What do we learn from updating courses for pre-service training level? (1992)
- Autores:
- Autores USP: PACCA, JESUINA LOPES DE ALMEIDA - IF ; VILLANI, ALBERTO - IF
- Unidade: IF
- Assunto: TECNOLOGIA EDUCACIONAL
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Fonte:
- Título do periódico: Proceedings
- Nome do evento: International Conference on Physics Teachers Education
-
ABNT
VILLANI, A e PACCA, J L A. What do we learn from updating courses for pre-service training level? 1992, Anais.. Dortmund: Instituto de Física, Universidade de São Paulo, 1992. . Acesso em: 18 set. 2024. -
APA
Villani, A., & Pacca, J. L. A. (1992). What do we learn from updating courses for pre-service training level? In Proceedings. Dortmund: Instituto de Física, Universidade de São Paulo. -
NLM
Villani A, Pacca JLA. What do we learn from updating courses for pre-service training level? Proceedings. 1992 ;[citado 2024 set. 18 ] -
Vancouver
Villani A, Pacca JLA. What do we learn from updating courses for pre-service training level? Proceedings. 1992 ;[citado 2024 set. 18 ] - Raciocinio espontaneo de estudantes de pos-graduacao
- Conceptos espontaneos sobre colisiones
- Atualizacao de professores de fisica no brasil. Porque? como? quando? para quem?
- Spontaneous ideas about the speed of light
- Student's spontaneous ideas about the speed of light
- Spontaneous ideas about the speed of light
- Spontaneous reasoning of graduate students
- Contrucao das concepcoes em fisica
- Difficulties in teaching the inertia law
- Understanding conservation laws in mechanics: students conceptual change in learning about collisions
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas