Filtros : "Indexado no Current Abstracts" "EDUCAÇÃO" Removido: "GONÇALVES, MARLENE FAGUNDES CARVALHO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Applied Neuropsychology: Adult. Unidade: EERP

    Subjects: COGNIÇÃO, CONHECIMENTO, EDUCAÇÃO, MEMÓRIA, ATENÇÃO PLENA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PELEGRINI, Lucas Nogueira de Carvalho et al. Socio-cognitive mindfulness predicts memory complaint and cognitive performance of older adults with different years of education. Applied Neuropsychology: Adult, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/23279095.2022.2124374. Acesso em: 13 jun. 2024.
    • APA

      Pelegrini, L. N. de C., Casemiro, F. G., Zanarelli, P., & Rodrigues, R. A. P. (2022). Socio-cognitive mindfulness predicts memory complaint and cognitive performance of older adults with different years of education. Applied Neuropsychology: Adult. doi:10.1080/23279095.2022.2124374
    • NLM

      Pelegrini LN de C, Casemiro FG, Zanarelli P, Rodrigues RAP. Socio-cognitive mindfulness predicts memory complaint and cognitive performance of older adults with different years of education [Internet]. Applied Neuropsychology: Adult. 2022 ;[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23279095.2022.2124374
    • Vancouver

      Pelegrini LN de C, Casemiro FG, Zanarelli P, Rodrigues RAP. Socio-cognitive mindfulness predicts memory complaint and cognitive performance of older adults with different years of education [Internet]. Applied Neuropsychology: Adult. 2022 ;[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23279095.2022.2124374
  • Source: Nurse Education Today. Unidade: EERP

    Subjects: COMPETÊNCIA CLÍNICA, COMUNICAÇÃO, EDUCAÇÃO, ENFERMAGEM, ESTUDANTES

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HARA, Cristina Yuri Nakata et al. Design and evaluation of a 3D serious game for communication learning in nursing education. Nurse Education Today, v. 100, p. 1-7, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.nedt.2021.104846. Acesso em: 13 jun. 2024.
    • APA

      Hara, C. Y. N., Goes, F. dos S. N. de, Camargo, R. A. A. de, Fonseca, L. M. M., & Aredes, N. D. ' A. (2021). Design and evaluation of a 3D serious game for communication learning in nursing education. Nurse Education Today, 100, 1-7. doi:10.1016/j.nedt.2021.104846
    • NLM

      Hara CYN, Goes F dos SN de, Camargo RAA de, Fonseca LMM, Aredes ND' A. Design and evaluation of a 3D serious game for communication learning in nursing education [Internet]. Nurse Education Today. 2021 ; 100 1-7.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.nedt.2021.104846
    • Vancouver

      Hara CYN, Goes F dos SN de, Camargo RAA de, Fonseca LMM, Aredes ND' A. Design and evaluation of a 3D serious game for communication learning in nursing education [Internet]. Nurse Education Today. 2021 ; 100 1-7.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.nedt.2021.104846
  • Source: Brazilian Administration Review. Unidades: FEARP, EESC

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA, EDUCAÇÃO, ENSINO PÚBLICO, PREFEITURA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASCHOALOTTO, Marco Antonio Catussi et al. Local government performance: evaluating efficiency, efficacy, and effectiveness at the basic education level. Brazilian Administration Review, v. 17, n. 4, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2020190149. Acesso em: 13 jun. 2024.
    • APA

      Paschoalotto, M. A. C., Passador, J. L., Passador, C. S., & Oliveira, P. H. de. (2020). Local government performance: evaluating efficiency, efficacy, and effectiveness at the basic education level. Brazilian Administration Review, 17( 4). doi:10.1590/1807-7692bar2020190149
    • NLM

      Paschoalotto MAC, Passador JL, Passador CS, Oliveira PH de. Local government performance: evaluating efficiency, efficacy, and effectiveness at the basic education level [Internet]. Brazilian Administration Review. 2020 ; 17( 4):[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2020190149
    • Vancouver

      Paschoalotto MAC, Passador JL, Passador CS, Oliveira PH de. Local government performance: evaluating efficiency, efficacy, and effectiveness at the basic education level [Internet]. Brazilian Administration Review. 2020 ; 17( 4):[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-7692bar2020190149
  • Source: Cadernos CIMEAC. Unidade: FFCLRP

    Subjects: ETNOPSICOLOGIA, ÍNDIOS, EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TIVERON, Juliana Dal Ponte e BAIRRAO, Jose Francisco Miguel Henriques. Veinkupri Hã: o ensino Kaingang. Cadernos CIMEAC, v. 7, n. 1, p. 212-237, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i1.2217. Acesso em: 13 jun. 2024.
    • APA

      Tiveron, J. D. P., & Bairrao, J. F. M. H. (2017). Veinkupri Hã: o ensino Kaingang. Cadernos CIMEAC, 7( 1), 212-237. doi:10.18554/cimeac.v7i1.2217
    • NLM

      Tiveron JDP, Bairrao JFMH. Veinkupri Hã: o ensino Kaingang [Internet]. Cadernos CIMEAC. 2017 ; 7( 1): 212-237.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i1.2217
    • Vancouver

      Tiveron JDP, Bairrao JFMH. Veinkupri Hã: o ensino Kaingang [Internet]. Cadernos CIMEAC. 2017 ; 7( 1): 212-237.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i1.2217
  • Source: cadernos CIMEAC. Unidade: FFCLRP

    Subjects: DEMOCRACIA, EDUCAÇÃO, LIBERDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FONSECA, Sérgio César da e PACÍFICO, Soraya Maria Romano. Paulo Freire antes de Pedagogia do Oprimido, ou, de Educação e atualidade brasileira à Educação como prática da liberdade. cadernos CIMEAC, v. 7, n. 2, p. 36-62, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i2.2445. Acesso em: 13 jun. 2024.
    • APA

      Fonseca, S. C. da, & Pacífico, S. M. R. (2017). Paulo Freire antes de Pedagogia do Oprimido, ou, de Educação e atualidade brasileira à Educação como prática da liberdade. cadernos CIMEAC, 7( 2), 36-62. doi:10.18554/cimeac.v7i2.2445
    • NLM

      Fonseca SC da, Pacífico SMR. Paulo Freire antes de Pedagogia do Oprimido, ou, de Educação e atualidade brasileira à Educação como prática da liberdade [Internet]. cadernos CIMEAC. 2017 ; 7( 2): 36-62.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i2.2445
    • Vancouver

      Fonseca SC da, Pacífico SMR. Paulo Freire antes de Pedagogia do Oprimido, ou, de Educação e atualidade brasileira à Educação como prática da liberdade [Internet]. cadernos CIMEAC. 2017 ; 7( 2): 36-62.[citado 2024 jun. 13 ] Available from: https://doi.org/10.18554/cimeac.v7i2.2445

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024