Solving the monocular visual odometry scale problem with the efficient second-order minimization method (2015)
- Authors:
- Autor USP: WOLF, DENIS FERNANDO - ICMC
- Unidade: ICMC
- DOI: 10.1109/LARS-SBR.2015.74
- Subjects: COMPUTAÇÃO EVOLUTIVA; SISTEMAS EMBUTIDOS; ROBÓTICA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: IEEE
- Publisher place: Piscataway, NJ
- Date published: 2015
- Source:
- Título do periódico: Proceedings
- Conference titles: Latin American Robotics Symposium - LARS 2015
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
NISHITANI, André T. N e WOLF, Denis Fernando. Solving the monocular visual odometry scale problem with the efficient second-order minimization method. 2015, Anais.. Piscataway, NJ: IEEE, 2015. Disponível em: https://doi.org/10.1109/LARS-SBR.2015.74. Acesso em: 25 set. 2024. -
APA
Nishitani, A. T. N., & Wolf, D. F. (2015). Solving the monocular visual odometry scale problem with the efficient second-order minimization method. In Proceedings. Piscataway, NJ: IEEE. doi:10.1109/LARS-SBR.2015.74 -
NLM
Nishitani ATN, Wolf DF. Solving the monocular visual odometry scale problem with the efficient second-order minimization method [Internet]. Proceedings. 2015 ;[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/LARS-SBR.2015.74 -
Vancouver
Nishitani ATN, Wolf DF. Solving the monocular visual odometry scale problem with the efficient second-order minimization method [Internet]. Proceedings. 2015 ;[citado 2024 set. 25 ] Available from: https://doi.org/10.1109/LARS-SBR.2015.74 - Localization and mapping in urban environments using mobile robots
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Informações sobre o DOI: 10.1109/LARS-SBR.2015.74 (Fonte: oaDOI API)
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