Filtros : "Financiamento FAPESP" "APRENDIZAGEM" "IQSC-SQM" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of Chemical Education. Unidade: IQSC

    Subjects: LIGAÇÕES QUÍMICAS, ESTUDANTES, ENSINO, APRENDIZAGEM

    Versão AceitaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SENTANIN, Franciani Cássia e LANZA, Marcos Roberto de Vasconcelos e KASSEBOEHMER, Ana Claudia. Chemistry Scientific Dissemination Video: Impact on the Perception of University Students. Journal of Chemical Education, v. 100, n. 2, p. 714–721, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi-org.ez67.periodicos.capes.gov.br/10.1021/acs.jchemed.2c01071. Acesso em: 08 out. 2025.
    • APA

      Sentanin, F. C., Lanza, M. R. de V., & Kasseboehmer, A. C. (2023). Chemistry Scientific Dissemination Video: Impact on the Perception of University Students. Journal of Chemical Education, 100( 2), 714–721. doi:10.1021/acs.jchemed.2c01071
    • NLM

      Sentanin FC, Lanza MR de V, Kasseboehmer AC. Chemistry Scientific Dissemination Video: Impact on the Perception of University Students [Internet]. Journal of Chemical Education. 2023 ; 100( 2): 714–721.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi-org.ez67.periodicos.capes.gov.br/10.1021/acs.jchemed.2c01071
    • Vancouver

      Sentanin FC, Lanza MR de V, Kasseboehmer AC. Chemistry Scientific Dissemination Video: Impact on the Perception of University Students [Internet]. Journal of Chemical Education. 2023 ; 100( 2): 714–721.[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi-org.ez67.periodicos.capes.gov.br/10.1021/acs.jchemed.2c01071

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2025