Filtros : "Financiamento CNPq" "EEFE" "MOTIVAÇÃO" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Psychology of Sport and Exercise. Unidade: EEFE

    Assuntos: HABILIDADES MOTORAS, MOTIVAÇÃO, APRENDIZAGEM MOTORA, FEEDBACK

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DREWS, Ricardo et al. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, v. 55, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950. Acesso em: 20 ago. 2024.
    • APA

      Drews, R., Pacheco, M. M., Bastos Flavio Henrique,, & Tani, G. (2021). Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results. Psychology of Sport and Exercise, 55. doi:10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • NLM

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950
    • Vancouver

      Drews R, Pacheco MM, Bastos Flavio Henrique, Tani G. Effects of normative feedback on motor learning are dependent on the frequency of knowledge of results [Internet]. Psychology of Sport and Exercise. 2021 ; 55[citado 2024 ago. 20 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.psychsport.2021.101950

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024