Filtros : "CONSUMO" "Inglês" Removido: "FCF-FBA" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Razon y Palabra. Unidade: EACH

    Assunto: CONSUMO

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOALDO, Mariângela Machado e MARQUES, Jane Aparecida e REALE, Manuella Vieira. The consumption of clothing by millennials in the context of convergence between analog, digital and post-digital. Razon y Palabra, v. 28, n. 120, p. 01-14, 2024Tradução . . Disponível em: https://www.revistarazonypalabra.org/index.php/ryp/article/view/2129/1928. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Toaldo, M. M., Marques, J. A., & Reale, M. V. (2024). The consumption of clothing by millennials in the context of convergence between analog, digital and post-digital. Razon y Palabra, 28( 120), 01-14. doi:10.26807/rp
    • NLM

      Toaldo MM, Marques JA, Reale MV. The consumption of clothing by millennials in the context of convergence between analog, digital and post-digital [Internet]. Razon y Palabra. 2024 ; 28( 120): 01-14.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.revistarazonypalabra.org/index.php/ryp/article/view/2129/1928
    • Vancouver

      Toaldo MM, Marques JA, Reale MV. The consumption of clothing by millennials in the context of convergence between analog, digital and post-digital [Internet]. Razon y Palabra. 2024 ; 28( 120): 01-14.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.revistarazonypalabra.org/index.php/ryp/article/view/2129/1928
  • Source: Heat Transfer Engineering. Unidade: EP

    Subjects: MOTORES TÉRMICOS, CONSUMO, COMBUSTÍVEIS

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Marcos Henrique Carvalho et al. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications. Heat Transfer Engineering, p. 1-19, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Silva, M. H. C., Maggio, A. V. O., Laganá, A. A. M., Moscardini, D., Pereira, B. S., & Justo Filho, J. F. (2024). Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications. Heat Transfer Engineering, 1-19. doi:10.1080/01457632.2024.2355838
    • NLM

      Silva MHC, Maggio AVO, Laganá AAM, Moscardini D, Pereira BS, Justo Filho JF. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications [Internet]. Heat Transfer Engineering. 2024 ; 1-19.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838
    • Vancouver

      Silva MHC, Maggio AVO, Laganá AAM, Moscardini D, Pereira BS, Justo Filho JF. Thermal systems modeling and control of flex-fuel combustion engines for real-time applications [Internet]. Heat Transfer Engineering. 2024 ; 1-19.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1080/01457632.2024.2355838
  • Unidade: FEARP

    Subjects: CONSUMO, BENS DURÁVEIS, ECONOMIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MORAIS, Bruno Ferreira de. Asset pricing with nonlinear consumption services. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19092023-150454/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Morais, B. F. de. (2023). Asset pricing with nonlinear consumption services (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19092023-150454/
    • NLM

      Morais BF de. Asset pricing with nonlinear consumption services [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19092023-150454/
    • Vancouver

      Morais BF de. Asset pricing with nonlinear consumption services [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19092023-150454/
  • Unidade: FEARP

    Subjects: BEM-ESTAR ECONÔMICO, CONSUMO, CONVERGÊNCIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MOREIRA, Denis da Silva. Beyond GDP: essay of welfare convergence in Brazilian States. 2023. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19042023-163125/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Moreira, D. da S. (2023). Beyond GDP: essay of welfare convergence in Brazilian States (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19042023-163125/
    • NLM

      Moreira D da S. Beyond GDP: essay of welfare convergence in Brazilian States [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19042023-163125/
    • Vancouver

      Moreira D da S. Beyond GDP: essay of welfare convergence in Brazilian States [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-19042023-163125/
  • Unidade: FEARP

    Subjects: APOSENTADORIA, BRASIL REPÚBLICA, CONSUMO, PREVIDÊNCIA SOCIAL, RENDA (TEORIA ECONÔMICA), CADERNETA DE POUPANÇA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ZABOT, Udilmar Carlos. Essays on households' consumption and saving. 2023. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2023. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-12042023-110811/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Zabot, U. C. (2023). Essays on households' consumption and saving (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-12042023-110811/
    • NLM

      Zabot UC. Essays on households' consumption and saving [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-12042023-110811/
    • Vancouver

