Filtros : "COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA" "IQSC-IQSC" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Journal of Research in Science Teaching. Unidade: IQSC

    Assuntos: EDUCAÇÃO, ALFABETAÇÃO, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LIMA, Mikeas Silva de e POZZER, Lilian e QUEIROZ, Salete Linhares. Evidence of graphical literacy in students' oral presentations: An example from undergraduate chemistry education. Journal of Research in Science Teaching, p. 1–31, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1002/tea.22001. Acesso em: 08 nov. 2025.
    • APA

      Lima, M. S. de, Pozzer, L., & Queiroz, S. L. (2024). Evidence of graphical literacy in students' oral presentations: An example from undergraduate chemistry education. Journal of Research in Science Teaching, 1–31. doi:10.1002/tea.22001
    • NLM

      Lima MS de, Pozzer L, Queiroz SL. Evidence of graphical literacy in students' oral presentations: An example from undergraduate chemistry education [Internet]. Journal of Research in Science Teaching. 2024 ;1–31.[citado 2025 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1002/tea.22001
    • Vancouver

      Lima MS de, Pozzer L, Queiroz SL. Evidence of graphical literacy in students' oral presentations: An example from undergraduate chemistry education [Internet]. Journal of Research in Science Teaching. 2024 ;1–31.[citado 2025 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1002/tea.22001

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2025