Filtros : "SOUZA, LYNN MARIO TRINDADE MENEZES DE" "2014" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Interfaces Brasil/Canadá. Unidade: FFLCH

    Subjects: EDUCAÇÃO INDÍGENA, POLÍTICA EDUCACIONAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Lynn Mário Trindade Menezes de. Epistemic diversity, lazy reason and ethical translation in post-colonial contexts: the case of indigenous educational policy in Brazil. Interfaces Brasil/Canadá, v. 14, n. 2, p. 36-60, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1825. Acesso em: 16 set. 2024.
    • APA

      Souza, L. M. T. M. de. (2014). Epistemic diversity, lazy reason and ethical translation in post-colonial contexts: the case of indigenous educational policy in Brazil. Interfaces Brasil/Canadá, 14( 2), 36-60. Recuperado de http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1825
    • NLM

      Souza LMTM de. Epistemic diversity, lazy reason and ethical translation in post-colonial contexts: the case of indigenous educational policy in Brazil [Internet]. Interfaces Brasil/Canadá. 2014 ; 14( 2): 36-60.[citado 2024 set. 16 ] Available from: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1825
    • Vancouver

      Souza LMTM de. Epistemic diversity, lazy reason and ethical translation in post-colonial contexts: the case of indigenous educational policy in Brazil [Internet]. Interfaces Brasil/Canadá. 2014 ; 14( 2): 36-60.[citado 2024 set. 16 ] Available from: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1825

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024