Filtros : "Schochat, Eliane" "PLOS ONE" Removido: "2001" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: PLOS ONE. Unidade: FM

    Subjects: FONOTERAPIA, TRANSTORNOS DA AUDIÇÃO, CRIANÇAS, HABILIDADES PARA ESCRITA, GRAFEMA, FONEMA SURDO, FONEMA SONORO, LÍNGUA PORTUGUESA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PIRES, Mayra Monteiro e SCHOCHAT, Eliane. The effectiveness of an auditory temporal training program in children who present voiceless/voiced-based orthographic errors. PLOS ONE, v. 14, n. 5, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0216782. Acesso em: 08 nov. 2024.
    • APA

      Pires, M. M., & Schochat, E. (2019). The effectiveness of an auditory temporal training program in children who present voiceless/voiced-based orthographic errors. PLOS ONE, 14( 5). doi:10.1371/journal.pone.0216782
    • NLM

      Pires MM, Schochat E. The effectiveness of an auditory temporal training program in children who present voiceless/voiced-based orthographic errors [Internet]. PLOS ONE. 2019 ; 14( 5):[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0216782
    • Vancouver

      Pires MM, Schochat E. The effectiveness of an auditory temporal training program in children who present voiceless/voiced-based orthographic errors [Internet]. PLOS ONE. 2019 ; 14( 5):[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0216782
  • Source: PLOS ONE. Unidade: FM

    Subjects: AUDIÇÃO (AVALIAÇÃO), APRENDIZAGEM, CRIANÇAS (CRESCIMENTO E DESENVOLVIMENTO), APRENDIZAGEM MNEMÔNICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. e MOORE, David R. e SCHOCHAT, Eliane. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children. PLOS ONE, v. 10, n. 8, p. 17 , 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422. Acesso em: 08 nov. 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Moore, D. R., & Schochat, E. (2015). Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children. PLOS ONE, 10( 8), 17 . doi:10.1371/journal.pone.0135422
    • NLM

      Murphy CFB, Moore DR, Schochat E. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children [Internet]. PLOS ONE. 2015 ; 10( 8): 17 .[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422
    • Vancouver

      Murphy CFB, Moore DR, Schochat E. Generalization of Auditory Sensory and Cognitive Learning in Typically Developing Children [Internet]. PLOS ONE. 2015 ; 10( 8): 17 .[citado 2024 nov. 08 ] Available from: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0135422
  • Source: PLOS ONE. Unidade: FM

    Subjects: PATOLOGIA DA FALA E DA LINGUAGEM, CRIANÇAS, DESENVOLVIMENTO DA FALA (TESTES;AVALIAÇÃO)

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, Cristina F. B. et al. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder. PLOS ONE, v. 9, n. 3, p. 9 art. e93091, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091. Acesso em: 08 nov. 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., Pagan-Neves, L. O., Wertzner, H. F., & Schochat, E. (2014). Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder. PLOS ONE, 9( 3), 9 art. e93091. doi:10.1371/journal.pone.0093091
    • NLM

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder [Internet]. PLOS ONE. 2014 ; 9( 3): 9 art. e93091.[citado 2024 nov. 08 ] Available from: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091
    • Vancouver

      Murphy CFB, Pagan-Neves LO, Wertzner HF, Schochat E. Auditory and Visual Sustained Attention in Children with Speech Sound Disorder [Internet]. PLOS ONE. 2014 ; 9( 3): 9 art. e93091.[citado 2024 nov. 08 ] Available from: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0093091

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024