Source: Interface - Comunicação, Saúde, Educação. Unidade: FO
Subjects: SAÚDE BUCAL, QUALIFICAÇÃO PROFISSIONAL
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
HADDAD, Ana Estela e CYRINO, Eliana Goldfarb e BATISTA, Nildo Alves. Pró-Ensino na Saúde: research on teacher education and teaching and working processes in the Brazilian National Health System (SUS), with emphasis on the reorientation of professional education in the area of Health. Interface - Comunicação, Saúde, Educação, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1807-57622018.0493. Acesso em: 10 nov. 2024.APA
Haddad, A. E., Cyrino, E. G., & Batista, N. A. (2018). Pró-Ensino na Saúde: research on teacher education and teaching and working processes in the Brazilian National Health System (SUS), with emphasis on the reorientation of professional education in the area of Health. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. doi:10.1590/1807-57622018.0493NLM
Haddad AE, Cyrino EG, Batista NA. Pró-Ensino na Saúde: research on teacher education and teaching and working processes in the Brazilian National Health System (SUS), with emphasis on the reorientation of professional education in the area of Health [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2018 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622018.0493Vancouver
Haddad AE, Cyrino EG, Batista NA. Pró-Ensino na Saúde: research on teacher education and teaching and working processes in the Brazilian National Health System (SUS), with emphasis on the reorientation of professional education in the area of Health [Internet]. Interface - Comunicação, Saúde, Educação. 2018 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1807-57622018.0493