Source: Revista Gaúcha de Enfermagem. Unidade: EERP
Subjects: RESSUSCITAÇÃO CARDIOPULMONAR, ESTUDANTES, EDUCAÇÃO, JOGOS DE COMPUTADOR
ABNT
SIQUEIRA, Tainá Vilhar et al. The use of serious games as an innovative educational strategy for learning cardiopulmonary resuscitation: an integrative review. Revista Gaúcha de Enfermagem, v. 41, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/1983-1447.2020.20190293. Acesso em: 10 out. 2024.APA
Siqueira, T. V., Nascimento, J. da S. G., Oliveira, J. L. G. de, Regino, D. da S. G., & Dalri, M. C. B. (2020). The use of serious games as an innovative educational strategy for learning cardiopulmonary resuscitation: an integrative review. Revista Gaúcha de Enfermagem, 41. doi:10.1590/1983-1447.2020.20190293NLM
Siqueira TV, Nascimento J da SG, Oliveira JLG de, Regino D da SG, Dalri MCB. The use of serious games as an innovative educational strategy for learning cardiopulmonary resuscitation: an integrative review [Internet]. Revista Gaúcha de Enfermagem. 2020 ; 41[citado 2024 out. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1983-1447.2020.20190293Vancouver
Siqueira TV, Nascimento J da SG, Oliveira JLG de, Regino D da SG, Dalri MCB. The use of serious games as an innovative educational strategy for learning cardiopulmonary resuscitation: an integrative review [Internet]. Revista Gaúcha de Enfermagem. 2020 ; 41[citado 2024 out. 10 ] Available from: https://doi.org/10.1590/1983-1447.2020.20190293