Filtros : "Proceedings: ICASSP 2008" "FE" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Latin American Conference on Learning Objects and Technology (LACLO). Unidades: IME, FE

    Assuntos: JOGOS DE COMPUTADOR, TECNOLOGIA EDUCACIONAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREIRA, Adalberto Bosco Castro e SILVA, Flávio Soares Corrêa da e PICONEZ, Stela Conceição Bertholo. Mathematics experiences: pedagogical implications with the use of digital games, m-learning and social networks. 2016, Anais.. Piscataway: IEEE, 2016. Disponível em: https://doi.org/10.1109/LACLO.2016.7751757. Acesso em: 13 nov. 2025.
    • APA

      Pereira, A. B. C., Silva, F. S. C. da, & Piconez, S. C. B. (2016). Mathematics experiences: pedagogical implications with the use of digital games, m-learning and social networks. In Proceedings. Piscataway: IEEE. doi:10.1109/LACLO.2016.7751757
    • NLM

      Pereira ABC, Silva FSC da, Piconez SCB. Mathematics experiences: pedagogical implications with the use of digital games, m-learning and social networks [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2025 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1109/LACLO.2016.7751757
    • Vancouver

      Pereira ABC, Silva FSC da, Piconez SCB. Mathematics experiences: pedagogical implications with the use of digital games, m-learning and social networks [Internet]. Proceedings. 2016 ;[citado 2025 nov. 13 ] Available from: https://doi.org/10.1109/LACLO.2016.7751757
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Symposium of the International Organization for Science and Technology Education. Unidades: FFCLRP, FE

    Assuntos: CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO), EDUCAÇÃO

    Versão PublicadaComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KAWASAKI, Clarice Sumi e BIZZO, Nélio Marco Vincenzo. Plant nutrition in a historical and educational perspective. 1999, Anais.. Westville: University of Durban, 1999. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9b205101-7a20-403f-aeeb-6fa1578418c5/Plant_nutrition_in_a_historical_and_educational_perspective_%281999%29_Sysno_1127097_ReP.pdf. Acesso em: 13 nov. 2025.
    • APA

      Kawasaki, C. S., & Bizzo, N. M. V. (1999). Plant nutrition in a historical and educational perspective. In Proceedings. Westville: University of Durban. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9b205101-7a20-403f-aeeb-6fa1578418c5/Plant_nutrition_in_a_historical_and_educational_perspective_%281999%29_Sysno_1127097_ReP.pdf
    • NLM

      Kawasaki CS, Bizzo NMV. Plant nutrition in a historical and educational perspective [Internet]. Proceedings. 1999 ;[citado 2025 nov. 13 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9b205101-7a20-403f-aeeb-6fa1578418c5/Plant_nutrition_in_a_historical_and_educational_perspective_%281999%29_Sysno_1127097_ReP.pdf
    • Vancouver

      Kawasaki CS, Bizzo NMV. Plant nutrition in a historical and educational perspective [Internet]. Proceedings. 1999 ;[citado 2025 nov. 13 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9b205101-7a20-403f-aeeb-6fa1578418c5/Plant_nutrition_in_a_historical_and_educational_perspective_%281999%29_Sysno_1127097_ReP.pdf
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Symposium IOSTE. Unidade: FE

    Assuntos: CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO), EVOLUÇÃO (TEORIA), BIOLOGIA

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BIZZO, Nélio Marco Vincenzo. Order and progress: adapting and evolving? 1996, Anais.. Edmonton: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 1996. . Acesso em: 13 nov. 2025.
    • APA

      Bizzo, N. M. V. (1996). Order and progress: adapting and evolving? In Proceedings. Edmonton: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Bizzo NMV. Order and progress: adapting and evolving? Proceedings. 1996 ;[citado 2025 nov. 13 ]
    • Vancouver

      Bizzo NMV. Order and progress: adapting and evolving? Proceedings. 1996 ;[citado 2025 nov. 13 ]
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: International History, Philosophy and Science Teaching Conference. Unidade: FE

    Assuntos: CIÊNCIA, CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CASTRO, R S e CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. The historic approach in teaching: analysis of an experience. 1995, Anais.. Minneapolis: University of Minnesota, 1995. . Acesso em: 13 nov. 2025.
    • APA

      Castro, R. S., & Carvalho, A. M. P. de. (1995). The historic approach in teaching: analysis of an experience. In Proceedings. Minneapolis: University of Minnesota.
    • NLM

      Castro RS, Carvalho AMP de. The historic approach in teaching: analysis of an experience. Proceedings. 1995 ;[citado 2025 nov. 13 ]
    • Vancouver

      Castro RS, Carvalho AMP de. The historic approach in teaching: analysis of an experience. Proceedings. 1995 ;[citado 2025 nov. 13 ]
  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: International Conference on Physics Education. Unidade: FE

    Assuntos: FÍSICA, FÍSICA (ESTUDO E ENSINO)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. From the spontaneous concepts of vision , to optical fiber. 1993, Anais.. Braga: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 1993. . Acesso em: 13 nov. 2025.
    • APA

      Carvalho, A. M. P. de. (1993). From the spontaneous concepts of vision , to optical fiber. In Proceedings. Braga: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Carvalho AMP de. From the spontaneous concepts of vision , to optical fiber. Proceedings. 1993 ;[citado 2025 nov. 13 ]
    • Vancouver

      Carvalho AMP de. From the spontaneous concepts of vision , to optical fiber. Proceedings. 1993 ;[citado 2025 nov. 13 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2025