      Zabot UC. Essays on households' consumption and saving [Internet]. 2023 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-12042023-110811/
  • Source: Cuadernos de Educación y Desarrollo. Unidade: ECA

    Subjects: PROPAGANDA, CONSUMO, PESQUISA EM COMUNICAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TRINDADE, Eneus e ZIMMERMANN, Daniel Dubosselard e MEIRA, Karla de Melo Alves. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018. Cuadernos de Educación y Desarrollo, v. 15, n. 9, p. 8086-8108, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Trindade, E., Zimmermann, D. D., & Meira, K. de M. A. (2023). Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018. Cuadernos de Educación y Desarrollo, 15( 9), 8086-8108. doi:10.55905/cuadv15n9-008
    • NLM

      Trindade E, Zimmermann DD, Meira K de MA. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018 [Internet]. Cuadernos de Educación y Desarrollo. 2023 ; 15( 9): 8086-8108.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008
    • Vancouver

      Trindade E, Zimmermann DD, Meira K de MA. Trends in advertising and consumption research: a longitudinal analysis of the academic field in Brazil from 2006 to 2018 [Internet]. Cuadernos de Educación y Desarrollo. 2023 ; 15( 9): 8086-8108.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.55905/cuadv15n9-008
  • Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Subjects: SEMIÓTICA, MODA, CONSUMO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PEREZ, Clotilde. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Perez, C. (2022). Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • NLM

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
    • Vancouver

      Perez C. Semiotics of fashion: between mimeticism, creativity and adaptation [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132739.pdf
  • Source: American Research Journal of English and Literature. Unidade: ECA

    Subjects: LITERATURA BRASILEIRA, POESIA, ANÁLISE DO DISCURSO, CONSUMO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARRASCOZA, João Anzanello. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, v. 8, n. 1, p. 97-102, 2022Tradução . . Disponível em: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Carrascoza, J. A. (2022). The production and consumption of precarious literature: an exemplary case. American Research Journal of English and Literature, 8( 1), 97-102. doi:10.21694/2378-9026.22020
    • NLM

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
    • Vancouver

      Carrascoza JA. The production and consumption of precarious literature: an exemplary case [Internet]. American Research Journal of English and Literature. 2022 ; 8( 1): 97-102.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.arjonline.org/papers/arjel/v8-i1/20.pdf
  • Source: Book of abstracts. Conference titles: World Congress of Semiotics. Unidade: ECA

    Subjects: SEMIÓTICA, CONSUMO, SIMBOLISMO RELIGIOSO

    PrivadoAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SCHMIDT, Roberto e PEREZ, Clotilde. Signs and meanings of the sacralization of consumption. 2022, Anais.. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Schmidt, R., & Perez, C. (2022). Signs and meanings of the sacralization of consumption. In Book of abstracts. Thessaloniki: Escola de Comunicações e Artes, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • NLM

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
    • Vancouver

      Schmidt R, Perez C. Signs and meanings of the sacralization of consumption [Internet]. Book of abstracts. 2022 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/003132758.pdf
  • Source: Cleaner and Responsible Consumption. Unidades: ESALQ, FEA, FEARP

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, CONSUMO, IDADE, SUSTENTABILIDADE, TECNOLOGIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PARO, Carlos Eduardo et al. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption. Cleaner and Responsible Consumption, v. 2, p. 1-9, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Paro, C. E., Silva, H. M. R. da, Spers, E. E., Jugend, D., & Hamza, K. M. (2021). The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption. Cleaner and Responsible Consumption, 2, 1-9. doi:10.1016/j.clrc.2021.100008
    • NLM

      Paro CE, Silva HMR da, Spers EE, Jugend D, Hamza KM. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption [Internet]. Cleaner and Responsible Consumption. 2021 ; 2 1-9.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008
    • Vancouver

      Paro CE, Silva HMR da, Spers EE, Jugend D, Hamza KM. The technology effect, green consumption and age in propensity to collaborative consumption [Internet]. Cleaner and Responsible Consumption. 2021 ; 2 1-9.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.clrc.2021.100008
  • Source: Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. Unidade: EACH

