Filtros : "COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA" "2022" Removido: "Português" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Reseñas sobre la pandemia por COVID-19 en Iberoamérica: miradas desde la ciencia y la comunicación. Unidade: ECA

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS, PANDEMIAS, COVID-19, COMUNICAÇÃO PÚBLICA, COMUNICAÇÃO EM SAÚDE, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA, ESTRATÉGIA DA COMUNICAÇÃO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERRARI, Maria Aparecida e GAGLIARDI, Claudia. Cronología de políticas e instrumentos implementados para la atención de la pandemia en 2020 y 2021: caso Brasil. Reseñas sobre la pandemia por COVID-19 en Iberoamérica: miradas desde la ciencia y la comunicación. Tradução . San José, Costa Rica: Universidad de Costa Rica, Vicerrectoría de Investigación, CICOM, 2022. . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003130123.pdf. Acesso em: 19 nov. 2025.
    • APA

      Ferrari, M. A., & Gagliardi, C. (2022). Cronología de políticas e instrumentos implementados para la atención de la pandemia en 2020 y 2021: caso Brasil. In Reseñas sobre la pandemia por COVID-19 en Iberoamérica: miradas desde la ciencia y la comunicación. San José, Costa Rica: Universidad de Costa Rica, Vicerrectoría de Investigación, CICOM. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003130123.pdf
    • NLM

      Ferrari MA, Gagliardi C. Cronología de políticas e instrumentos implementados para la atención de la pandemia en 2020 y 2021: caso Brasil [Internet]. In: Reseñas sobre la pandemia por COVID-19 en Iberoamérica: miradas desde la ciencia y la comunicación. San José, Costa Rica: Universidad de Costa Rica, Vicerrectoría de Investigación, CICOM; 2022. [citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003130123.pdf
    • Vancouver

      Ferrari MA, Gagliardi C. Cronología de políticas e instrumentos implementados para la atención de la pandemia en 2020 y 2021: caso Brasil [Internet]. In: Reseñas sobre la pandemia por COVID-19 en Iberoamérica: miradas desde la ciencia y la comunicación. San José, Costa Rica: Universidad de Costa Rica, Vicerrectoría de Investigación, CICOM; 2022. [citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003130123.pdf
  • Source: Brazilian Journal of Analytical Chemistry. Unidade: FFCLRP

    Subjects: CONFERÊNCIA, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA, EDUCAÇÃO DIGITAL, EDUCAÇÃO PERMANENTE, QUÍMICA FORÊNSICA

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CAMPOS, Eduardo Geraldo de e DORTA, Daniel Junqueira e DE MARTINIS, Bruno Spinosa. Trends in scientific communication and continuing education in forensic sciences during the pandemic of COVID-19: the role of virtual conferences and experiences of the 2020 Online Congress of the Brazilian Society of Forensic Sciences. Brazilian Journal of Analytical Chemistry, v. 9, n. 34, p. 177-187, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.30744/brjac.2179-3425.AR-57-2021. Acesso em: 19 nov. 2025.
    • APA

      Campos, E. G. de, Dorta, D. J., & De Martinis, B. S. (2022). Trends in scientific communication and continuing education in forensic sciences during the pandemic of COVID-19: the role of virtual conferences and experiences of the 2020 Online Congress of the Brazilian Society of Forensic Sciences. Brazilian Journal of Analytical Chemistry, 9( 34), 177-187. doi:10.30744/brjac.2179-3425.AR-57-2021
    • NLM

      Campos EG de, Dorta DJ, De Martinis BS. Trends in scientific communication and continuing education in forensic sciences during the pandemic of COVID-19: the role of virtual conferences and experiences of the 2020 Online Congress of the Brazilian Society of Forensic Sciences [Internet]. Brazilian Journal of Analytical Chemistry. 2022 ; 9( 34): 177-187.[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.30744/brjac.2179-3425.AR-57-2021
    • Vancouver

      Campos EG de, Dorta DJ, De Martinis BS. Trends in scientific communication and continuing education in forensic sciences during the pandemic of COVID-19: the role of virtual conferences and experiences of the 2020 Online Congress of the Brazilian Society of Forensic Sciences [Internet]. Brazilian Journal of Analytical Chemistry. 2022 ; 9( 34): 177-187.[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.30744/brjac.2179-3425.AR-57-2021
  • Source: International Journal of Science Education. Part B: Communication and Public Engagement. Unidade: IQSC

    Subjects: COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA, EDUCAÇÃO, QUÍMICA

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SENTANIN, Franciani Cássia et al. Exploring how high school students experience intrinsically motivating elements in a science communication lecture on research in chemistry. International Journal of Science Education. Part B: Communication and Public Engagement, p. 271-278, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/21548455.2022.2073617. Acesso em: 19 nov. 2025.
    • APA

      Sentanin, F. C., Silva, M. dos S. B. da, Martinhão, R. de F., Parra, K. N., Barbato, D. M. L., & Kasseboehmer, A. C. (2022). Exploring how high school students experience intrinsically motivating elements in a science communication lecture on research in chemistry. International Journal of Science Education. Part B: Communication and Public Engagement, 271-278. doi:10.1080/21548455.2022.2073617
    • NLM

      Sentanin FC, Silva M dos SB da, Martinhão R de F, Parra KN, Barbato DML, Kasseboehmer AC. Exploring how high school students experience intrinsically motivating elements in a science communication lecture on research in chemistry [Internet]. International Journal of Science Education. Part B: Communication and Public Engagement. 2022 ; 271-278.[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/21548455.2022.2073617
    • Vancouver

      Sentanin FC, Silva M dos SB da, Martinhão R de F, Parra KN, Barbato DML, Kasseboehmer AC. Exploring how high school students experience intrinsically motivating elements in a science communication lecture on research in chemistry [Internet]. International Journal of Science Education. Part B: Communication and Public Engagement. 2022 ; 271-278.[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1080/21548455.2022.2073617
  • Source: Abstract Book. Conference titles: Annual Meeting of the Brazilian Society for Biochemistry and Molecular Biology/SBBq. Unidade: IQ

    Subjects: ARTIGO CIENTÍFICO, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KOWALTOWSKI, Alicia Juliana. Open Access in Latin America: too rich for waivers, too poor for article processing charges. 2022, Anais.. São Paulo: Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular, 2022. Disponível em: https://www2.sbbq.org.br/reuniao/2022/images/livro_completo.pdf. Acesso em: 19 nov. 2025.
    • APA

      Kowaltowski, A. J. (2022). Open Access in Latin America: too rich for waivers, too poor for article processing charges. In Abstract Book. São Paulo: Sociedade Brasileira de Bioquímica e Biologia Molecular. Recuperado de https://www2.sbbq.org.br/reuniao/2022/images/livro_completo.pdf
    • NLM

      Kowaltowski AJ. Open Access in Latin America: too rich for waivers, too poor for article processing charges [Internet]. Abstract Book. 2022 ;[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://www2.sbbq.org.br/reuniao/2022/images/livro_completo.pdf
    • Vancouver

      Kowaltowski AJ. Open Access in Latin America: too rich for waivers, too poor for article processing charges [Internet]. Abstract Book. 2022 ;[citado 2025 nov. 19 ] Available from: https://www2.sbbq.org.br/reuniao/2022/images/livro_completo.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2025