Filtros : "Inglês" "2013" "FE" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: International Studies on Law and Education. Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, DIREITO À EDUCAÇÃO, POBREZA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. Poverty and the right to education: a dialogue with Amartya Sen's concept of Metaright (preliminary approach). International Studies on Law and Education, n. 13/14, p. 23-36, 2013Tradução . . Disponível em: http://www.hottopos.com/isle15/05-10Roseli.pdf. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2013). Poverty and the right to education: a dialogue with Amartya Sen's concept of Metaright (preliminary approach). International Studies on Law and Education, ( 13/14), 23-36. Recuperado de http://www.hottopos.com/isle15/05-10Roseli.pdf
    • NLM

      Fischmann R. Poverty and the right to education: a dialogue with Amartya Sen's concept of Metaright (preliminary approach) [Internet]. International Studies on Law and Education. 2013 ;( 13/14): 23-36.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle15/05-10Roseli.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. Poverty and the right to education: a dialogue with Amartya Sen's concept of Metaright (preliminary approach) [Internet]. International Studies on Law and Education. 2013 ;( 13/14): 23-36.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle15/05-10Roseli.pdf
  • Source: Os jovens e a ciência. Unidade: FE

    Subjects: LIVRO DIDÁTICO, BIOLOGIA (ENSINO), MÉTODOS DE ENSINO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRANZOLIN, Fernanda e BIZZO, Nélio Marco Vincenzo. Biology school textbooks: a new methodology for critical assessment. Os jovens e a ciência. Tradução . Curitiba: CRV, 2013. p. 153 . . Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Franzolin, F., & Bizzo, N. M. V. (2013). Biology school textbooks: a new methodology for critical assessment. In Os jovens e a ciência (p. 153 ). Curitiba: CRV.
    • NLM

      Franzolin F, Bizzo NMV. Biology school textbooks: a new methodology for critical assessment. In: Os jovens e a ciência. Curitiba: CRV; 2013. p. 153 .[citado 2024 out. 04 ]
    • Vancouver

      Franzolin F, Bizzo NMV. Biology school textbooks: a new methodology for critical assessment. In: Os jovens e a ciência. Curitiba: CRV; 2013. p. 153 .[citado 2024 out. 04 ]
  • Source: Journal of Biological Education. Unidade: FE

    Assunto: BIOLOGIA (ESTUDO E ENSINO)

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 04 out. 2024. , 2013
    • APA

      Journal of Biological Education. (2013). Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. London: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 out. 04 ]
    • Vancouver

      Journal of Biological Education. Journal of Biological Education. 2013 ; 47( 4):[citado 2024 out. 04 ]
  • Source: Notandum.. Unidade: FE

    Subjects: ESTADO (DIREITO), RELIGIÃO, EDUCAÇÃO RELIGIOSA, CONSTITUCIONALIDADE DAS LEIS, CONSTITUIÇÃO, POLÍTICAS PÚBLICAS, POLÍTICA EDUCACIONAL, IGUALDADE PERANTE A LEI

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FISCHMANN, Roseli. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. Notandum., v. 16, n. ja/abr. 2013., p. 5-16, 2013Tradução . . Disponível em: http://www.hottopos.com/notand31/05-16roseli.pdf. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Fischmann, R. (2013). State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality. Notandum., 16( ja/abr. 2013.), 5-16. Recuperado de http://www.hottopos.com/notand31/05-16roseli.pdf
    • NLM

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. Notandum. 2013 ; 16( ja/abr. 2013.): 5-16.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/notand31/05-16roseli.pdf
    • Vancouver

      Fischmann R. State "Laïcité", public finances and Education in Brazil: in search of the religious roots of civil inequality [Internet]. Notandum. 2013 ; 16( ja/abr. 2013.): 5-16.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/notand31/05-16roseli.pdf
  • Source: International Studies on Law and Education. Unidade: FE

    Subjects: PEDAGOGIA, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, AUTORIDADE

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FRANCISCO, Maria de Fatima Simoes. The pedagogical contract and the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. International Studies on Law and Education, n. 15, p. set./dez. 2013. 81-90, 2013Tradução . . Disponível em: http://www.hottopos.com/isle15/81-90Fatima.pdf. Acesso em: 04 out. 2024.
    • APA

      Francisco, M. de F. S. (2013). The pedagogical contract and the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau. International Studies on Law and Education, ( 15), set./dez. 2013. 81-90. Recuperado de http://www.hottopos.com/isle15/81-90Fatima.pdf
    • NLM

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. International Studies on Law and Education. 2013 ;( 15): set./dez. 2013. 81-90.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle15/81-90Fatima.pdf
    • Vancouver

      Francisco M de FS. The pedagogical contract and the basis for the teacher authority in Jean-Jacques Rousseau [Internet]. International Studies on Law and Education. 2013 ;( 15): set./dez. 2013. 81-90.[citado 2024 out. 04 ] Available from: http://www.hottopos.com/isle15/81-90Fatima.pdf
  • Source: Sisyphus. Unidade: FE

    Assunto: EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Sisyphus. Sisyphus. Lisbon: Institute of Education, University of Lisbon. . Acesso em: 04 out. 2024. , 2013
    • APA

      Sisyphus. (2013). Sisyphus. Sisyphus. Lisbon: Institute of Education, University of Lisbon.
    • NLM

      Sisyphus. Sisyphus. 2013 ; 1( 2):[citado 2024 out. 04 ]
    • Vancouver

      Sisyphus. Sisyphus. 2013 ; 1( 2):[citado 2024 out. 04 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024