Procedural Generation of Dungeon Maps, Missions and Rooms (2018)
Unidade: ICMCSubjects: COMPUTAÇÃO EVOLUTIVA, PROGRAMAÇÃO MATEMÁTICA, AERONAVES NÃO TRIPULADAS
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ABNT
PEREIRA, Leonardo Tortoro. Procedural Generation of Dungeon Maps, Missions and Rooms. 2018. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-25032019-144917/. Acesso em: 07 nov. 2025.APA
Pereira, L. T. (2018). Procedural Generation of Dungeon Maps, Missions and Rooms (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-25032019-144917/NLM
Pereira LT. Procedural Generation of Dungeon Maps, Missions and Rooms [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 07 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-25032019-144917/Vancouver
Pereira LT. Procedural Generation of Dungeon Maps, Missions and Rooms [Internet]. 2018 ;[citado 2025 nov. 07 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-25032019-144917/
