Subjects: ESCOLAS, EDUCAÇÃO INFANTIL, PARENTALIDADE
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
ABNT
CAROLINO, Cecília Dutra. Open schools: effects on parental engagement and information asymmetry in early childhood education. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-05102023-104748/. Acesso em: 16 out. 2024.APA
Carolino, C. D. (2023). Open schools: effects on parental engagement and information asymmetry in early childhood education (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-05102023-104748/NLM
Carolino CD. Open schools: effects on parental engagement and information asymmetry in early childhood education [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-05102023-104748/Vancouver
Carolino CD. Open schools: effects on parental engagement and information asymmetry in early childhood education [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-05102023-104748/