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  • Source: Revista Brasileira De Marketing. Unidade: FEA

    Assunto: VALOR (ECONOMIA)

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    • ABNT

      TONI, Deonir de e ZIELKE, Stephan e MAZZON, José Afonso. The influence of brand knowledge and price tiers on purchasing behavior. Revista Brasileira De Marketing, 2023Tradução . . Disponível em: https://periodicos.uninove.br/remark/article/view/22167/10229. Acesso em: 15 set. 2024.
    • APA

      Toni, D. de, Zielke, S., & Mazzon, J. A. (2023). The influence of brand knowledge and price tiers on purchasing behavior. Revista Brasileira De Marketing. doi:10.5585/remark.v22i2.22167
    • NLM

      Toni D de, Zielke S, Mazzon JA. The influence of brand knowledge and price tiers on purchasing behavior [Internet]. Revista Brasileira De Marketing. 2023 ;[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://periodicos.uninove.br/remark/article/view/22167/10229
    • Vancouver

      Toni D de, Zielke S, Mazzon JA. The influence of brand knowledge and price tiers on purchasing behavior [Internet]. Revista Brasileira De Marketing. 2023 ;[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://periodicos.uninove.br/remark/article/view/22167/10229
  • Source: SN Business & Economics. Unidade: FEA

    Subjects: MARCAS, INFERÊNCIA

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    • ABNT

      ZIELKE, Stephan e TONI, Deonir de e MAZZON, José Afonso. Cognitive, emotional and inferential paths from price perception to buying intention in an integrated brand price image model. SN Business & Economics, 2023Tradução . . Disponível em: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s43546-022-00395-z.pdf. Acesso em: 15 set. 2024.
    • APA

      Zielke, S., Toni, D. de, & Mazzon, J. A. (2023). Cognitive, emotional and inferential paths from price perception to buying intention in an integrated brand price image model. SN Business & Economics. doi:10.1007/s43546-022-00395-z
    • NLM

      Zielke S, Toni D de, Mazzon JA. Cognitive, emotional and inferential paths from price perception to buying intention in an integrated brand price image model [Internet]. SN Business & Economics. 2023 ;[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s43546-022-00395-z.pdf
    • Vancouver

      Zielke S, Toni D de, Mazzon JA. Cognitive, emotional and inferential paths from price perception to buying intention in an integrated brand price image model [Internet]. SN Business & Economics. 2023 ;[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s43546-022-00395-z.pdf
  • Source: RAE-Revista de Administração de Empresas. Unidade: FEA

    Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, COMÉRCIO ELETRÔNICO, INTERNET, ENVOLVIMENTO, ATITUDES

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      CARO, Abrão et al. Inovatividade, envolvimento, atitude e experiência na adoção da compra online. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. no/dez. 2011, n. 6, p. 568-584, 2011Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/s0034-75902011000600006. Acesso em: 15 set. 2024.
    • APA

      Caro, A., Mazzon, J. A., Caemmerer, B., & Wessling, M. (2011). Inovatividade, envolvimento, atitude e experiência na adoção da compra online. RAE-Revista de Administração de Empresas, no/dez. 2011( 6), 568-584. doi:10.1590/s0034-75902011000600006
    • NLM

      Caro A, Mazzon JA, Caemmerer B, Wessling M. Inovatividade, envolvimento, atitude e experiência na adoção da compra online [Internet]. RAE-Revista de Administração de Empresas. 2011 ; no/dez. 2011( 6): 568-584.[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0034-75902011000600006
    • Vancouver

      Caro A, Mazzon JA, Caemmerer B, Wessling M. Inovatividade, envolvimento, atitude e experiência na adoção da compra online [Internet]. RAE-Revista de Administração de Empresas. 2011 ; no/dez. 2011( 6): 568-584.[citado 2024 set. 15 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0034-75902011000600006

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