    Subjects: CARBONO, INSUMO-PRODUTO, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CACHOLA, Celso da Silveira e PACCA, Sérgio Almeida. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF). Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente, n. ener./ju 2021, p. 11-27, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Cachola, C. da S., & Pacca, S. A. (2021). The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF). Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente, ( ener./ju 2021), 11-27. doi:10.18800/kawsaypacha.202101.001
    • NLM

      Cachola C da S, Pacca SA. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF) [Internet]. Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. 2021 ;( ener./ju 2021): 11-27.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001
    • Vancouver

      Cachola C da S, Pacca SA. The carbon footprint of brazilian households through the consumer expenditure survey (POF) [Internet]. Revista Kawsaypacha : Sociedad y Medio Ambiente. 2021 ;( ener./ju 2021): 11-27.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.18800/kawsaypacha.202101.001
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Unidade: EACH

    Subjects: MARKETING, CONSUMO, PESQUISA DE CONSUMIDOR, COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, MARKETING DE LUXO, MARCAS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRAGATTE, Gabriel Domingos e HEMZO, Liliana Fusco e HEMZO, Miguel Angelo. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers. Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2021. p. 110-129. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Bragatte, G. D., Hemzo, L. F., & Hemzo, M. A. (2021). Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 1 (p. 110-129). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503089
    • NLM

      Bragatte GD, Hemzo LF, Hemzo MA. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 110-129.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Bragatte GD, Hemzo LF, Hemzo MA. Impacts of collab between streetwear and luxury brands on attitudes and intention of purchase of consumers [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 110-129.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Unidade: EACH

    Subjects: COMÉRCIO ELETRÔNICO, CONSUMO, LUXO, MARCAS, PESQUISA DE CONSUMIDOR, JOVENS

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, José Augusto Bezerra da et al. Omni-channel in luxury markets: behavior and perception of young people regarding a new retail paradigm. Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2021. p. 130-146. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Silva, J. A. B. da, Peñaranda, H. G., Yoshizawa, L. T., Hemzo, L. F., & Hemzo, M. A. (2021). Omni-channel in luxury markets: behavior and perception of young people regarding a new retail paradigm. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 1 (p. 130-146). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503089
    • NLM

      Silva JAB da, Peñaranda HG, Yoshizawa LT, Hemzo LF, Hemzo MA. Omni-channel in luxury markets: behavior and perception of young people regarding a new retail paradigm [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 130-146.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Silva JAB da, Peñaranda HG, Yoshizawa LT, Hemzo LF, Hemzo MA. Omni-channel in luxury markets: behavior and perception of young people regarding a new retail paradigm [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 130-146.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
  • Source: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Unidade: EACH

    Subjects: MARKETING, CONSUMO, PESQUISA DE CONSUMIDOR

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TORRES, Cristina Sayuri Yoshimura et al. Psychodynamics of colors and weight perception from the color of an object. Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. Tradução . São Paulo: Edições EACH, 2021. p. 25-40. Disponível em: https://doi.org/10.11606/9786588503232. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Torres, C. S. Y., Ferro, L. F., Carone, R. R. J., Hemzo, L. F., & Hemzo, M. A. (2021). Psychodynamics of colors and weight perception from the color of an object. In Tópicos de marketing no século XXI: volume 1 (p. 25-40). São Paulo: Edições EACH. doi:10.11606/9786588503089
    • NLM

      Torres CSY, Ferro LF, Carone RRJ, Hemzo LF, Hemzo MA. Psychodynamics of colors and weight perception from the color of an object [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 25-40.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
    • Vancouver

      Torres CSY, Ferro LF, Carone RRJ, Hemzo LF, Hemzo MA. Psychodynamics of colors and weight perception from the color of an object [Internet]. In: Tópicos de marketing no século XXI: volume 1. São Paulo: Edições EACH; 2021. p. 25-40.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.11606/9786588503232
  • Unidade: FEA

    Assunto: CONSUMO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LI, Denise Leyi. Peer effects in consumption: a spatial demand system estimation using data from Brazil. 2021. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-23072021-195120/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Li, D. L. (2021). Peer effects in consumption: a spatial demand system estimation using data from Brazil (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-23072021-195120/
    • NLM

      Li DL. Peer effects in consumption: a spatial demand system estimation using data from Brazil [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-23072021-195120/
    • Vancouver

