Filtros : "Toledo, Geraldo Luciano" "Venezuela" Removido: "1979" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Management of integrated markets : one America?. Nome do evento: BALAS 2000. Unidade: FEA

    Assuntos: MARKETING, ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e GOUVÊA, Maria Aparecida e RODRIGUES FILHO, Lino Nogueira. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. 2000, Anais.. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., Gouvêa, M. A., & Rodrigues Filho, L. N. (2000). Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. In Management of integrated markets : one America?. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración.
    • NLM

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Gouvêa MA, Rodrigues Filho LN. Service attributes, perceived value and pricing: an empirical study with the Brazilian post office. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
  • Fonte: Management of integrated markets : one America?. Nome do evento: BALAS 2000. Unidade: FEA

    Assuntos: MARKETING, ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOLEDO, Geraldo Luciano e OLIVEIRA JUNIOR, Moacir de Miranda. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. 2000, Anais.. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración, 2000. . Acesso em: 07 nov. 2024.
    • APA

      Toledo, G. L., & Oliveira Junior, M. de M. (2000). Market orientation and core competences: towards an integrative approach. In Management of integrated markets : one America?. Caracas: Business Association of Latin American Studies/Instituto de Estudios Superiores de Administración.
    • NLM

      Toledo GL, Oliveira Junior M de M. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]
    • Vancouver

      Toledo GL, Oliveira Junior M de M. Market orientation and core competences: towards an integrative approach. Management of integrated markets : one America? 2000 ;[citado 2024 nov. 07 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024