Filtros : "WEB SEMÂNTICA" "COMUNIDADE VIRTUAL" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Anais. Conference titles: Congresso Brasileiro de Informática na Educação - CBIE. Unidade: ICMC

    Subjects: JOGOS EDUCATIVOS, WEB SEMÂNTICA, MODELOS DE APRENDIZAGEM, COMUNIDADE VIRTUAL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BORGES, Simone S. e ISOTANI, Seiji. Selecting effective influence principles for tailoring gamification-based strategies to player roles. 2018, Anais.. Porto Alegre, RS: SBC, 2018. Disponível em: https://doi.org/10.5753/cbie.wcbie.2018.11. Acesso em: 28 nov. 2025.
    • APA

      Borges, S. S., & Isotani, S. (2018). Selecting effective influence principles for tailoring gamification-based strategies to player roles. In Anais. Porto Alegre, RS: SBC. doi:10.5753/cbie.wcbie.2018.11
    • NLM

      Borges SS, Isotani S. Selecting effective influence principles for tailoring gamification-based strategies to player roles [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2025 nov. 28 ] Available from: https://doi.org/10.5753/cbie.wcbie.2018.11
    • Vancouver

      Borges SS, Isotani S. Selecting effective influence principles for tailoring gamification-based strategies to player roles [Internet]. Anais. 2018 ;[citado 2025 nov. 28 ] Available from: https://doi.org/10.5753/cbie.wcbie.2018.11
  • Unidade: ICMC

    Subjects: JOGOS EDUCATIVOS, WEB SEMÂNTICA, MODELOS DE APRENDIZAGEM, COMUNIDADE VIRTUAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BORGES, Simone de Sousa. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles. 2017. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2017. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/. Acesso em: 28 nov. 2025.
    • APA

      Borges, S. de S. (2017). Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/
    • NLM

      Borges S de S. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles [Internet]. 2017 ;[citado 2025 nov. 28 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/
    • Vancouver

      Borges S de S. Gamification design in computer-supported collaborative learning: towards an approach for tailoring influence principles to player roles [Internet]. 2017 ;[citado 2025 nov. 28 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-30012018-165553/
  • Source: Proceedings. Conference titles: Iberoamerican Congress of Digital Graphic. Unidade: EESC

    Subjects: COMUNIDADE VIRTUAL, WEB SEMÂNTICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALMEIDA, Clarissa Ribeiro Pereira de e PRATSCHKE, Anja e CAMARGO, Azael Rangel. [ON]: ambiente para uma comunidade virtual. 2004, Anais.. Porto Alegre: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo, 2004. . Acesso em: 28 nov. 2025.
    • APA

      Almeida, C. R. P. de, Pratschke, A., & Camargo, A. R. (2004). [ON]: ambiente para uma comunidade virtual. In Proceedings. Porto Alegre: Escola de Engenharia de São Carlos, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Almeida CRP de, Pratschke A, Camargo AR. [ON]: ambiente para uma comunidade virtual. Proceedings. 2004 ;[citado 2025 nov. 28 ]
    • Vancouver

      Almeida CRP de, Pratschke A, Camargo AR. [ON]: ambiente para uma comunidade virtual. Proceedings. 2004 ;[citado 2025 nov. 28 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2025