      Li DL. Peer effects in consumption: a spatial demand system estimation using data from Brazil [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12138/tde-23072021-195120/
  • Unidade: FEARP

    Subjects: CONSUMO, CRÉDITO, ECONOMIA DOMÉSTICA, CONSUMIDOR

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CALEMAN, Bruno de Queiroz. Consumption predictability: the role of credit conditions. 2021. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-26072021-095242/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Caleman, B. de Q. (2021). Consumption predictability: the role of credit conditions (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-26072021-095242/
    • NLM

      Caleman B de Q. Consumption predictability: the role of credit conditions [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-26072021-095242/
    • Vancouver

      Caleman B de Q. Consumption predictability: the role of credit conditions [Internet]. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-26072021-095242/
  • Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidades: EACH, FEA

    Subjects: MODA, INDÚSTRIA TÊXTIL, VAREJO, CONSUMO, SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DOUEK, David e ALVAREZ, Francisco Javier Sebastian Mendizabal e ANGELO, Claudio Felisoni de. Fashion retail, stock market and sustainability: a Covid-19 perspective. 2021, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2021. Disponível em: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/529.pdf? Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Douek, D., Alvarez, F. J. S. M., & Angelo, C. F. de. (2021). Fashion retail, stock market and sustainability: a Covid-19 perspective. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/529.pdf?
    • NLM

      Douek D, Alvarez FJSM, Angelo CF de. Fashion retail, stock market and sustainability: a Covid-19 perspective [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/529.pdf?
    • Vancouver

      Douek D, Alvarez FJSM, Angelo CF de. Fashion retail, stock market and sustainability: a Covid-19 perspective [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://login.semead.com.br/24semead/anais/arquivos/529.pdf?
  • Source: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Unidade: FEA

    Subjects: CAFÉ, CONSUMO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALMEIDA, Luciana Florêncio de e ZYLBERSZTAJN, Decio. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company. Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Tradução . Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier, 2020. p. 375 il. Disponível em: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Almeida, L. F. de, & Zylbersztajn, D. (2020). Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company. In Coffee consumption and industry strategies in Brazil (p. 375 il). Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier. doi:10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • NLM

      Almeida LF de, Zylbersztajn D. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
    • Vancouver

      Almeida LF de, Zylbersztajn D. Illycaffè and flexible strategies: A case of a resilient company [Internet]. In: Coffee consumption and industry strategies in Brazil. Duxford: Woodhead Publishing; Elsevier; 2020. p. 375 il.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-12-814721-4.00002-0
  • Source: International Review of Economics & Finance. Unidade: FEARP

    Subjects: TAXAS, CÂMBIO (ECONOMIA), CONSUMO, IMPORTAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FERREIRA, Alex Luiz e MATOS, Paulo. Precautionary risks for an open economy. International Review of Economics & Finance, v. 70, p. 154-167, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Ferreira, A. L., & Matos, P. (2020). Precautionary risks for an open economy. International Review of Economics & Finance, 70, 154-167. doi:10.1016/j.iref.2020.06.034
    • NLM

      Ferreira AL, Matos P. Precautionary risks for an open economy [Internet]. International Review of Economics & Finance. 2020 ; 70 154-167.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034
    • Vancouver

      Ferreira AL, Matos P. Precautionary risks for an open economy [Internet]. International Review of Economics & Finance. 2020 ; 70 154-167.[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.iref.2020.06.034
  • Unidade: FEARP

    Subjects: MACROECONOMIA, RISCO, CONSUMO, ESTADO (UNIDADE DA FEDERAÇÃO), CARGA TRIBUTÁRIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SILVA, Eduardo Teixeira de Carvalho. Risk sharing in the Brazilian regional case. 2020. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2020. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-31082020-154431/. Acesso em: 21 out. 2024.
    • APA

      Silva, E. T. de C. (2020). Risk sharing in the Brazilian regional case (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-31082020-154431/
    • NLM

      Silva ET de C. Risk sharing in the Brazilian regional case [Internet]. 2020 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-31082020-154431/
    • Vancouver

      Silva ET de C. Risk sharing in the Brazilian regional case [Internet]. 2020 ;[citado 2024 out. 21 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96131/tde-31082020-154431/

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024