1177/1569186118783889
  • Source: Medicina. Conference titles: Simpósio de Terapia Ocupacional da FMRP-USP. Unidade: FMRP

    Subjects: TERAPIA OCUPACIONAL, REDES SOCIAIS, SERVIÇOS DE SAÚDE MENTAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      OLIVEIRA, Adriana Sparenberg. Estudo sobre as redes sociais dos usuários encaminhados através da atenção básica em saúde para o serviço ambulatorial de Terapia Ocupacional em Saúde Mental no distrito Oeste - Ribeirão Preto/SP. Medicina. Ribeirão Preto: Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 14 nov. 2024. , 2013
    • APA

      Oliveira, A. S. (2013). Estudo sobre as redes sociais dos usuários encaminhados através da atenção básica em saúde para o serviço ambulatorial de Terapia Ocupacional em Saúde Mental no distrito Oeste - Ribeirão Preto/SP. Medicina. Ribeirão Preto: Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Oliveira AS. Estudo sobre as redes sociais dos usuários encaminhados através da atenção básica em saúde para o serviço ambulatorial de Terapia Ocupacional em Saúde Mental no distrito Oeste - Ribeirão Preto/SP. Medicina. 2013 ; 46 31-32.[citado 2024 nov. 14 ]
    • Vancouver

      Oliveira AS. Estudo sobre as redes sociais dos usuários encaminhados através da atenção básica em saúde para o serviço ambulatorial de Terapia Ocupacional em Saúde Mental no distrito Oeste - Ribeirão Preto/SP. Medicina. 2013 ; 46 31-32.[citado 2024 nov. 14 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024